Melisa ve Arda'nın arasında neler olacak?

46 5 4
                                    

"Melisa seni çok seviyorum" dedi. Melisa yüzünü sakladı. Aptal bi sırıtma vardı yüzünde bu yüzden yüzünü kapattı. Saçları önüne gelmişti. Arda Melisa'nın saçlarını geriye doğru çekti. Elini tuttu ve "benimle gel" dedi. Sena ve Eren kendi aralarında konuşmaya dalmışlardı. Onların oradan uzaklaştığını farketmediler bile. Melisa ve Arda küçük bir banka oturdular. Tam Arda çıkma teklifi edecektiki fakat Eda geldi ve Arda'ya "sevgilim burada ne yapıyorsun" dedi. Melisa ilk Arda'ya sonra Eda'ya baktı ve kızgınlıkla oradan uzaklaştı. Arda Melisa'nın arkasından koşmayı denedi fakat Melisa çoktan uzaklaşmıştı. Sonra geri döndü ve Eda'nın kolunu sıkıca tuttu. "Biz çoktan ayrıldık ve bitti, bir daha karşıma çıkma" dedi. ●Olayın aslı şöyleydi, Eda Arda'yı hala seviyordu fakat ayrılmışlardı. Arda ile Melisa'yı kafeden çıkarken görmüştü. Ve feci derecede kıskanmıştı. Sırf Arda ile Melisa'nın arasını bozmak için yapmıştı.● Melisa eve doğru koşarken anahtarının kafede kaldığını fark etti. Eve gelmişti ama anahtar kafedeydi. Bahçedeki çardağa oturdu ve Sena'ya mesaj yazdı anahtarını gelirken getirmesi için. Melisa içinden ' ben zaten herşeye inanıyorum, kızım safmısın sen, kaptırırlarmı o çocuğu sana, nah alırsın sen o çocuğu' gibi düşünceler geçirdi. Kendisini kandırılmış hissediyordu. Kafasını çardağa yasladı. O sırada arkasın dan bir el ona uzandı. Melisa kafasını hızlıca arkaya çevirdi. Sena. 'Getirdim anahtarını' dedi ve elindeki anahtarı salladı. Melisa teşekkür etti, tam kalkacaktı ki Sena engel oldu. 'Sana ne oldu kanka' dedi. Melisa itiraz etti. 'Kanka birşey olmuş işte anlat'. Melisa Sena'ya, 'çok güzel plan kuruyorsun tebrik ederim' dedi. Sena'nın tekrardan oturttuğu çardaktan kalktı ve alkışladı. Ama Sena'nın planı sadece Arda ile konuşmasında bitiyordu. Hızla yürüyen Melisa'nın kolundan sıkıca tutup kendine çevirdi. 'senin bilmedigin ve bilmen gereken çok önemli şeyler var' dedi.

(5 oyda devamı gelir)
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sizce Sena Melisa'ya neler anlatacak?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin