«Θέλω όλες τις λεπτομέρειες, αναλυτικά» λέει η Ντι και αδειάζει στο μπωλ τα αγαπημένα της πατατάκια με ξύδι, λες και πρόκειται να δουν καμία ταινία. «Αχ, τι να σου πω, φιλενάδα, χαμός έγινε. Η βραδιά δεν είχε την εξέλιξη που περίμενα» της λέει εκείνη προβληματισμένη και παίρνει ένα πατατάκι από το μπωλ χωρίς καμιά ενοχή για τις πρόσθετες θερμίδες.
«Δηλαδή; Δεν ήρθε;»
«Ήρθε, άργησε, αλλά ήρθε. Αχ, ήταν κούκλος, φιλενάδα. Φορούσε ένα μαύρο κοστούμι με μια λεπτή μαύρη γραβάτα. Τα μαλλιά του έχουν μακρύνει και έπεφταν μπούκλες στο μέτωπό του. Τα μπράτσα του διαγράφονταν κάτω από το πουκάμισο και το παντελόνι ήταν τόσο στενό που...»
Η Ντι πνίγεται με την περιγραφή. Η Μόνικα αναγκάζεται να διακόψει για να της χτυπήσει την πλάτη. «Θα με πνίξεις, αθεόφοβη, ούτε τον Κλούνεϊ να περιέγραφες».
«Καλέ, τι να πει και ο Κλούνεϊ; Αχ...φιλενάδα, δεν ξέρω πως αλλιώς να στα πω για να μη σε σοκάρω».
«Πες τα μου όπως θες, άντε με έσκασες τόση ώρα. Μιλήσατε, τι είπατε; Σου εξήγησε πού οφείλεται η αλλόκοτη συμπεριφορά του; Γιατί σε χώρισε και τώρα θέλει να σε ξαναδεί».
Η Μόνικα αρχίζει τη λεπτομερή αφήγηση των γεγονότων, από το πώς ήταν το τραπέζι και η θέα μέχρι το φλερτ με τον σερβιτόρο και την πρόταση να τον ακολουθήσει στην τουαλέτα.
«Αχ, πες μου, ότι δεν πήγες» λέει η Ντι και κοντεύει να αδειάσει το μπολ από το άγχος της.
«Εκνευρίστηκα μπορώ να σου πω, όταν μου το είπε. Του απάντησα "τι νομίζεις; Ότι είμαι το σκυλάκι σου;", αλλά το χέρι του δε με άφηνε. Όσο αντιδρούσα λεκτικά, τόσο εκείνο πλησίαζε το εσώρουχο μου. Ένιωσε πόσο υγρή ήμουν και μετά έβγαλε το χέρι του και έγλειψε τον δείκτη του κοιτάζοντάς με στα μάτια. Μου είπε "πάω" και έφυγε. Και εγώ η χαζή τον ακολούθησα. Με περίμενε έξω από τις γυναικείες. Κλειδωθήκαμε σε μια. Πηδηχτήκαμε πιο άγρια από ποτέ. Είχα γυρίσει την πλάτη μου πάνω του και ο κώλος μου ακουμπούσε στον...»
«Φιλενάδα, σταμάτα. Ένα πες μου. Σου ξεκαθάρισε τι συμβαίνει; Δηλαδή, είστε πάλι μαζί;»
«Δηλαδή χτύπησε το τηλέφωνο με το που τελειώσαμε και τον έψαχνε η γυναίκα του. Έπρεπε να φύγει. Τον διαολόστειλα τον μαλάκα και του 'πα να μην τολμήσει να με ξαναενοχλήσει».
ESTÁS LEYENDO
Dilemma
RomanceΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...