"Har du pakket alt?" Spør mamma meg når jeg kommer inn på kjøkkenet om morgenen.
"Ja, jeg tror det." Sier jeg og smiler.
Endelig skal vi på ferie. Endelig kommer jeg meg vekk fra Atlanta. Er så lei av alt i denne byen. Komme til et varmere sted. Også til Hawaii. Det kan ikke bli bedre.
Jeg heter Louise by the way. Jeg er 19 år og jeg bor i Atlanta i USA sammen med mamma, pappa og Scott. Scott er tvillingbroren min. Jeg er eldst da med 20 minutter. Jeg og han har et veldig godt forhold med hverandre. Kan snakke sammen om alt mulig. Tror ikke det er en eneste ting Scott ikke vet om meg og omvendt.
"Hei søss." Sier Scott smilene når han kommer inn på kjøkkenet.
"Hei du. Alt pakket?"
"Ja tror jeg er ferdig nå."
"Det er bra. For Josh er å kjører ut bilen. Gå opp å hent bagene deres." Sier mamma.
Jeg løper opp på rommet og henter kofferten.
"SCOTT?" roper jeg ut i lufta.
"JA?!"
"Kan du komme å hjelpe meg med kofferten?"
"Har du pakket for mye igjen nå?" Ler Scott mens han går bort til kofferten og setter seg på den.
Hver gang vi skal på ferie pakker jeg alltid for mye og det ender alltid opp med at Scott må sette seg på kofferten mens jeg lukker den igjen."Velkommen til Hawaii. Håper alle får en fin ferie her." Sier damen på høyttaleren når flyet har lannet.
Jeg gleder meg så mye til dette her. Dette kan ikke bli noe bedre. Sol, varme, strender, bading, kjekke gutter i bar overkropp. Endelig kan jeg se på andre gutter. Har hatt kjæreste i 2 år men plutselig slår han opp og går heller til bestevenninnen min og blir sammen med henne istedenfor. Jaja... Jeg kan se på gutter nå da. Men bare se ikke røre. Orker ikke noe sommerromanse nå.
"Louise? Kommer du?" Sier Scott og vekker meg fra tankene mine.
"Ja, jeg bare ble litt borte."
"Tenkte du litt mye igjen?" Sier Scott og ser lurt på meg.
"Tenkte bare på at jeg gleder meg til ferien."
"Du tenkte sikkert på gutta du møter med bar overkropp på stranden."
"Jeg skal se på gutter, men ikke røre." Sier jeg og smiler før jeg går forbi Scott og ut av flyet.Etter en lang gåtur på flyplassen kommer vi endelig fram til der vi henter bagasjen. Mye av bagasjen fra flyet har allerede kommet og vi alle er heldige å får bagasjen men en gang. Da kan ferien starte ordentlig.
"Hvordan kommer vi oss til hotellet?" Spør jeg pappa.
"Med den der." Sier han med et smil om munnen og peker på en stor Jeep limousin som står rett utenfor dørene på flyplassen.
Kan denne ferien bli noe bedre?///////////////////////////////
Dette var første del av historien. Håper dere liker den. Skjer jo ikke mye i første del men skal prøve å oppdatere den så fort som mulig og ofte ^^
YOU ARE READING
Trip to Hawaii (Dylan O'Brien fanfic)
FanfictionLouise og familien er å ferie endelig i Hawaii. Endelig får de sol og varme og tid til å Være sammen noe de nesten aldri er. Men blir ferien slik Louise hadde tenkt seg? Møter hun noen som kommer til å endre mye for henne? Hun ville jo bare ha en n...