Er jeg seriøst bøsse?

223 7 3
                                    

Jeg er bøsse, eller jeg er næsten sikker. Det kilder ihvertfald virkelig meget i maven, hvergang en siger hans navn, altså Anthons navn.
Anthon er min bedsteven, vi kan lave alt sammen. Jeg er bare bange for, at han ikke har de samme følelser for mig, som jeg har for ham.
Siden første gang jeg så Anthon, kunne jeg ikke få ham ud af hovedet, det føltes bare som om, han var en del af mig? En del jeg allerede kendte? Ja, det var præcist sådan jeg havde det. Anthon. Anthon og jeg, det skal blive til noget en dag.

Jeg har aldrig før, åbnet øjnene op for at jeg måske faktisk nok er bøsse, eller altså, ikke måske, fordi jeg ER bøsse, eller det er jeg da ihvertfald næsten sikker på, når jeg ser på Anthon.

^

Det er mandag morgen, hey, jeg skal starte på øg i dag, var det første der fløj gennem mit hoved.

"Shit" sagde jeg højlydt og irriteret.
Anthon kom ude fra køkkenet af, han havde sovet hos mig i nat (Ultra hygge).
Vi skulle begge starte på gymnasier i dag, bare ikke det samme... Desværre...
Jeg kommer til at savne at se Anthon hver dag. Jeg gik hen til Anthon og krammede ham. Han krammede tilbage. Mig og Anthon har altid været meget kærlige, så det var helt normalt lige at kramme. Jeg kyssede ham på kinden, hvilket også er normalt for Anthon og jeg.

jeg kiggede Anthon dybt i øjnene, og smilte.
Han smilte tilbage. Han vendte sig om og tog sine sko på.
"Skal vi gå Thor?" Spurgte Anthon mig, med den kærligeste stemme.
"Ja" smilte jeg, og åbnede døren.
Vi gik ud, jeg kunne virkelig godt tænke mig at tage Anthon hånd ligenu, men jeg gør det self ikke.
Ej, jeg bliver nød til snart at snakke med ham om det.. Altså mine følelser..
Jeg gør det efter skole, der skal vi også være sammen.
Vi går ind i s-toget. Jeg står af på Hellerup da mit gymnasie ligger der.
Jeg giver anthon den største krammer, og går ud af toget.
Jeg er meget nervøs.

^ Jeg er kommet hjem fra en skøn dag i skole. Det hele gik godt. ^

Anthon kommer om 20 min.
Jeg laver lige lidt mad til Anthon og jeg, laver lidt saftevand sådan at han bliver i godt humør, nu hvor vi skal snakke om noget mindre godt, eller jeg synes det er godt, men han bliver nok sur og chokeret.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 02, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Mig og Anthon?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora