Part 1

34 2 0
                                    

Οι ακτίνες του ηλίου που έμπαιναν από το παράθυρό με ενόχλησαν με αποτέλεσμα να ξυπνήσω.

Κάθισα στο κρεβάτι μου και κοίταξα την ώρα στο κινητό μου.

Η ώρα ήταν 10:30 και η ώρα 11:00 πρέπει να βρίσκομαι στο στούντιο. Ωχ άργησα....

Πέταξα τα σεντόνια από πάνω και σηκώθηκα από το κρεβάτι σαν σφεντόνα.

Έτρεξα στο μπάνιο βουρτσισα τα δόντια μου και έκανα ένα ελαφρύ μακιγιάζ.
Αφου τελιωσα απο το μπάνιο πήγα πίσω στο δωμάτιο μου για να δω τι θα φορέσω.

Άνοιξα την τεράστια μου ντουλάπα και έμεινα να χαζεύω τα ρούχα για να αποφασίσω τι θα φορέσω.

Καθώς κοιτούσα τα ρούχα θυμήθηκα ότι σήμερα θα ερχόταν ο ηθοποιός που θα έχει το πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία.

Άρα αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάλω κάτι καλό... πρώτη εντύπωση είναι μην του δείξουμε ότι δεν ξέρουμε να ντυθούμε κιόλας.

Άρπαξα στα γρήγορα μια ωραία άσπρη φούστα με ένα μαύρο τοπάκι με τα μαύρα μου μποτάκια. Επίσης έβαλα και ένα ωραίο κόσμημα και ήμουν έτοιμη. (Φοτο πάνω)

Με γρήγορα βήματα πήγα κάτω άρπαξα τα κλειδιά μου και μπήκα στο αυτοκίνητο.

Τα νεύρα μου ούτε καφέ δεν πρόλαβα να πιω.
...
Φτάνοντας άφησα τα κλειδιά στο παρκαδορο για να κανονίσει το αυτοκίνητο μου.

Μπαίνοντας στο στούντιο κατάλαβα ότι τελικά άργησα λίγο περισσότερο αφού όλοι βρισκόταν εκεί.

"Lydia!! Επιτέλους κορίτσι μου εσένα περίμενα για να ξεκινήσουμε" είπε ο σκηνοθέτης

"Συγνώμη για την αναμονή τώρα που είμαι εδώ μπορούμε να ξεκινήσουμε" είπα

"Καφέ ήπιες ή να πω να σου φτιάξουν? "

" εε βέβαια της πριγκίπισσας..." είπε σιγά κάποιος νομίζωντας ότι δεν θα τον άκουγα. Για στάσου αυτός ποίος είναι; ; Δεν τον είχα προσέξει μέχρι τώρα.

"Ναι θα ήθελα ένα καφέ" απάντησα στο σκηνοθέτη "εσύ είσαι αυτός που φτιάχνει τους καφέδες; " εστρεψα το βλέμμα μου σε εκείνο που μίλησε πριν

"Συγνώμη σε εμένα μιλάς?" Ρώτησε και κοίταξε πίσω του για να δει αν υπάρχει κάποιος άλλος

"Οοοο μάλλον σε εμένα μιλάς... και για να μιλάς σε εμένα σημενει ότι δεν σε ενημέρωσαν για το ποιος είμαι, έτσι δεν είναι μικρή?" Μου απάντησε με ένα αέρα νικητή.

Wildest DreamsWhere stories live. Discover now