Telefonumun çalması ile birden irkildim.Arayan kişi doruktu.Açmadım.Israrla aramaya devam ediyordu.Bende açtım.
"Hangi yüzle arıyorsun beni ne kadar yüzsüssün doruk."dedim
"Ya bi dinle beni buket herşey göründüğü gibi değil açıklamama izin ver."
"Hayır doruk ilişkimiz bitti yetmedimi beni aldattığın anlamıyormusun artık senden nefret ediyorum."Yüzüne kapattım.Artık ağlamaktan gözlerim kızarmıştı.Ne bok vardida arıyodu beni.En nefret ettiğim kızla aldatmıştı beni.
"Buket kızım ben geldim evdemisin kızım."kendimi toparlayıp içeri geçtim."Burdayım anne hoşgeldin".
"Hoşbulduk kızım okuldan erken gelmişsin.
"Evet anne son ders boştu".deyip odama geçtim".Yatağıma uzandım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım kendimi.Sabah kurduğum alarm çaldı.Okula gidesim yoktu.Ama lise sonda olduğum için devamsızlık yapmamam gerekirdi.Çok zengin değildik.Ama annem beni derslerim daha iyi olsun diye koleje gonderdi.Asi kolejine.Lise 1 den beri bu kolejdeydim.Baya tanıdığım vardı okulda.banyoya geçip elimi yüzümü yıkayıdım.Formalarımı askıdan çıkardım.Üzerime geçirdim.Saçlarım belime geliyordu.Hafif dalgalıydi bende açık bıraktım.Saçım doğaldı hiç boyatmamıştım.Odadan çıkıp mutfağa gectim."Kızım gunaydın"."Günaydın anne ben kaçtım".
"Kızım kahvaltı etseydin".dedi annem bende cevap vermeyip evden çıktım.Otobus durağına ilerlemeye başladım.Otobüs gelince otobuse bindim.Allahtan dolu değildide oturacak yer buldum.Kulaklığımıda kulağıma taktım.Otobusten inip okula doğru yürüdüm.Bahçede bizim grubu buldum.Bizim grup hira,buse,can,ege,hilal, yiğit ve benden oluşan bir gruptuk.Çantamı sınıfa bırakıp bahçeye indim.Kafamı dağıtmam gerekiyordu.Bahçede çardakta oturuyorlardı.Yanlarına gittim."selamm".hepsi bir ağızdan selamm dedi bende güldüm.Biz kızlar olarak okuldakilerin dedikodularını anlatıyorduk birbirimize.Erkekler ise sıkıldıklarını belli etmeye çalışıyorlardı.Anormal sesler çıkarıyorlardı.Ders zili çaldığında hepberaber sınıflarımıza geçtik.Hira buse hilal can ve ben aynı sınıftaydık.12/B.Yigit ve ege ise 12/A sınıfındalardı.Dersler oyle boyle gecti.Okul çıkışı bizimkiler bi yerlere gidelim diyorlardı.Ben olur farketmez diyordum.Hira"Ya martı kafeye gidelim"dedi bende tamam olur gidelim dedim.Ve gülümsedim.Tam o sırada kafamı çevirmemle doruğu görmemm bir olmuştu.Ve gülünsemem donmuştu.Yiğit benden önce davranıp öne atıldı.Tam doruğa yumruğunu geçireceken ben onu durdurdum."Yigit yapma değmez.ben onunla konuşucam sen dur".dedim ve doruğun yanına gittim."Ne istiyorsun benden niye geldin". dedim.Dorukta "inan bana herşey gördüğün gibi değil".dedi "Nasıl herşey göründüğün gibi değil.dedim.Ve bana doğru bir adım attı.Elini yanağıma koyup "Seni çok özledim.dedi.Ve bende dayanamayıp suratına birtane yapıştırdım.Ve suratı yana doğru hafifçe düştü."Bir daha sakın karşıma çıkma".Dedim ve koşmaya basladım.Otobüs durağına doğru gitim.ve otobuse binip sahilde indim.Bir banka oturup denize bakıp saatlerce ağladım.Telefonumun titremesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.Arayan annemdi kaç saat olmuş tabi merak ettin kadın.Kendimi toparlayıp telefonumu açtım."Efendim anne".
"Nerdesin kızım kaç saat oldu gelmedin hala".
"Bizimkilerle takıldım biraz fazla oyalanmışım anne geliyorum şimdi".dedim.
"Taman kızım bekliyorum".dedi ve kapattı.Babam yoktu.Ben 7 yaşımdayken ölmüştü.Kardeşimde yoktu zaten olsa ne iyi olurdu.
~~~
Eve geldiğimde annem sofrayı kuruyordu."kızım geldinmi dedi annem".
"Geldim anne ben tokum yemek yemiycem".dedim ve odama gecip okul formalarımdan kurtuldum.Üzerime pijamaları gecirip kendimi uykunun o güzel dünyasına bıraktımMerhaba arkadaslar bu kitabı yeni yazmaya başladım umarım beğenirsiniz en kısa zamanda kapak yeni bolum ve oyuncular gelecek vote ve yorumlarınızı bekliyorum.