herkes uyuzzz

28 6 0
                                    

Şimdi sıra derin ve ayaz'ın yemeğinde derin ve ayaz yemek yiyecekleri yere gelirler.
Ayaz:
-buraya daha birkaç defa geldim guzelwbir yer umarım sende begenirsin.
Derin:
-güzel bir yerde yemeklerini göreceğiz
Ayaz:
-bu konuşmaları bırakalım da asıl konularımıza gelelim.
Derin:
-beni buraya çağırma nedenini biliyor gibiyim aslında ama.
Ayaz:
-evet senden hoşlanıyorum bunu belli ediyorda olabilirim de aması ne anlamadım.
Derin :
-ben şey mm yani bak ayaz seninle açıkça konusucam aslında bende senden hoşlanıyorum ama biz sevgili olamayız. Çünkü ben hastayım yani ciddi bir hastalığım var .bu yüzden seninle sevgili olamam .eğer sevgili olursak ve bana kötü bişey olursa üzülürsün ve buna senden çok ben üzülürüm.
Ayaz :
-tamam da ben asıl seninle sevgili olmazsam üzülürüm onu ne yapicaz .
Derin:
-ayaz yerimde olsan be yapardın
Ayaz:
-şu anda yerinde değilim .neyse yemeğimizi yiyelim sonra konuşuruz.
Derin:
-pekii.
Onların yemeğinde konuşulanlar böyle. Şimdi sıra evde yalnız kalan su ve galya da ben yani galya ve su evde ders çalışıyorduk birden telefonum çaldı telefona baktım arayan uzay dı birden çok heyecanlandım telefonu açtım ve
Galya:
-"efendim uzay"dedim.
Uzay:
Galya sahilde biraz yürüyüp dondurma yiyelim mi?dedi.
Ben eğer gidersem su evde yalnız kalır bu yüzden gidemem diye düşündüm. Sonra uzay bana mert su ile dışarı çıkar onlar da birlikte çıkar bizde olmaz mı?dedi.ben bunu su ile konuştum tabi o hiç gider mi?uyuz ya
Galya:
-kızım lan lütfen git ya ne olacak .
Su:
-hayır olmaz ne işim var benim mert ile
Galya:
-ne var kızım ya hem ben uzay ile derin ayaz ile sen de mert ile hii ne diyosun hadi ya lütfen.
Su:
-tamam ya yeter ki sus gidicem ama sadece sus diye yani .bana bak mert kendi gelip alsın beni zaten birkaç apartman var arada yürüsün hem erimez dimi.
Sonra galya yani ben bunları uzay'a söyledim o da merte söyledi ama mert ve su aynı uyuzlukta mert hiç kabul edermi neymiş su buluşacaklarî yere gitsin o da sonradan gelirmiş de bilmem ne .en sonunda ben ve uzay buluşmaktan vazgeçtik.sonra ben ve su bu yüzden tartıştık neymiş ben şımarıklık yapmışım da gitmemişim buluşmaya ama benim gitmememin sebebi onu evde yalnız bırakıp gitmemekti çok saçma yere kavga ettik durduk bütün gece taaa ki kapı çalana kadar kapıyı su açtı içeri ağlayarak derin girdi önce hiç konuşmadı odasına girdi duş aldı pijamalarını giydi oyuncak eşeğini yanına alıp geldi önce kahve yaptı sonra yanımıza geldi kızlar biz ayazla kavga ettik dedi.
Galya ,su:
- ee anlatsana kızım neden kavga ettiniz

iyiydik biz üçümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin