Noy:Multimedya Beril.
################
Spor salonun kapısını kilitleyip Ahu ve Handeyi beklemeye başladım.Bu arada kendimi tanıtıyım.Ben Beril.Beril Dönmez.Futbola ve spora düşkünlüğümden kendime spor salonu açtım.Ama okullar açılınca spor salonunun başında duramıycam.Üniversitede dersler o kadar yoğun ki.Eğer bir düşük dersim olsun annem spor salonumu kapatır.Bu arada Hande benim kuzenim.Benimle birlikte yaşıyor.Teyzemgil trafikk kazasında hayatını kaybettiğinden benimle yaşamaya başladı.Ahu ise çocukluktan arkadaşım.Ahu biraz kokoştur.Hande ise benim gibi spora düşkündür.Bir de erkek arkadaşlarım var.Yanlış anlamayın biz küçüklükten arkadaşız.Can ve Ali.Benim şapşilerim.Onlar da karşımızda oturuyor.Israrlarına karşı koyamayıp karşı dairelerine taşınmıştım.Bi Ahu bizden uzakta.Birinin öksürmesiyle düşüncelerimden ayrıldım.Karşımda bir meteor duruyordu.
"Müsade ederseniz salona giricem"dedi.
Ben bu çocuğu ilk defa görüyordum.Demek ki üye olucak.
"Salon kapalı.Yarın sabah yeniden açılacaktır."dedim
"Peki sen niye kapının önünde duruyorsun?"
Pek mi meraklı ne?Tam ağzımı açıp saydırcakken karşıdan Ahu'nun çığırmasıyla ağzımı kapatmak zorunda kaldım.Tam çocuğun yanından geçerken kulağına fısıldadım.
"Salatamda maydonoz var boşuna uğraşma."diyip bizim kızların yanına gittim.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahu:"Hadi Beril diretme ya!Sadece bir kaç mağzaya giricez o kadar."
"Hayır ya senle alışverişe çıktık mı iki saatten aşağı bitiremiyoruz."
Ahu:"Ama-"
Telefonum çalmasıyla Ahu'nun lafı bölündü.Telefonumu çantamdan çıkarıp arayana baktım.Araya Can dı.
"Efendim Can."
"Kızım sen nerdesin!Yarım saat sonra bizim sahada maç var.Unuttym deme sakın!"
"Unuttum ben ya.Ahu'nun beni ikna etme çabalrı sırasında aklımda gitmiş.Hemen geliyorum."
Hande:"Noldu Beril?"
"Bugün maç vardı.Unutmuşum hadi kalk gidiyoruz "dedim Handeye.Ahu'nun hemen suratı düştü.
"Hadi sende gel de bizi izle.Hem sevdiceğini görmüş olursun."dedim Ahuya.
Ahu Candan hoşlanıyordu.Canda Ahuya boş değildi.Ama bu salaklar birbirlerine açılamıyordu.Hemen Ahu'nun yüzü aydınlandı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hande ile eve gidip üstümüzü değiştirip sahaya gittik.Sahaya gitmempe olduğum yerde kalmam bir oldu.Sabahki oğlanda buradaydı.Kim çağırmıştı bu ya.Hemen oğlanın yanına gidip bağırmaya başladım.
"Sen kimsin ya!Ne diye gittiğim her yerde olmak zorundasın!"
Tam oğlan cevap vericekken Can geldi.
"Beril bu benim kuzenim Berk.Amerikadan geliyo.Amerikaya okumaya gitmişti.Ordan sıkılıp burada okumaya başladı.Amcamgilde burada olmıyınca bizde kalmaya başladı.Hem siz nereden tanışıyorsunuz?"
"Berk midir nedir bi iki saat önce spor salonuma geldi.Meraklı kuzenin benim sinirlerime dokundu."dedim.