Stephan indragostit ?

1.2K 101 12
                                    

Perspectiva *Stephan*

Un tentacul l-a apucat pe Rake si l-a lovit zdravan de copac, era mami !

-Mami !!! Tati !!! Am strigat plangand.

Tati a venit spre mine si m-a luat strans in brate.

-Esti bine fiule? De ce ati plecat ?! M-a intrebat ingrijorat.

-Imi pare rau... I-am spus plangand.

Mami il tinea strans pe Rake cu tentaculele, fiind foarte nervoasa.

-Daca te mai atingi de copilul meu si al lui Made, te ard de viu !

Bunicul Slender a venit spre mine si m-a luat si el in brate.

-Stephan sa nu mai pleci nici tu nici Rose ! Sunteti constienti ca era cat pe ce sa muriti? Mi-a spus ingrijorat.

Perspectiva *Melanie*

Made si Jeff s-au dus spre Rose care plangea.

-Rose , iubita  mea! Ce a fost in capul vostru sa plecati ?! I-a spus ingrijorata cu lacrimi in ochi.

Rose a continuat sa planga si a luat-o pe mama ei in brate. Jeff a analizat-o bine si a vazut ca avea glezna luxata.

-Iubire, fiica noastra are glezna luxata ! I-a spus Jeff Madeei nervos.

-POFTIM ?! RAKE !!!! A spus Made ridicandu-se , Jeff luand-o pe Rose in brate si punandu-se langa Slender si Stephan.

Made a venit spre mine lasand in urma ei flacari enorme. Parul ei a inceput sa leviteze iar ochii ei au devenit de un rosu aprins, prin ei vazandu-se flacara mortii. Mainile ei au luat foc iar rochita ei albastra a devenit de foc. Jeff si ceilalti se uitau mirati la ea, printre care si eu.

Perspectiva *Madeea*

Am ajuns la forma mea reala, adica cea de demon. Toti se uitau uimiti la mine dar asa mi se intampla cand ma enervez. Monstrul asta s-a atins de Rose a mea si de Stephan, va plati !
Meli il tinea strans cu tentaculele si il lovea de copaci. Am rugat-o sa-l lase jos si asa a si facut , s-a dus la Stephan si la Rose iar eu am ramas sa il "invat" pe monstrul asta ca nu e de bine daca se atinge de copii nostri.  L-am luat de gat si l-am lovit cu putere de un copac de acesta s-a rupt. Am format un cerc de foc in jurul lui de s-a prajit putin.

-Ai la dispozitie 10 secunde sa dispari sau o sa te ard definitiv. I-am spus pe cat se poate de serios.

Acesta s-a teleportat iar eu am revenit la forma umana. M-am intors la Rose care era in bratele lui Jeff si la Stephan care era in bratele lui Meli.

-Cine a avut proasta idee sa mergeti in padure singuri? Am intrebat nervoasa cu mainile incrucisate si batand din picior.

-Eu doamna. A spus Stephan.

Inainte sa spun ceva, Rose m-a intrerupt.

-Nu Steph! Nu are rost sa-mi iei apararea, eu am avut ideea asta , mami. Am vrut sa va demonstram ca ne putem descurca. A spus Rose aplecandu-si capul trista.

Mi-am frecat fruntea cu varful degetelor si m-am apropiat de Rose. I-am zambit lui Stephan si l-am mangaiat pe cap. Am luat-o pe fiica mea in brate si am sarutat-o pe frunte.

-Sa nu mai faci niciodata asta iubire. Era cat pe ce sa te pierd. I-am spus plangand.

-Imi pare rau mami. Mi-a spus Rose plangand.

Meli l-a luat pe Stephan in brate iar LJ a luat-o de mana. Eu am luat-o pe Rose si am plecat spre casa. Ne-am dus fiecare in camerele noastre si am facut dus.

Perspectiva *Melanie*

Dupa ce eu si Laughy am facut dus, s-a dus Steph. Dupa ce a iesit, ne-am asezat toti pe pat si am inceput sa vorbim, sigur Jeff si Made fac la fel.

-Uite puiule, sa nu mai faceti niciodata asta, ok? Am aflat ca ai incercat sa o protejezi pe Rose si sunt mandra de tine. Semeni perfect cu taticul tau. I-am spus zambind.

-Mersi mami, va iubesc ! Ne-a spus Steph luandu-ne in brate.

Laughy a inceput sa-l gadile si sa-l ciufuleasca.

-Hai rasfatatule, fugi de aici! I-a spus razand.

Steph a iesit si ne-a lasat singuri, ne-am schimbat si ne-am sarutat. Am coborat in sufragerie si am vazut-o pe Rose imbracata intr-o rochita roz cu volanase, era o scumpa! Ea si Stephan au devenit de 14 ani. Jeff s-a bucurat cand i-a vazut mai mari si i-a luat in brate, urmat de Made , Laughy si de mine. Rose avea o voce frumoasa si putin subtire , Steph o avea putin mai groasa dar la fel de frumoasa. Jeff a intrerupt momentul cu o propunere.

-Ce ai zice sa ne canti ceva, printeso? I-a spus Jeff lui Rose .

-Bine tati. A raspuns Rose.

Unchiul Zalgo a facut sa apara o scena cu un microfon iar Rose a pasit gratioasa, luand microfonul in mana si cantand.

Perspectiva *Stephan*

Rose avea o voce atat de frumoasa, ca de inger. Nu o mai scapam din ochi, o priveam fix la fiecare miscare delicata care o facea, era superba. Stai ce? Ce am zis?! Nu imi place de ea ! Suntem ca fratii, doar atat. Offf nu stiu ce sa fac, cred ca incepe sa-mi placa de Rose. Ce sa fac? Cu cine sa vorbesc? Of Doamne...

Perspectiva *Laughing Jack*

Fiul meu se uita "indragostit" la Rose. Canta superb , recunosc. Dar el nu era indragostit de cum canta, ci de ea. M-am apropiat de el si i-am facut semn sa mergem in camera sa vorbim. Cu Meli m-am inteles din priviri asa ca am urcat la etaj si ne-am oprit in camera noastra.

-Ia loc fiule. I-am spus lui Steph aratandu-i spre scaun.

Steph s-a asezat iar eu m-am asezat in fata lui.

-Despre ce sa vorbim tata? M-a intrebat curios.

-Fiule, esti indragostit de Rose? I-am spus punandu-i mana pe umar.

Steph a facut ochii mari si a inceput sa roseasca.

-N-nu ! Mi-a spus balbaindu-se.

-Nu nega fiule, am vazut cum te uiti la ea. I-am spus serios.

El a oftat invins si m-a privit in ochi.

-Da tata. Imi place de ea.

Buna seara ! In primul rand vreau sa dedic acest capitol lui MadeeaCristina deoarece e ziua ei. La multi ani, scumpo ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti.

O intrebare : Ati vrea ca Steph si Rose sa fie impreuna? Daca nu, care cu cine sa o/il pun?

Laughing Jack : Sentiment De UraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum