Pohled Kim :
Probudila jsem se za zvuku opravného budíku. Šla jsem se umyt a vyčistit zuby. Když jsem vyšla z koupelny... Ross na me koukal. Sakra ja zapomněla ze tu nejsem sama......byla jsem tam úplne naha.
" Kim takove probuzení jsem nečekal."
" Hele jo nekoukej na me tak....zapomněla jsem ze jsi tu..."
Sel ke mě a obajl me...
"Ani nevíš jak me tohle moc chybělo. Miluji tě."
"Já tebe taky...ale ted se potřebuju obléct a ty se jdi umyt."
Ross sel a plácl me po zadku.
Koukla jsem na něj... jako tim pohledem co dela? A on se začala smát...vlastně ja taky.
Šla jsem do skříně a vzala si mikinu s R5 a k tomu Černý džíny... s dírou na stěně...a Rossovo Conversky....Vzala Jsem si je schválně.
Ross sel do svého pokoje... a prošel a mel na sobě sede tričko a modré roztrhane džíny.
" Kim kde mám boty ?"
Zasmála jsem se a ukázala na svou bohu.
" Promiň...ale me se líbí a můžeš si vzít ty moje.."
A smala jsem se.. Ross na me koukal tin Pohledem..."Počkej ty to schytas večer." Nad Tim jsem se opravdu musela zasmát.
"Pohnete sebou...Už chci do školy!!"
Krikl na nás Rocky a tak jsme šli.
Když jsme byli u školy... Rocky zaparkoval a my šli do školy.Pohled Rockyho :
Šli jsme směrem ke skříňce a u skříněk stala holka.
(Na obrázku :))
Byla menší než ja. Její hnědé vlnite vlasy ji padali do krásných zeleno- modrých oči.Pohled Kim :
Koukala jsem na Rockyho. Tu novou holku úplně hypnotizuje...a trošku i slinta.
Drkla jsem do něj. K te holce šla Laura.
"Uhni ty nova!"
Šla jsem za ni.
" Laura dej pokoje jo! A odchod!!!."
" Děkuji ti.. a jo jsem Sarah."
" Nemáš zač a ja jsem Kim..tohle je Ellington, Rydel,Rocky,Jana,Ross a náš single kamarád Rocky."(Postava Sarah je věnována Sara332241 .Doufám, že se líbí.)
---------------------------------------------
Pohled Sarah :Ten Rocky je ale sexy. Má na sobě uzke džíny, košili a smokingove boty.
Divim se ze ještě nemá holku.
"Ahoj jsem Rocky a nechceš jít dneska po škole třeba do kina?" Coo on Me pozval na rande?
"Moc ráda."
A usmála jsem se Rocky taky.
Takže jsem ve škole první den a mam kamarády a možná i kluka. To je úplne úžasný. Rocky je tak úžasný. Sedla jsem si s nim, je s nim sranda.Pohled Kim :
" Rossy tady se někdo zamiloval."
Ross se podival na Rockyho a Sarah.
" Ano přeji mu to... Já mám tu nejúžasnější holku na světě.Tak joo tu pusu mu dat musím.
Ross byl trošku zaskoceny...ale spolupracoval.
" Rossy Miluju tě... a nechci aby se opakovalo to co se stalo."
"KIM taky tě Miluju... a neboj už to neudělam.Takže je tu další díl a doufám,že se vám líbí.Budu ráda za komety a votes. + Pokud máte nějaký připomínky klidně do kometu :)