ELMA ŞEKERİ -GİRİŞ-

56 10 8
                                    


Hala haber alınamıyordu Deniz'den...
Nerdeydi? Kiminleydi? Nasıldı?
Keşke son kez görebilseydim onu son kez sarılıp öpebilseydim, verebilseydim keşke ona son ve en güzel armağanını...
Sayfaları tekrar tekrar okudum o güzel anılarımızı.O yırtık ve eski günlüğüm onunla parlıyordu âdeta.2 sene geçmesine rağmen üzerinden sanki daha dünmüş gibi hatırlıyorum o güzel günleri...

                                               24.02.2013:
Sevgili güzel kagıt,

Zar zor kazandığım ünüversiteydi burası, harikaydı ama...
G

enellikle durumu iyi olanlar vardı.İlk dersim çok güzel geçmişti.İkınci derste hoca proje çalışması verdi.Her iki kisi bir gorev alıcaktı, hoca kendisi eşleştirdi herkesi...
Bana Deniz isimli bir erkek çıktı yakışıklı ama havalı gözüküyordu.'Merhaba'diye seslendi bende merhaba dedikten sonra' bize gel 'diye atıldı yüzüne ters ters bakınca yanlış anladığımı anlamış olacak ki durumu düzeltmeye çalıştı 'proje için demiştim, bu arada ben Deniz' tanışma merasimini geçtikten sonra yarın okulda kütüphanede çalışabilecegimizi söyledim.ünüversite 3 okuyordum ilk iki senemi kötü bir yerde okudum daha sonrada notlarımla geçiş yaptım buraya.Ögle arasında dersimin boş olduğu zamanda kantine indim bir çay içtim ve kitap okudum.O sırada masama iki güzel ve alımlı kız geldi.'merhaba 'oturabilirmiyiz 'diye seslendi sarışın olan... kafamı sallayarak onaylayınca oturdular.' Yeni gelmişsin galiba' diye konuya girişti şarışın kızın yanında olan.'evet 'diye onayladım.'Ben yelda dedi sarışın kız' yanındaki de 'ben de Sinem 'diye atıldı.derken muhabbete daldık okul iş ders derken konu geldi semte 'hangi semtte oturuyorsunuz' dedi Yelda. 'fatihte eski bir mahhallede'dedim dürüstçe.'Baban ne işle meşgul? 'Diye sordu Sinem. 'Mahallenin bakkalı annemde bi kuaförde çalışıyor' diye cevap verdim.Anlayışla karşıladılar, iyi niyetli kizlara benziyolardı.2 saat sonra bi cafede bulusmaya sözleştik.Cafeye gittiğimde beni karşıladılar çok lüks bir yerdi. Tatlıları da pahalıydı.Cebimde 50 lira vardı bana yeterdi ama hepsini harcamamalıydım bu haftaya yetmeliydi.Buna proje ödevi malzemeleri akbil parası ve yemek de dahildi.En uygunundan dondurma söyledim leyla ile Sinemde dondurmasından tut waffle 'na kadar ortayı suslediler kendileri de salata aldılar rejimdelermiş de! Neyse güldük eğlendik yeni arkadaşlarımı bulmuştum galiba.Leyla lavobaya sinem de evine gitti ben de leyla yı beklerken hesap geldi garsona'arkadaşim gelir birazdan ' diyerek beklettim leyla gelince 'hesabı odedimmi?'diye sordu hayıt dediğimde ise 'Bahar olur mu hiç bugun sen yarın ben ismarliyacagim'dedi söyledikleri yeterince açıktı bence , bu sen ısmarla demek oluyordu hesabı açtığımda 125 lira yazıyor du leylaya yanımda 50 lira oldugunu soyledim 'kusura bakma tatlım, bulasik yıka ne bileyim kolyeni sat bu hesabı öde ve bunu bi hoşgeldin kabul et hadi sana kolay gelsin çüüüsss' diyerek uzaklaştı gözlerim sinirden dolmus yanaklarım utançttan kızarmıştı.Şu düştüğüm durum çok sinir bozucuydu. Kizlar resmen beni kandırmişti.50 lirañın ustunu bulasik yikayarak karsiladim.Eve döndügumde derin bir oh çektim , yatağa uzandim ve uyudum.
Annem çağırıyo şimdi bulasiklark yikayacakmışım yarın gorüşürüz sevgili günlük.

****UMARIM BEGENMISSINIZDIR ONERILERINIZ VARSA YORUM KISMKNA YAZABILIRSINIZ, TESEKKURLER****

ELMA ŞEKERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin