0.1 /Pislik/

63 7 81
                                    

Hikayenin ismini bulan ve bana fazlasıyla yardımda bulunan ayseninize çok teşekkür ediyorum.

Ve hikayenin ppsini yapan yakın arkadaşım @__Directionergirl__ e ellerine sağlık diyip bu güzel bu güzel kapağı hazırladığı için teşekkür ediyorum :))

. Kacey .

Bütün gücümü toplayıp ayaklarıma verdim. Ve son gaz koşmaya devam ettim. Okulun arka sokaklarında peşimizde nefretinden köpürmüş 3 erkekle son gaz koşan iki kız her türlü dikkat çekiyordu tabi. Sokakta az kişi olmasına rağmen hepsinin gözleri bizdeydi. Açıkcası onları umursamaya kalksam arkamızdaki 3 erkek bizim cenazemizi ailelerimize teslim ederdi. Yani sanırım. Belki onu bile yapmazlar.

Ayaklarımız kıçımıza vura vura koşarken yanımdaki benim bütün suçlarımı görmüş ve asla söylememiş ve neredeyse bütün herşeyimi bilen en en en iyi arkadaşım bağırarak konuşmaya başladı.

"TANRI AŞKINA KACEY! PİSLİK ŞAKALARINI YAPACAK BAŞKA BİRİ BULAMADIN MI?! NİYE OKULUN EN POPÜLER ÇOCUKLARI?! ONLARA BULAŞIRSAN KURTULUCAĞIMIZI NASIL DÜŞÜNDÜN?!"

Abartıyor. Bir kere benim yaptığım pislik şakaların çok çok azıydı. Ve onlar okulun en popüler çoçuklarıysa ben niye bilmiyorum? Benim bilmediğim popüler değildir. Belki biraz çete gibi dolaştıklarından anlamam gerekebilirdi fakat onlar bunu hakketti. Ayrıca popüler olmaları onlara ben tarafından torpil yapılacağı anlamına gelmez.

Onlar popülerse bende piçliklerimle popülerim.

Ve ayrıca ben intikam için yaptım.

Onları şaşırtmak için bazen sağa sola doğru kıvrılırken önündeki direği son anda farkedip sıyrıldım. Ve Adel'in yanına gidip cevap vermek için ona daha fazla yaklaştım.

"Onlar popülerlerse bende popülerim. Ayrıca ben intikamım için yaptım. Yoksa onlara -gerçi ona yaptığım şaka desek daha doğru- yaptığım şey hiç benim tarzım değil."

-2 gün önce-

Aynadaki gözlerime bakıp gözlerimle kendimi süzdüm. Üstümdeki elbiseyle bakıştım. Dizimden bir karış yukarıda ve belimden aşağı geniş bir şekilde geliyordu. Kalın ve ilgi çekmeyen bir askısı vardı. Pek dekoltesi yoktu fakat bazı detaylari beni sinir etmek için yeterliydi. Koyu yeşil elbisenin kalın askıları yaprak dalları şeklinde yapılmıştı ve eteğin bitimine doğru tülün yerini dallar ve yapraklar alıyordu. Bir çok kıza göre muhteşem denebilebilecek bir elbiseydi fakat benim için böyle şeyler tam bir fiyaskoydu. Kahverengi lüle saçlarım ve yeşil gözlerim bu elbiseyle tam doğa perisi gibi görünmemi sağlıyordu.

Yarım saat bunun altına ne ayakkabı giymeliyim diye düşünmem sonucu hiçbir şey bulamamış ve sonunda Adel'in yanına gitmiştim. Bu şekilde giyinmeme şaşırmış hatta ne planladığımı sormuştu. Fakat onu geçiştiri kıyafetime uyan kahverengili yeşilli doğal elbiseme uyan doğal bir topuklu giymiştim.

Aynada sinsice gülüp intikam diye yanıp tutuşan iç seslerime fazla abartmamalarını emredip parti alanına doğru yürümeye başladım.

Tabiki hikayelerde olduğu gibi bütün gözler bana dönmedi. Öyle olsa her şey daha kolay olurdu ama bu neredeyse imkansızdı. Etrafımda dünyanın yedi harikasından olan kızlar varken bu cidden imkansızdı. Bu plan için saçımdaki arada renk attırdığım bazı saç tellerini kestirmiştim.

Oflayarak etrafıma baktım. Adel bugün annesine dışarı söz verdiği için gelmiyordu. Bende gidebilirdim fakat parti için önceden izin almıştım. Adel'in gelmemesi iyi bir şeydi bir nevi. Kesinlikle bunu saçma bulup bana yaptırtmazdı. Belki saçmaydı. Ama daha saçma şeyler piçlik yapmışlığım vardı. Yani sorun yok.

Karanlığın GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin