Sera'dan
Asmin'le ayrı sınıflara düştük, bir de 2 saatten beri şu adamı dinliyorum. Hayat hikâyesini anlatıyor resmen. Hayır yani utanmasa anasından nasıl çıktığını anlatacak. Gerçi öğretmenlerin geneli böyle değil midir? Böyledir. Ama takan kim? Çokta tın çokta fifi çokta götümde. Asmin ne yapıyordur acaba ah tabiki salak salak oturuyordur kendi başına.
Adını bilmediğim bi çocuk daha önce de görmemiştim ama yanıma birden oturunca irkildim, Allah benden kısıp ona vermiş mübarek. Ona dikkatli dikkatli bakınca
" Oha!!! İnsan mısın lan sen?!!" diye düşünmedim değil.
Çoçuk gülümseyince haliyle bende gülümsedim yani o gülüşe kim gülmez???? Gülüşüne takılıp giderken birden konuştu
" Sesli düşündün sanırım ?"
İlk rezilliğimi de yaşamış oldum. Çok mutluyum şu an. Ooohhh mis. Vücudumda ne kadar kırmızı renkte bisey varsa yanaklarıma hücum etti sanki. Kıpkırmızı olmuştum yanıma domates koy domatese hanginiz daha kırmızı diye sor ben der o derece. Allahım sen herkese akıl verirken beni hiç mi düşünmedin???
Çocuk konuşmayacağımı anladı herhalde elini uzatıp
" İsmim Kerem" deyip gulumsedi.
Allahım o gülüş beni benden alıyor. Ekimi uzatıp en uysal sesimle
" Bende Sera tanıştığıma memnun oldum." deyip gülümsedim.
Asmin'den
Evet, kesinlikle oydu şimdi yanıma oturmuş benimle konuşuyor. Rüya mı bu? Hayır değil. Ne hissedeceğimi bilemiyorum, karmakarışık duygular içindeyim. Allahım ne diyeceğim ben şimdi ah çok heyecanlandım.
İç sesim " İsmim Asmi ile başlayabilirsin." diyordu. Haklı aslında bravo sana iç ses.
"Meraba benim de İsmim şey....ımmm.. Asmin evet."
Ahh hadi ama hangi salak ismini unutabilir ki. Cemil de pişkin pişkin gülüyor bak ya. Allah allah olamaz mı? Heyecanlanmışımdır belki? Belki iki ismim var birini söylemek istiyorum. Tamam saçmaladım.
Kızgın kızgın bakarken daha çok güldü hatta şu an kahkaha atıyor bile diyebilirim. Sera etkileniyordu aslında o bakışı atar atmaz susuyordu. Demek ki Cemil'e etki etmiyor.
Sonunda gülmeyi kestiğinde ağzını açıp birşey söyleyecekti ki zilin çalmasıyla sıradan kalkıp Sera'nın yanına koştum. Oda sıkılmış olacak ki bana doğru koşuyordu. Ah bi saniye ama Sera gülüyor kesin buna birşey olmuş hadi hayırlısı.
Bana sarılıp kollarımı tuttu ve konuşmaya başladı
" Kızımmm bi çocukla tanıştım taş lan taş ismi Kerem'miş ve tahmin et noldu" diyip suratını astığında
İnşallah bi salaklık yapmamıştır diye içimden bile geçirmeden
" Sesli düşünüp oha lan insan mısın lan sen dedim!" dedi
Ve ben durmayıp
aferin geri zekalı,aferin salak aferin camış,aferin orangutan götü." dedimDudak büzdü ay kıyamam. Hadi kantine gidelim anlatacaklarım var." heyecanlı heyecanlı tamam deyip kolumu çekiştirmeye başladı.
" Kızım çekiştirip durmasına anlatacam işte off"
Gerçekten çok sabırsız hayır yani biraz daha az meraksız olsa olmaz mıydı?????! Ve Sera susar mı yapıştırdı cevabı " Otur şuraya pis sempanze, anlat çabuk " hakkımda her şeyi bildiği için en başından anlatmama gerek yoktu sadece yanımda oturan kişinin o olduğunu vee yaptığım salaklığı anlattım ve hiç durmadan " aferin geri zekalı,aferin salak aferin camış,aferin orangutan götü " ama ona bunu ben söylemiştim!!!
Zilin çalmasıyla kalkıp sınıflarımıza yürüdük tabi Sera susar mı? Tabiki susmaz saçmalamayın. Ah Allahım şükürler olsun ki sınıfına girdi. Bunun bi de evi var ama değil mi? Ahh bana sabır ver Allahım!
Yanımda niye sabır dileniyorsun diyen Cemil ile karşı karşıyayım.
" Ben az önce sesli mi düşündüm" dememle
" Hayır ben düşüncelerini okuyabiliyorum!!!" deyip kahin gibi konuştu göz devirip gözlerine baktım ' kaç yakalarsam kötü olur' bakışı atmamla kaçması bir oldu arkasına bakarak
"Sıkıysa yakala!!!!!" diye bağırdı
"5. Sınıfta koşucuydam ben bi kere." deyip koşmaya başladım ve bilin bakalım noldu? Tabiki yakalayamadım. Gerçekten çok hızlı koşuyor. Ortalıkta yoktu, kaçırmıştım.
"Hey bu kadar oyun yeter derse geç kalacağız."
dememle.Arkamdan dürtüp bööööö diye bağırmasıyla çığlık atmam bir oldu. Tamam belki biraz korkmuş olabilirim. Tamam biraz değil çok ama 'böööö' ne ya
"Bittin sen" deyip
arkasından koşmaya başladım. Bu sefer yakaladım. Bingooo. Üstüne atladım ve vurmaya başladım. Şu an kucağında oturuyordum ama umurumda değildi tabi."Hey bebeğim ilk güne göre biraz hızlı gitmiyor musun?" deyip göz kırptı.
"Terbiyesiz pis sapık " dememle bize yaklaşan hocayla dondum kaldım.
"Siz ne yapıyorsunuz burada?!!" diye bağırınca utançtan başımı eğdim ve kıkırdayan bir adet Cemil ile karşılaştım. Kıpkırmızı olmuş yanaklarımda hocaya bakarken sanki gözünden ateş çıkıyor! Ya öyle bakmasana ve cevap veremiyorum! Tüm düşüncelerimden ayrılıp;
"Şey.... Şey hocam biz.... Yani biz. Of"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDE SAKLADIĞIM AŞK
Teen FictionOnu seviyor mu oda bilmiyor ama ondan hoşlandığı kesin çevresinde o kadar kız varken sizce onu sevecek mi ( bu bana bağlı :D ) Peki severse kız ona karşılık verir mi buda onun sevgisine kalmış bişey . İYİ OKUMALAR