Yine cockları öğlendiriyoduk.ahmet.yeter lan coukları eğledirirmekten bıktı dedi ve yanına cocuk gelir ve sunu der.ayyyy qyıya benzemiyo kendisi ayı :).ahmet onu ısırır ve kan cıkar ve herkez kacar.ben. su etnin versene canım cekti.chika.dur ondan pizza yapayım.eyüp.derki.lan beni unutunuz bana pizza yokmu der.herkez. senin ağzın yok.saat 12.40.biz.nerde bu mike lan.mike simdi geldi ve bizim calıstığımızı görünce hemen kostu güvelik odası.eyüp.dur müzik bitcem ve dıııudııın ssarkı bitti ve oraya ucar ve mike kapıyı kapatır ve eyüp öteki yola ucar ve eyüp kafası sokduğu an mike kpıyı kpatı ve mike ne yapcağını biliyo du üstüne iğren süsleme koyun fuck yazmıs ve biz oraya gittiğize cok gülmüstük sonra onu korkutup odadan cıkartık kapıyı actık ve eyüpü kuru temizlik yapmıtık.ve saat 4.20 dı.ve pizza 4 saatda hic olumar chika dediki bol melzama koydum ondardır pizza gördüğümüzde cok güzeldi ve ps0------ de stick maffa figh oynadık ve sonrada köpek smalatörü oynadık ve saat 6 olunca biz yine eskisi gibi darvanmıyoduk ve cocuklar geldi.ama gizemli bir anirotnick vardı ve bir cocuğu ısırdı aynı ahmete benziyo ama sanki ahmet gold editon gbi biseydi ahmetde burdaydı ve bunu öğrenmeliydik.
2 günün bitisi.umaeım beğenip paylasırsınızsınız