Hayalini çok kurduğum, çok merak ettiğim yerdeyim, umutlarımın yeşerecegini görecegim yer burası, hayallerimin hayal olarak kalmayacağı, gerçeğe hergün adım adım yaklaşacagım yerdeyim...
Düzensizleşen kalp ritmimi kontrol etmeye normal atış hızına getirebilmeye çalışışıyorum, napıyım bu gün benim üniversite ye başladığım ilk gün
ilk dersim saat 9 da tabi ben iki saat önceden kalkıp hazırlanıp kahvaltımı yapıp en sevdigim lacivert altın sarılı fermuarlı ferracemi giydim başımada hardal sarısı yeşil tonlarında lazerli şalımı taktım...
Çoktan pudra pembe zarif tasarımlı arabama binip yola düşmüştüm bile, ağır ağır arabamı kullanırken bir yandanda hayaller kuruyorum
yeni ortam, tanişacagım insanlar, ufff ben öyle kimseyle tanışmaya adım atamamki çekinirim utanırım niye böyleyim ki sanki her kez gibi hemen bulunduğum ortama uyum saglasam ne olur
"ehhhh olumsuz olma, zamanla alışırsın hem sıcak kızsın sen, güler yüzlüsün" dedim sesli sesli ardından minik bir kahkahayla...
Üniversitemin olduğu sokağa dönüp giriş kapısından arabamı içeri soktum, bir yandan da tedirgince insanlara baktım çok kalabalık degildi...
Büyük bahçenin bir kısmı otopark olarak düzenlenmişti, biraz kalabalık olan otoparkta sonunda gözüme boş bir yer çarptı agırca arabamı o yöne sürmeye başladım
Heycanım almış başını gitmişti sanki, kendimden emindim "herşey güzel olocak, herşey güzel olacak" dedim seslice tatlı bi gülümsemeyle birlikte...
Ne olduğunu anlayamadan bir anda hafifçe sarsıldım arabamda, korkuyla kendimi öyle bir kasmıştım ki, sımsıkı kapattıgım gözlerimi açtıgımda gördüklerime inanamadım...
~~~~~~~~~~
Giriş olduğu için kısa tuttum umarım beğenilmiştir ben çok severek yazdım herkesin kendinden birşeyler bulabileceğini umuyorum :)
Lütfen yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum tüm okurlara sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLU SEVDA
ChickLitBir yandan. Edebiyat aşığı, dinine bağlı, masum yüzlü, hayalini kurduğu yerde hiç tahmin etmeyeceği şeylerle karşı karşıya kalan duygularının farkında olmayan edebiyat ögrencisi genç kız Bir yandan. Mesleğine bağlı, çalışkan, yakışıklı, duygularının...