1-Kafamda karışık sorular

52 11 5
                                    

Merhaba kuzucuklar:D Bu benim ilk kitabim ve yazımda hatalarım olabilir . Daha önce yazdım ama olmadı inşallah bu olur diye düşünüyorum . Bu bölümü okuduktan sonra oy verirseniz çok sevinirim ama okuyun ondan sonra hatalarım varsa bana yorum atarak söyleyebilirsiniz yada fikirlerinizi :)Artık yazmaya başlayayım demi

Sabah uyandığım da dün gece neler olduğunu hatırlayamıyordum. En son bara girdik içerde bir köşeye oturduk gerisi yok. Acaba biri içeceğime ilaç mı katmıştı ? Başım çok ağrıyordu ya da çok içmiştim ama dün geceye dair hiç birşey hatırlayamıyordum. Bu kafamı daha da yoruyordu.

Başımın ağrısıyla beraber yataktan kalktım , nerde olduğuma baktım. Çift Kişilik bir yataktaydım ama benim odamda çift kişilik yatak yoktu ki o zaman evimde değilim. Yanımda biri vardı. Arkası dönük olan çocuğu çevirdim ve inanamıyorum bu berksan ama nasıl? Ne alaka?

Berksan benim aşık olduğum liseye başladığımdan beri sevdiğim çocuktu ama hiç açıklamadım tamam arkadaştık ama hiç ona bu şekilde yaklaşmadım belkide beni farkedemedi. Dün akşam hep beraber bara gitmiştik. Ben, Arda, Hande, Berksan, Utku, Gonca, Çisil ve Emre .

Berksanı yatakta bırakıp kalktım. Kalktığım gibi ne göreyim Çisil ve emre yerde , yer yatağında sarmaş dolaş uyuyorlar . Bu sevgililerde yani artık kıskandırıyorlar insanı. Peki bunların ne işi var burda? Birde acaba burası kimin evi ? Dün ile ilgili Handeye çok soru soracağım kesindi . Acaba Hande nerde ?

Hemen banyoda yüzümü yıkadım . Saçımı düzelttim ve odadan çıktım. Ev iki katlıymış. Benim uyandığım oda taaa koridorun sonunda ki oda . Ben buraya ne ara geldim , şu mervidenleri çıktım ki ? Ufff başım hâlâ çok ağrıyor hemen ağrı kesici bulmam gerekiyor. Aşağıya indim mutfağa geçtim hemen . Bu ev ne kadar da büyük , kimin olduğunu daha da merak etmeye başladım. Mutfakta biraz çekmeceleri karıştırdım . İlk çekmece de ağrı kesici buldum . Hemen bir bardak su ile yuttum ağrının bir an önce gitmesini istiyordum.

Salona doğru geçtiğimde ise kanepelerde yayılmış olan bizimkileri gördüm. Gonca tekli koltukta uyumuş hemen yanındaki ikili koltukta Arda ile Utku uyuyordu diğer üçlü de ise Hande uyuyordu. Handemiz biraz keyfine düşkündürde. Bunları uyandırmanın bir yolunu bulmam lazım ama hepsi birden uyanmalı. Acaba ne yapsammm. Buldum. Televizyonu açacağım . Yüksek ses sayesinde hem burdakiler hemde üsttekiler birden uyanacak. Ne kadar da zeki ve gıcık bir kızım , seviyorum kendimi ya . Hemen planımı uygulamaya geçirdim. Televizyonu açtım, açılırken de sesini iyice açtım zaten açılır açılır açılmaz müzik kanalı açıldı. O kadar yüksek ses vardiki ben bile sıçradım. Başımı bizimkilere çevirdiğim de Arda'nın bağırdığını duydum''Noluyo ya bu sesde ne !!''dedi suratını asarak ardından Gonca uyandı ''Ama bu haksızlık'' dedi uykulu sesle. Hande''Ne yapıyorsun kızım ya!bizi kalpten mi götürmek istiyorsun!''dedi gözünü ovuşturarak sonra ayağa kalktı ve bana doğru yaklaşmaya başladı . Bundan anladım ki sonum pek iyi degil . Bende hemen koşmaya başladım. Merdivenlerin oraya geldiğimde elimde ki kumandayı fırlattım ve yukarı doğru koşmaya başladım Hande de arkamdaydı''Buraya gel kaçma beril!! Nasıl olsa yakalıcam seni ! Dur dedim!'' Hande arkamdan bağırırken uyandığım odaya geldim . Tam girecektim ki içerden çıkan Berksan'a çarptım. Doğru ya oda müzik sesini duydu uyanmıştır tabi . Berksan'ın arkasına saklandım hemen ''Neler oluyor? '' dedi şaşkın bir şekilde''sonra anlatırım şimdi beni Handeden sakla nolur''dedim nefes nefese ama Hande geldiğinde Berksan önümden çekildi ve Hande direk bana doğru geliyordu.Gözlerimi büyütüp çığlık attım''Ama Hande küçük bir şakaydı bak çok güzel müzik çalıyor uyanır uyanmaz''diye bağırdım sankinleştirmeye çalışarak ama Hande hâlâ üstüme üstüme geliyodu sonra yatakta ki yastığı aldı ve bana vurmaya başladı. Bende diğer yastığı aldım ve Handeye vurmaya başladım. Artık Handenin siniri kalmamıştı iş aramızda şakaya dönüştü. Biz bu şekilde eğlenirken odada bizi izlediklerini farketmemişiz bile .

Hande ile ben yorulduğumuzda durduk ve kendimizi yatağa attık ''Hande , ben dün akşamla ilgili hiç birşey hatırlamıyorum sen hatırlıyor musun? ''Dedim Hande suratını bana çevirip '' Ne merak ediyorsun? ''Diye sordu sırıtarak bende ''Şu anlık bilmiyorum ama bugün boyunca çok sorucam hazırlıklı ol. Hatta ilk sorum bu ev kimin? ''Diye sordum merakla ''Berksangilin''dedi . O zaman ben Berksan'ın odasında mı uyumuştum hemde Bersan'la beraber''Peki akşam şaçma sapan birşeyler yaptım mı?''dedim ve Hande kahkaha atmaya başladı . Demekki birşeyler olmuş . Eyvah ne oldu acaba ''Ne yapmadın ki Beril, bunları kahvaltıtan sonra anlatayım istersen ?'' Diyince ''olur , hem çokta açım zaten''.

Hemen aşağıya indik. Kahvaltı çoktan hazırlamışlar bizimkiler. Hatta bizi bekliyorlarmış . Ben gelince hepsi gülmeye başladı''Ne gülüyorsunuz ya''dedim ardından Utku '' Gel gel anlatcas '' dedi . Sofraya oturdum ve merakla anlatmalarını bekledim . Acaba ne yaptım ?

Evet kitabımın ilk bölümü bitmiş bulunmakta eğer beğendiyseniz voteleyin yanlışlarım veya fikirleriniz varsa yoruma yazın :) öpüldünüz kuzucuklar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonbahar AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin