Kore'ye vardım ve şimdi Bay Kim ' in evine gidiyorum...
Gideceğim adresi taksiye verdim ve 15 dk sonra SEOUL'UN ortasında ormana yakın ve göz kamaştıran Bahçeli bir eve geldim...
Kapıda Bay Kim beni bekliyordu.Hyomin : Bay Kim siz olmalısınız ?
Bay Kim : Evet canım artık sende benim kızım sayılırsın ve bana amca dersen sevinirim..
Hyomin : Peki amca içeriye girelim mi?
Amcam : Tabii gel..
İçerisinde dişarısı kadar güzelmiş saray mübarek ^-^
Amcam : Lay oğlum gelir misin bak seni kimle tanıştırıcam?
Lay odasından sert bi biçimde çıkar ve
Lay : Heh ne oldu ya baba bu kızı mı tanıştırıcaksın al ben tanışırım. BEN LAY BENIMLE MUHATAP OLMAMAYA ÇALIŞ SENİN İSMİNİ SORMUYOR VE ODAMA GİDİYORUM.
Hyomin: Bu ne şimdi!? Ukala!!
Amcam: Sen onu takma kızım odan Lay'in odasının yanında kapıda adın yazıyor tamam mı benim şirkette işim var sakın dışarıya çıkma kaybolursun tamam mı?
Hyomin : Tamam amcacım...
Odam nerde derken ve bingo buldum!
İçeriye girdim ve odaya 'Wooww' bakışını attıktan sonra yatağa kendimi attım....Uykum gelii-Hyomin uykuya dalar ve Lay odasından dışarı çıkar aşağıya iner ve Hyomin i görmeyince endişelenir ve doğru onun odasına çıkar uyduğunu görür ve rahatlar çünkü Hyomin Lay'a emanet....
Lay: Hey kalk ben acıktım hadi !!!
Hyomin: Ya ne git başkasından iste aptal!!
Lay: Aptal sensin ve atıştırmalık bişiler yemek istiyorum ama dolapta hep yeşillik var ya SANA KALK DEDİM!
Hyomin: Al ya kalktım nerden bulayım atıştırmalık ya !!?? Git al banane ??!!
Lay: Offf tamam ben çıkıyorum eğer 15 dk sonra gelmezsem beni aramaya gelmelisin tamam mı ?
Hyomin: He he tam hadi git şurdan!
Lay kapıyı kapatıp çıkar.Hyomin de üstünü değiştirir..
15 dk Sonra
Bu çocuk niye gelmedi ya en iyisi onu aramaya çıkmak !! Telefon evet ya telefon numarasını bırakmış olacaktı.Bakim wuhuu bırakmış.
Wuuhhuu lafını çok seviyorum ve bu lafı genllikle sevdiğim kişilere karşı kullanırım.Yeni bölüm yarın yada bugün gelir.Sizi seviyorum byss :* :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞIM
AcakBen Hyomin... 20 yaşındayım ve Kore'ye yeni geldim... Ailemi küçük yaşta kaybettim... Babamın en yakın hatta kardeş dediği arkadaşı ile birlikte kalıcam.. Bu arada adı Bay Kim ünlü iş adamlarından. 1 tane de oğlu varmış galiba... Herneyse bakalım ha...