Not:Bu bölümü juvia nın ağzından dinleyeceksiniz. iyi okumalar. Juvia :Çalar saat o berbat sesiyle çalmaya başladı.Ve bende içimden kalk artık dedim bugün yeni bir yıl yeni bir okul.
Ha bu arada transfer olduğum okulun ismi Fairy Academy
. Ortaokul u bitirmiştim ve liseye başlıyorum geçen 4 sene boyunca okul berbat geçmişti.Ama bu sene farklı olacaktı bu sene Juvia nın yılıydı.Ben yatakta bunları düşünürken çalar saat bidaha çaldı ve ben kalkmak zorunda kaldım. Aşağı kata inip gevrek hazırladım kendime çünkü başka bişey yapmayı beceremiyorum. Kahvaltı ettikten sonra. Üstümü giyindim.Sonra aynaya baktım ve dedim ki saçın iğrenç gözüküyor tara şu saçını!!!Saçımı taradım çantamı alıp dışarı çıktım ve okula doğru yürümeye başladım. Okula vardım ve içimdeki o susmayan ses vay be dedi çünkü okul gerçekten güzeldi. Okulun girişine vardığımda ordaki pembe saçlı bayan bana dedi ki "Seni buralarda görmemiştim yeni misin"Bende dedim ki "Evet efendim okula yeni kaydoldum "dedim. "Oda dedi ki o zaman al bakalım bu okulun haritası. Bu arada hoşgeldin. " İlerlemeye başladım sonra ilerde bir tane erkek gördüm. Pembe dik saçları vardı. Natsu: Hey sen mavi saçlı kız. Juvia: Benim bir adım Juvia. ve ne oldu? Natsu : Neyse işte juvia arkanda bir sapık var. *Arkasını döner ve... * Gray:Sen kime sapık diyosun be pembe şömine. Natsu: sapık buz küpü ben şömine falan değilim. *Juvia yürümeye başlar ve sonra arkadan bir ses gelir ve arkasını döner * Erza :Siz ikiniz yine mi kavga ediyorsunuz. Natsu&Gray aynı anda :Yoo Erza biz birbirimize iltifat ediyorduk. Erza :Neyse üzgünüm seni rahatsız etkilerle Yeni olmalısın bu arada adın ne? Juvia :Benim ismim juvia. Erza:Bende erza *cebinden keki çıkartıp... *Bu da kek -sama. Juvia :Memnun oldum Erza ve Kek-sama. *Koşarak Lucy gelir ve...* Lucy :Merhaba arkadaşlar. Ve merhaba ehem şeyi adın ne? Juvia :Ben Juvia. Memnun oldum. Lucy :Bende lucy bende memnun oldum. ZIRTTRTTTRRRRRRRRTTTTTTTT *Zil çalar ve herkes sınıflara girer, okul biter ve herkes eve döner* " Gray in ağzından." *Gray in evinde* Gray :O kızın yanında neden kalbim çarpmaya başladı. Bilmiyorum yoksa ben aşık mı oldum..... Devamı gelecek hergün yeni bir bölüm yazcam Minna UMARIM beğenmişsinizdir. Bu arada Gray e "We are the champions" şarkısını armağan ediyorum......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail :Academy &Gruvia
FanfictionOnlarda okula gidiyor sonuçta ama onlarınki biraz farklı bir okul. Fairy Akademi 'ye hoşgeldin.Bu kitap aşk hikayesiydi ama beceremedim neyse fairy tail deki benim mal shiplerim ve aşırı Gruvia içerir bu arada kavunlu süt için faydalı ;-;