27.06.2000

30 2 0
                                    

Pegy
Sunt urmarita... imi este groaza ce o sa se intample... m-a prins. Scuze ca nu m-am prezentat .
Deci eu sunt Pegy am 18 ani și eu su prietenii mei suntem urmariti . De cine va intrebati ei as putea sa va spun dar imi e lene deci NU
.
.
.
.
Ha v-am pacalit deci acum o saptamana un criminal ne-a amenintat (pe mine si prietenele mele) ca o sa ne omoare daca nu ne vom prostitua pentru el . Noi am refuzat ... acum acest criminal ne urmareste pe noi si pe inca 2 amici .
Bun unde eram ... a da ... m-a prins asta e si-a luat cutitul si mi-a taiat gatul deodata un izvor de sange pornea din gatul meu...

Ann
L-am vazut ... vai de mine ... a prins-o pe Pegy ... scuze canu ma prezint eu sunt Ann si cred ca poveste v-a spus-o deja Pegy deci da... AJUTOR
il vad acum e randul meu... mi-a infipt cutitul fix in inima si m-a lasat fara suflare...

Adam
O sa ne prinda suntem morti ... stai tre sa ma prezint ... in acest caz eu sunt Adam ... a prins-o pe Ann perfect... acu o sa fiu si eu asta imi trebuie pt ca m-am bagat dar nu le puteam lasa asa . Repede ma grabesc sa intru intr-un restaurant dar prea tarziu m-a prins. Cu o singura taietura mi-au iesit matele...

Roby
Hei eu sunt.. Roby agh nu imi place numele asta ... merci mama , merci tata ... aaa da tre sa imi amintesc ca sunt urmarit de un criminal daaa poveste lunga oricum faza e ca tre sa ma concentrez ... Zzzz... da acesta nu e punctu meu forte oricum cred ca ar trebuii sa merg la politie da cred ca e o idee buna dar nu cred ca e o idee buna sa stau pe loc . Da mai bine asalerga dar imi e lene ... ce cuvant amuzant lene. Nici nu am avut sansa sa fac un pas ca m-a impuscat in cap...

Sophie
Deci ma numesc Sophie grumos nume pacat ca acu o sa mor repede tre sa merg la cimitir de ce pentrun canu s-ar gandii ca m-am ascuns acolo . Am ajus . M-am ascuns dupa un copac . Te rog sa nu ma gaseasca... dar din pacate m-a gasit. Incerc sa fug dar ceva ma opreste gata mi-a bagat pistolu in gura si m-a impuscat...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

cimitirul secretelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum