#15

837 18 0
                                    

Credeam ca belelele pe ziua de astazi s-au incheiat dar se pare ca nu. Hale era in magazin si se apropia de mine cu o privire plina de venin.
- Ai face bine sa uiti de Chris,deoarece suntem impreuna!
Am ramas masca la auzul vorbelor ei...nu credeam ca a facut asta! Acum chiar ca l-am pierdut..definitiv.
- Las-o in pace, Hale! a adaugat dur Kayla.
Cum nu putea sta locului,  Jennifer a vrut sa o ia chiar la bataie,dar am oprit-o.
- Nu se merita Jennifer!
- Mhm. a murmurat ea
Hale ne-a facut cu mana privindu-ne antipatic. Yuck!
- Hai sa nu stricam ziua asta de tot si sa cumparam ceva! am spus eu optimista
-Scorpia aia o sa o plateasca! a spus nervoasa Kayla
- Fii sigura!! a murmurat Jennifer
- Heeei,sunt si eu aici. am raspuns eu.

***
Ok,deci cred ca intr-o mana aveam cinci sacose cu haine,in cealalta opt plina cu rochii si accesori+ pantofi. A fost super!
- O sa aratam groozav! a spus Kayla
- Reginile balului! a ras Jennifer

***
Din perspectiva lui Hale si a lui Rayn

- Deci,ai facut-o sa fiarba de furie pe Sandra?
- Oh,mai mult ca sigur! Acum este prea suparata si geloasa ca sa ma mai dea ochii cu Chris.
- Bine lucrat. Acum eu trebuie sa ma ocup de Chris!

***
Din perspectiva Sandrei

Stateam in pat, privind absenta peretii camerei mele...imi treceau prin gand fele de fel de chestii : Hale era impreuna cu Chris, oare Chris chiar o placea pe Hale sau doar Ryan si aceasta roscata incearca sa ne separe pe mine si Chris?! Aveam atatea lucruri in minte fara raspuns.. dar balul este peste 2 zile asa ca trebuie neaparat sa imi gasesc un partener. Mhm..

***
La scoala.

Waw, sala unde avea loc balul de absolvire era aproape gata,maine, seara era a noastra!
Simt cum o voce masculina ma mangaie suav apoi imi sopteste: 
- Maine seara vrei sa fii printesa mea si sa ma insotesti la bal?
Mi-am dat seama imediat ca acela era Ryan asa ca m-am intors spre el privindu-l in ochii sai albastrii ca marea, m-am gandit putin si.. Chris si asa avea o alta iubita,deci ce putea merge rau?
- Ok, doar noaptea asta!

***
Din perspectiva lui Ryan

Habar nu are fetita asta cat de mult imi place sa ma joc cu ea si sentimentele ei. Dar uite-l si pe Chris. Ce ar fi sa fac o miscare?
Am sarutat-o pe frumoasa bruneta, dar in acelasi timp m-am uitat la el zambind..era distrus. Hahahah, acum amandoi isi vor lua definitiv gandul unul de la altul. Bine jucat!

Învaţă-mă să te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum