I.

56 6 0
                                    

"Dobrá práce, holky!" pronesla Nina tiše, když opatrně zavírala dveře od další vily. Další vily, kterou vykradly. S batohy a taškami nacpanými k prasknutí se pomalu vzdalovaly od dveří. Tohle byla jejich práce. Pravda, tahle práce není úplně nejvhodnější pro dvě osmnáctileté a jednu sedmnáctiletou holku, ale nějak si vydělávat musely. Od doby, kdy dvojčatům Nině a Dee a jejich mladší sestře Nikki zemřeli rodiče, šlo to s jejich zbylými financemi z kopce. Nina ani Dee si nemohly zaplatit školy a tak je nechtěli přijmout v žádné slušné práci. A aby zabezpečily Nikki, začaly krást. Když začínaly, kradly bez ní. Z menších bytů přešly na obrovské vily. Mají štěstí, že je doposud nikdo neobjevil nebo nenašel. Vyhlížejí si velké vily a pozorují lidi v ní. Lidi v téhle čtvrti často odjíždějí na služební cesty a dovolené a nechávají své nezletilé děti doma, ale ti většinou odejdou na párty. Proč asi? Jsou bohatí spratci.
Věci které nakradou, prodávají a vydělávají si tím.

Naše tři hrdinky žijí ve vile na konci dlouhé ulice. Chodí do normální školy, jako normální pubertální holky, potkávají další normální studenty a dávají si normální kafe. Avšak netuší, že ve vile, kterou si vyberou potkají jejich životní lásky. A nebude to prdel.

[A:N] Hi Everyone. Jmenujeme se Nina, Nikki a Dee a tohle je příběh o nás :D. Jestli chcete bullshit poznámky autora tak pište do komentářů :'D.

XOXO 5SOS FRIES

CRIMINALITYKde žijí příběhy. Začni objevovat