Mezuniyet günü

20 2 0
                                    

Resimdeki esmer kız hande sarışın kız güneş.Kapı deli gibi çalıyordu. Yataktan kalkıp kapıyı açtım hiç kimse yoktu. Yere baktığımda bir kutu vardı. Hemen aldım kapıyı kapatıp yatağıma oturdum ve kutuyu açtım içinde bir hediye paketi vardı. Üstünde de bir not.

Aldığın elbiseyi kontrol et. Sonra istediğini giyin. Hemen paketi açtım o gün görüp alamadığım elbiseyi ellerimde Tutuyordum. Sonra benim aldığım mezuniyet elbisesine baktım. Sonra bir baktım arkası valize takılıp yırtılmış. Hemde boydan boya. Bunu kim yaptıki.hiç kimseye söylemedim bu elbiseyi beğendiğimi. Tabi yaa güneş. Of güneş ya. Hemen güneşi aradım.

-alo güneş.

-efendim hande.

-bu sabah kapımın önüne bir paket geldi. Senle bir ilgisi olabilirmi acaba.

- ne paketmi geldi açmadığı demi hani bomba falan olur sen bekle orda ben hemen geliyorum.

Ve kapattı. Yok kesin o almadı. O zaman kim aldı. Uff. 10 dakika sonra kapı çaldı. Kapıyı açtım ve yine güneş ve o muhteşem konuşması.

-açtınmı paketi ? Bomba çıktımı ? Bomba çıkmadıysa ne çıktı? Bak yeni elbise aldım onuda paketledim getirdim nasıııl?

-ay bi dur yemin ederim içim şişti. Kutudan bomba çıkmadı o gün beğendiğim elbise çıktı ve beğendiğimi bir tek sana söyledim ama senin almadığını anladım.

-Evet ben almadım.ama bak şimdi şu yeni elbisemi giyiyim. Nasıl görünüyorum ona sen karar ver canım. Ha bu arada sende şu elbiseyi giy. İkimizde birbirimizi yorumlarız.

Tamam giyiniyorum. İkimizde giyindikten sonra birbirimize baktık. Vay be güneş çok güzel olmuştu. Üstü sıfır kollu taşlı altı ise saten etek ama dizine kadar gelenlerden. O kadar güzelki inanamazsınız. Altına da hafif parlak bir stiletto giymişti.

-tarzın. dedim

Güneşin ağzından

Hande bir melek gibiydi birtek elbise siyahtı. Böyle sırt dekolteli, sonra mine dar bir eteği olan güzel bir elbise giydi. Çok güzel olmuştu bugün kesinlikle mezuniyette bunu giymeliydi. O sırada oda bana bakıyordu ağzından tarzsın sözcüklerini duydum.

-mükemmelsin dedim.

Handenin ağzından

Sonra hemen üstümüzü giyinip giysileri paketine koyduk.bana bu iyilikle kim yapıyor. Merak ediyordum.

G- hande ben dayanamıycam söyliycem. Sen neyi düşünmelisin. Neden düşünmelisin.

H- ne diyosun sen güneş ?

G- o kağıdı aldım. Özür dilerim. Ben seni bu kadar düşünceli görünce.....

H- peki sana anlatıcam bana 2 kere kağıt geldi diğer kağıtta şöyle.

Dedim ve kağıtı verdim. Okudu ve bana baktı. Hıç birşey diyemeden kapı çalındı. Kapıyı açtım bir adam vardı.

-Kızım.

-Pardon beyefendi birisiyle karıştırıyosunuz galiba.

-Hayır hande.ben senin babanım. Annenle Boşandıktan sonra hapise girdim bu yıl yeni çıktım. Hapse girmemin sebebi bana bir arkadaşım iftira attı. Uyuşturucu kullanıyorum diye. Ama kullanmadım. Annende beni sana öldü diye tanıtmış. Kızım ben burdayım hepde buradaydım.

Kapıyı hemen kapattım. Sonrada başladım ağlamaya. Aslında o adamı tanıdım. Annemle o gün tartışan adamdı. O benim babam olsa bile onu asla affetmiycektim.. İkindi vakti elbiseleri giy hemen okula gittik bugün mezun olcaktık.

Ve mezun olduk törenden sonra pansiyona gittim. Hemen uyumaya çalıştım. Olanlara hala inanamıyordum. O sırada kapı çaldı. Kapıyı açtım. Annemi karşımda görünce kapıyı kapattım. Yatağa uzanıp ağlamaya başladım. Annemin her kapı çalışınca biraz daha ağlıyordum. Gözümün içine baka baka baban öldü demişti. İnanamıyordum yani babam.... devamını düşünmedim. En sonunda kapıyı açıp anneme bağırmaya başladım.

-Anne babam öldümü. Eğer öldüyse neden kapıma gelip bütün olanları anlattı. Neden sen ondan para alıyosun. Neden hapise girdi diye bana yalan söyledi o kağıtlar nerden geliyordu. Bugün Gelen o pahalı elbise nerden geldi anne bunlara da bir cevap bulsan. Daha fazla ağlıyordum.

Annem benim kolumdan tutup yatağa oturttu. Ve kapıyı kapattı.

-Mezun oldun. Seni izlemek çok güzeldi biliyormusun.

-izleme bundan sonra beni izleme derken yatağa uzanmıştım. Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Annem kalktı. Ve kendimden geçmişim. Sabah Uyandığımda telefonuma baktım. Saat 11 di.hemen giyinip işe gitmek zorunda kaldım. İşten sonra bir duş aldım ve yatağıma uzandım. Zaten işte yemeğimi yiyordum. Böyle böyle günler geçti.annem hergün kapımın çalıyordu ama açmıyordum.

Yazardan

Selam yine ben geldim. Evet biraz bekletin sizi bunun için çok pardon. Ama aklıma bir türlü ilham gelmiyordu. İlham meleğim kanatlarındaki tutup getirdim. Kardeşi orda kalmış bu yüzde az oldu Özür dilerim.

düşün (1. Kitap Kalitesiz Olani)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin