#14

871 21 1
                                    

Din perspectiva Sandrei

***

Oh Doamne,azi am examenele finale. Sper sa le trec cu brio,ca mai apoi sa ma bucur de banchet.
Ma imbrac cu o fustita scurta alba cu rosu,un tricou cu cirese si o pereche de tenesi rosii. Imi las parul bogat liber, putin gloss si sunt pregatita sa merg la scoala cu Jennifer si Kayla.

***
La scoala

- O DOAMNEEE!!!! am sarit eu ca arsa.
- Ce este? a replicat Kayla
- Am trecut cu 10 si 9.70 examenele! YUPPIIIII
- Ooo,bravo! eu am luat 9.50 si 8,dar merge,a spus Jennifer.
Kayla i-a facut un semn din cap lui Jennifer ,aceasta a inteles si s-au deoartat de mine
- Ce naiba?! intr-un moment de fericire ma lasa balta
Ma intorc nedumerita spre dulap ,cand l-am vazut pe Chris.
- Grozav! am murmurat eu.
Acesta a facut contact vizual cu mine,incercand sa se apropie,am inchis repede dulapul si am zbughit-o.
-Mai copila de atat nu puteam fi,pe bune.

***
In sala de sport

Jucam handbal cu echipa adversara,am invins cu 7-5 . Pentru o clipa am uitat complet ca era si clasa lui Ryan acolo. Dar i-am zarit chipul si am oftat adanc .
Cand am vrut sa plec spre vestiar m-am impedicat de siretul de la adidas,GROZAV!
- Vrei sa te ajut? a chicotit Ryan
- Daca esti un gentleman ,poate te oferi
Si fix cand Ryan m-a ajutat sa ma ridic,a intrat pe usa Chris,avea niste foi pentru profesor...s-a uitat asa de urat la mine.
- Mai spuneai de mine, domnisoară Sandra. a replicat el dur
- Este viata mea,fac ce vreau! am raspuns eu si mai dur parasind sala de sport.

***
In drum spre casa

- Cand achizitonam rochiile pentru banchet? am intrebat nerabdatoare
- Mhm,dupa - amiaza! a raspuns Kayla
- De acord! a adaugat Jennifer

***
Am intrat in magazin impreuna cu amicele ,dar am avut parte de o mica surpriza.

Învaţă-mă să te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum