A: Restul au cazut printr-o gaura si tu stai linistit ca si cum nimic nu s-ar fii intamplat...
R: Da
A: Merg dupa ei...asteapta aici...
R: Vezi ca sunt niste scări...aha nu conteaza ... Vin si eu !
...
A: Au...sunteti bine ?
I: Da , am fost si mai bine dar ma rog...
S: Nu am vazut groapa aia...
R: Hei ce faceti...
D: Ne jucam de-a echipa rachetă
R: Super pot sa joc ?
S: Era sarcastic...
A: Tu pe unde ai coborât?
R: Am strigat dupa tine ca sunt niste scări pe acolo...oh si am citit un semn
I: Ce fel de semn ?
R: Ceva cum ca atinsul interzis
S: Ce sa atingeeee....Sabin se rezemase de perete iar acesta a cazut cu el...
A: Esti bine...
R: Uhh SuperNany e îngrijorat
I: Ce e chestia aia care pluteste ?
D: Aia de acolo ...Pare a fii o litera...ca si aia de acolo...uhh si aia de acolo...
R: De ce literele se învârt ?
A: Sunt pokemoni...
S: Grozav acum ma ajuta cineva sa ma ridic ?
A: Unde suntem mai exact ?
D: Ruins of Alph...Am mai fost aici cand eram mic...Nu s-a schimbat e tot o ruină
I: De ce nu ne-ai zis inainte sa incalcam un domeniu protejat ?
D: Nu m-ati intrebat...
S: Serios sunt blocat intre ruine si nu ma ajuta nimeni..
R: Sabin fs te rog liniste...poate vine un paznic sau ceva
A: Hai sa plecăm de aici ...
I: Literele inca se rostesc...Si o vad ...hei stai ! Nu pleca...esti sigura ca te poti descurca singura in aventura....sora mai mare de ce nu răspunzi ?
R: Delirezi...tu ce faci aici ?...parcă plecasei .... Nu nu poti sa vi cu noi....bai faceti ceva...
D: Adeee...stati nu ma lăsati in urma...Heracross nu pleca, Seaking si tu ? Aipom stai...Aipooom
A: "Ce se petrece?" *Uite cine s-a hotărât să apară* "Chestile astea arata cel mai mare cosmar" *De ce la noi nu are efect?* " Suntem 2 e mai greu pana se activează efectul , dar faca nu plecăm ni se va arata frica noastra cea mai mare"...
S: Ce au toti ? Andrei plange , Robi e speriat de moarte , Ionuț tremura...Ade e paralizat?..Si eu cu cine naiba vorbesc ?
A: Nu esti curios sa vezi ce frică avem ?
S: Poftim?
A: "Eu nu ma tem de nimic dar tu ai o slăbiciune" Si asta e ocazia ta de a o vedea...
S: ...Nu vorbeste cu mine...dar cu cine ceilalti 3 sunt inconstienti...
A: "Chiar vrei sa-ti vezi frica ?" Vreau sa vad daca ma cunosc...
S: ...qVorbeste...dar cu cine ?...
A: "Ce cautam la turneul final " *Frica mea cea mai mare mi se arata...Si daca nu ma insel stiu cu cine ma voi lupta* " Cu EL ! stai un pic cel ce ni se arata nu esti tu aia e forma mea " * pana acum e exact cum credeam* "Frica ta cea mai mare e o lupta cu el , de fapt tie frică ca eu ma voi lupta cu el...stai asta e frica lui de ce nu se termina o dată !" *Mie Frica ca iar va trisa...* (in viziune) V: Salamance ataca-l direct A: Nuuuu....voi fii distrus (iv) " Stai putin asta e frica mea nu a lui... E modul în care voi fii distrus...Trebuie sa opresc asta...Preiau!"
S: ...Toti is amutiti...stai ce ochiul lui Ade e rosul...
A: Druddigon Dragon claw...
S: ...De ce atacă... pokemonii?!...hmm ceva e necurat...
I: Am visat...
D: Nu m-ati părăsit !
R: Dispari! Hmm ce? Stefan a dispărut...ce s-a intamplat
A: * Preiau!...orice s-ar fii intamplat te-a speriat* "Am vrut doar sa salvez mucosi" * Tot trebuie sa returnezi si as vrea mana stanga* "E un pret mic...ai fii putut sa ver ceva ce m-ar fii distrus" *Dar nu am facut-o adică tu te-ai luptat nu eu*
S:... Stiu ce s-a intamplat...Nu vorbeste cu noi sau prietenii imaginari ci cu el insusi sau cu ceva ce face parte din el...Dar pentru un moment nu trebuie sa-i dau de bănuit ca am vazut ceva...Hey ce s-a intamplat?
VA URMA