/Season 2- Part 12- New look/

886 71 6
                                    

(Mnogi su pisali da zele Harrya pa evo napisat cu njegovu perspektvu jer ne bi jos trebala biti i komentirajte malo duza misljenja)

2 years later
Emma's P.O.V.
Sjedim sa Darcy u sobi. Spremam je za vrtic. Ona je nedavno proslavila svoj 2 rodjendan a ja cu uskoro 22. Starim i ja pomalo. Ne zalim imam prekrasno stvorenje tu pored sebe. A Ed... volimo se ali se rijetko vidjamo. Kada dodje u London sto je sve rjedje u zadnje vrijeme vidi se sa prijateljima i obavlja neke poslove tako da od mjesec dana mi smo zajedno kao porodica dva dana zajedno. Nije lako. Harry nisam ni jednom vidjela. On ima 24, uskoro 25 godina. Rodjendan mu je za mjesec dana a moj za par dana. Za rodjendan sam mu mislila pokazati Darcy ali me strah reakcije. Sve u svemu ne zelim jos s njim se naci. A Darcy bas kao da ima neki predosjecaj . Po cijele dane samo vice 'van dileksn' i moram joj ih pustati. Kad vidi Harry ocrtaju joj se rupice na obrazima sto je preslatko i ona se ponosi sa tim sto ih ima kao i njen idol. Princezica moja.
Darcy: A mama
Ja: Reci ljubavi
Darcy: (pisat cu kako i treba jer mi se ne da kao beba ) obecala si mi ako budem dobra u vrticu da cu dobiti sta zelim ?
Ja: Da- znala sam da ne vodi na dobro
Darcy: Mozemo ici na koncert koji je ubrzo u dvorani do naseg stana ? - Da zivimo blizu dvorane u kojoj su cesto koncerti mega zvijezda
Ja: Ciji ljubavi ?
Darcy: 1D
Ja: Ne mozemo na njihov koncert nemamo karte
Darcy: A ok onda, idemo ?
Ja: Daj rukicu- dala mi je svoju rucicu koja je bila minijaturna na spram moje. Uputile smo se ka vrticu.
Ja: Darcy, budi dobra pa ces dobiti iznenadjenje - klimnula je glavom. Naucila sam je da za sve dobro sto uradi dobije nagradu. Ne naravno svaki dan ali kad nesto super uradi.
Uputila sam se prema frizerskom salonu jer zelim promjenu. Promijenila sam se fizicki i onako. Oblacim se zenstvenije. A zelim da uradim ombre (ko ne zna nek googla) . Gornji dio kose ce ostati moja boja ona jako svijetla smedja a donji dio ce biti svijetal. Izasla sam iz salona pre zadovoljna i na krajevima je bila uvijena kosa. Obavila sam jos neke stvari i uputila se prema vrticu da pokupim Darcy.
Darcy: Mama cekala sam te
Ja: Oprosti ljubavi. Dodji da ti obucem jaknicu. - prisla mi je i obukla je
Darcy : Gdje idemo ?
Ja: Zelis svoju omiljenu lizalicu ?
Darcy: Daaa
Ja: Ajde idemo prosetati po parku i kupimo lizalicu. - klimnula je glavom. Ona je bila jako skromna. Nije htjela nista previse.
Trcale smo po parku.
Darcy: Mama mozes ovo uzeti ?
Ja: Da- sagela sam se da joj uzmem torbicu jer bi se sva zapetljala. Tako smo hodale dok nisam osjetila da sam se u nekog zabila.
Xxx: Um... oprosti
Darcy: Mama ti si uzasno nespretna
Ja: Darcy ... - podigla sam pogled i susrela se sa zelenim ocima. Harry ? Nisam mogla vjerovati da ga vidim ali ocito nije me prepoznao.
Harry : Jeste dobro gospodj...? - nije znao kako da me nazove
Ja: Uskoro gospodja ali da dobro sam, oprostite vi.
Darcy : Ti ci heli stajs ?
Harry: blago se nasmijao - da ja sam
Darcy: Mogu dotaknuti tvoju cupavu kosu ?
Ja: Darcy moramo ici- morala sam to prije sprijeciti
Harry: Nema problema dodji- pruzio joj je ruke- ako mama dozvoljava ?- pogledala me Darcy sa svojim najsladjim ocima koje nisam mogla odbiti
Ja: Ajde pozurite
Harry ju je podigao a ja kao da sam vidjela cijeli svijet u tome. Poceli su pricati.
Ja: Darcy moramo ici
Darcy: Bok Heli zao mi je ali mojam ici
Harry: Volis nas slusati ? - klimnula je glavom a on je iz dzepa izvadio dvije ulaznice za koncert koji je ona jutros spomnjala. Sreca na njenom licu je bila neopisiva.
Darcy : Hvaja Heli
Harry: Dodji sa mamom poslije iza jer te zelim upoznati sa ostalim.- Ona je blago klimnula glavom i dala meni ruku pa smo posle. Ako prezivim taj koncert sve cu.

Harry's P.O.V
Toliko mi se ta djevojka cini poznatom. Nije sretna u ocima joj se vidi. A ta djevojcica.... Preslatka je. Ima blago kovrdzavu kosu i zelene okice. Bas kao ja. Djevojku nemam jako dugo. Momci me zezaju. Novine pisu da sam gej. Ja zelim samo jednu koja je sretna na drugom kraju svijeta. A zasto lazem ? Ne moze biti sretna. Nema vlastito dijete. Pozurio sam da ispricam momcima sta se desilo. Iznenadit ce se....

Novi nastavak. Wow ovo je nastavak od 850 rijeci sto se odavno nije desilo. U zadnje vrijeme je bilo po 600. Nadam se da nastavak nije dosadan. Ostavljajte duze komentare i komentirajte vise.
VOTE,COMMENT,READ&SHARE

Love you all ❤

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang