mutlu gün

14 0 0
                                    

İrem ve mizgin hiç ayrılmayan iki arkadş ...
İrem mizgin ile aynı okulda okuyan güzel bir kız mizgin de onun kadar güzel ve çekici.
İrem:bugün mizgin'in doğum günü
Kerem:evet irem bugün,ne planlıyoruz.
İrem:bi caffe de kutlayalım diyorum.
Kerem:olur hangi caffe.
İrem:sevim sokakta köşe başında 7 numaralı caffe mizgin oraya bayılır.
Kerem:evet haklısın irem ben gidip organizasyon u halledip geliyim.
irem: Tamam o zaman ara beni haber ver.
Kerem: ben kaçar baybay
-akşam olur irem mizgin'ni caffeye götürür mizgin süprizi görünce şok olur ve şöyle der.
Mizgin:yaa inanamıyorum irem, kerem siz bitanesiniz canlarım.
Kerem:sende bizim bitanemissin.
İrem:evet yani lafı olmaz biz kardeşizz.
-Mizgin doğum gününde hiç beklemediği birini görür iki sene önce aşık olduğu Ve bidaha hiç gormedigi Muratı. Murat mizgin'in yanına gider ve hissettiklerini söyler mizgin bunları duyunca sevinçten ağlar ve şunu der.
Mizgin:iki sene bekledim seni ve bugün en mutlu gün benim için...
-bu arada konusulanları irem duyar ve üzüntüden ağlamaya başlar bunu gören mizgin ireme ne olduğunu sorar irem ise
İrem:seni mutlu gördüm sevinçten aglıyorum takma sen.
-der daha sonra mizgin bu güzel haberi ireme şöyle anlatır
Mizgin:irem bn iki sene önce bursada murat diye biri ili tanıştım ona karşı bişeyler hissetmeye başladım bunu anlayınca ondan uzak durdum ama onu sevmekten vaz geçmedim bugün burda ve bana beni sevdiğini söylüyor onun bu hissi karşılıksız deyil bunu ona söyledim.Sen ne düşünüyorsunuz olurmu?
-dedi tam o sırada kerem gelip mizgini dansa kaldırdı uzun bi eğlencenin sonunda parti bitti.herkez dağıldı mizgin ireme yarın konuşalım diye seslendi irem ise tamam dedibu mutlu gün böyle bitti

sadece  senHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin