Глава 28: Coup d'etat*

242 38 9
                                    

Докато влизаха в KBS Company, Чой не говореше изобщо. Ходеше бързо и устремено пред Куон, без да му обръща внимание. 

Във вторник, както всеки друг ден, навсякъде се разхождаха секретарки, консултанти, редактори и пр. .. Но този път не бяха в изтупаните си костюмчета, ами бяха облечени като нормални средностатистически хора. 

Чой доближи главната секретарка, която също беше в "нормални" дрехи.

- Добър ден господин .. тя забеляза подутата му устна и се загледа в нея, правейки странно изражение - Хюн.. 

И както винаги, той я остави без отговор, само взе листа си със срещите за днес и тръгна право към асансьорите. 

Секретарката погледна тъжно към бюрото си.

-"Ще го заболи ли, ако веднъж поне каже 'Добър ден'!?"- мислеше си тя. 

Но тогава Куон я откъсна от мислите й. 

- Добър ден и приятна работа - той й се усмихна широко, което накара лицето й да засияе от щастие. 

Куон веднага оправи настроението й. Тя го проследи с поглед докато той настигаше господин Хюн при асансьорите. 

- Ще искам кафе възможно най-скоро - каза Чой докато двамата пътуваха в асансьора. 

- Разбира се -  Куон не отделяше очи от него. Имаше странното чувство, че той искаше да му каже нещо, за това сега го гледаше в очакване. 

Но Чой само гледаше в затворените врати на асансьора. Все едно се беше пренесъл в друго измерение, и сега само тялото му присъстваше тук, без самото му съзнание. 

Вратите се отвориха, разкривайки познатия 35 етаж. След като подминаха конферентната зала, Куон вече виждаше бюрото си. Но гледката изобщо не му хареса. От далече виждаше русата коса на онази вещица Мери. 

Когато тя ги видя да се задават се изправи на крака и сложи фалшивата си усмивка за пред Чой. 

- Добър ден господин Хюн - в гласа и се усещаше голяма радост, но тя веднага угасна когато Чой я подмина като пътен знак. Дори не я погледна, все едно не я беше чул. 

Куон също последва примера му и си седна на бюрото безмълвен. 

Мери се почувства доста неловко от създалата се ситуация. Стърчеше изправена близо до бюрото на Куон, и се оглеждаше притеснено наоколо.

1. Да срещнеш любовта. (boy x boy)Where stories live. Discover now