HATIRLATMA
Ohhh ya sonunda okul bitti ya bu nedir daha ilk günden bu kadar cok ders yapılır mi? Zaten hocalar da bi mal... Otabüse binmicem ya yürüyerek eve gidicem...Yolda yürürken arkamdan sanki birirnin geldiğini hissediyordum.Arkamı dönüp baktığım çaliliklardan çıtırtılar geliyordu. Kim lan bu????
Neyse belki bana öyle gelmiştir.Kedi falandır zaten ben bu aralar fazla paronayak(boylemi yaziliyor :))oldum.Bir an önce eve gidip dinlenmek istiyorum.Kapıyı tıkladığimda karşımda üstsüz bir Burak beklemiyordum.
-Tam zamanında geldin bebeğim
-Off Burak zaten çok yorgunum
-ooo yorulmuş mu benim biricik karım öpiyim de belki kendine gelirsin
Ben tam bir şey söyleyecekken hemen dudaklarıma yapıştı.Bende karşılık verdim.Ne kadar öpüştük bilmiyorum ama nefes nefese kalıp ayrıldık.Burak başını benim başıma yaslayıp
-Seni çok seviyorum.
-Bende seni çok seviyorum aşkım.
Buraģa sarıldıktan sonra odaya çıkıp banyoya girip duş aldım.Kıyafetlerimi giyinip Burağın yanına geçtim.Kocacığım bana çok güzel bir akşam yemeģi hazırlamıştı.Yaaa ben bu adamı çok seviyorum bitanem ya iyiki evlenmişim.Aaa biz tekrardan düğün yapıcaz.Bunu Burak'la konuşmam gerek.
Burak tam arkasını dönmüş elinde birşeyler doğruyordu arksından gelip beline sarıldım.-Aşkım bana romantik akşam yemeği mi hazırlamış bakiyim.
-Immm evet aşkım şimdi okulda çok yorulmuşdur bende güzel bir yemek yiyelim dedim.
Yanağından öpüp masaya oturdum.Masa çok güzel görünüyordu.Kabul etmeliyim Burak benden bile güzel yemek yapabiliyormuş.Ama tabiki bunu Buraga söylemeyeceğim.
-Burak hayatım hani biz tekrardan evlenicezya
-Evet
-Bu düğün ne zaman olucak ve bazı insanlar bizim evlendiğimizi biliyor bu düğünü onlara nasıl açıklayacağız.
-Düğünümüzü bence 1-2 ay sonra yapalım hem okuldakilerede inandırıcı olur, o insanlarada nikah tazeliyoruz deriz olur biter sen düşünme bunları tamam mı bitanem
-Tamam aşkım sen okula ne zaman kayıt yaptırcan?
-Ben yarın okula gelicem müdürle falan konuşurum böylece kaydım yapılmış olur.
-Tamam ama bak şimdiden anlaşalım okuldaki kızlara bakmak yok
-Tamam tamam hadi yemek ye
Yemeğimizi yiyip ortalığı temizledik.Burak güzel yemek yapabiliyor ama ortalık mahfolmuş.Ya mutfağı görmeliydiniz resmen savaş alanı.
-Burakk aşkımmm bu akşam Melisleri bize çağıralım mı?
-Ama bu akşam benim aklımda başka şeyler yapmak vardı
Burak bunu yanıma yaklaşıp da demişti.
-Yaaa Burakk Olmaz hem ne zamandan beri Melislerle birlikte bir şey yapmdık.Film falan izleriz.
-Tamam Gizem tamam
Ya acaba Burağa bugün okuldan gelirkenki arkamda olan birini anlatsam mı? Ama tam emin değilim ki ya o kişi bi insan değilse ben yanlış anladıysam off ya napıcam zaten Burak okula geldiğı zaman okul karışıcak Mert bizi rahat bırakmicak.Bari Melis'i ariyimda Batu'yu da alıp bize gelsinler.Tabi Melis' in annesi izin verirse.
-Alo
-Alo Melis bu akşam Batu'yu da alıp bize gelsenize film falan izleriz hem ne zamandan beri bir şeyler yapmadık biraz vakit geçiririz
-Yavaş Gizem yavaş bu ne be tek nefeste konuşüyorsun.
-Offff tamam be hadi anandan izin alda bize gel
-kızım ben zaten Batu'yla birlikte dışarıdayız
-Tamam iste işte al Batu'yuda gelin bize
-of tamam kızım ya
-tamam öptüm bay
Bende bari Melisler gelene kadar aburcuburları hazırlayayım.
-Burakk hazırlan Melisler gelicek birazdan
Burağa seslendim ses gelmedi ama inşallah duymuştur.Aha telefonuma mesaj geldi.
Kimden:Gizli numara
"Demek beni kedi sandın ha "
Bu ne demek oluyor ya kim bu demek gerçekten peşimde birisi varmış ama kim olabilir bu .Bunu Burağa anlatmicam hatta kimseye sonuçta kocam olsa bile başını belaya sokamam.
-Ne düşünüyorsun bakalım prenses
-Ahhh ödümu kopardın Burak ya
-Noldu neye daldın böyle
-Hic ya hicbir şey
-Tamam bakalım öyle olsun
Diyip dudağımin kenarına küçük bir öpücük bıraktı.off yine mesaj geldi. Yaa inşallah yine bu peşimdeki sapıktan degildir.
Açmazsan göremezsin Gizem
Of sen sus be iç ses hem sen yoktun nerden çıktın.
Sürpriz yumurtadan Gizem oldumu
Off kaybol bune ya gizli numara yetmezmiş gibi bir de salak iç sesimle uğraşıyorum.
Kimden:Gizli numara
"Hadi bu seferlik o güzel dudaklarından kocan öpsün bakalım ama bir dahakine ben öpücem haberin olsun fıstık. "
Bu ne tür bi sapık ya gerizekalı fazla olmaya başladı bu .
neyse ya ben odaya çıkıp üzerimi giyiniyim.
Imm acaba ne giyinsem hah buldum beyaz batmanlı t-shirtimi onun altınada siyah kot pantolonumu giyindim ayağımada beyaz vanslarımı giyindim.Saçımıda dağınık topuz yaptim.Bence çok güzel oldum.kapıya bakmaya gittiğimde Burak yayılmış televizyon izliyordu.-Burak sen sağırmısın burda iki saattir kapı çalıyor duymuyormusun.
-Duyuyorum ama açasım yok üşeniyorum
-Hay Allah'ım ya
Kapıya gidip kapıyı açtım.Melisleri içeri davet ettim.Hepimiz içeriye geçtik.Biraz sohbet ettikden sonra film seçmeye karar verdik.Onlar seçerken bende mutfaģa gidip abur cuburları hazırlamaya başladim.Ve yine medaj tahmin edin bakalım kimdeb doğru tahmin gizli numara
"Elinede yemek hazırlamak nasıl yakısmış benim aşkımın"
Ahhh yeter ama kim bu ya sapık bana Burak'dan başkası aşkım diyemez.Bu her kimse evime kamera taktırmış olmalı yoksa beni mi izliyor off aklımda deli sorular.Neyse daha fazla oyalanmıyımda kimse şüphelenmesin ha bide unutmadan şu mesajları siliyim.iceri gectiğimde herkes yerini almıs benim gelmemi bekliyordu.Bende yiyecekleri herkesin önüne koyup Burağın kucağına doğru yattım.Off ama bu film korku filmi ben korkarım.Filmin ilk sahnelerinde komedi filmiymiş gibi izliyordum.Ama ortalarına gelince birden korkup Burağa sımsıkı sarıldım.Tabi bu Burağın hoşuna gitmiş olmalıki gülümsüyordu.Tam film bittikden sonra bir mesaj daha geldi. Ama bu sefer mesajı ben değil Burak açtı.
BIRAZ SACMA BIR BOLUM OLDU UMARUM BEGENIRSINIZ LUTFEN VOTE VE YORUM VERMEYI UNUTMAYIN SIZI COOK SEVIYORUM. ...