Alina pov:
Mei appi or mama(mehreen) hospital pohn kr andr gye, or ham line me khare ho gye kyun ki doctor ka room puchna bhol gyi thi mama , hamare agey do larke or shayad unki bhi mom hi thi handsome shandsome hei sone ne murreh .
Sanam: oeee linaa wo dekh left wala kitna handsome hei haee or mereko dekh bhi kitne pyar se raha hei - use paglun ki tarah dekhte hue boli .
Hmm theek hi hei cute hei , hmm blue shortss and black shirt nice.
Lina: jaan tishu se apnia relan digdian ni pian jerian terian saf kr le ch ch ch hahaha- mene bhi chirhate hue bol dia.
Sanam: lina!!- thori unchi awaz mei boli to wo boy dekhne laga fir se agh ufff dono ek dusre ko dfrs ki tarhan dekh rhe hein.
Mehreen(lina and sanam's mom): sanam beta kya ho gya hei ham hospital mei hein thori to tamiz se raho chikh kyu rehi ho.
Lina: hmm right apps - jan buj ke seriously kaha meine or fir apni hasi ko bht mushkil se control kia hahaha.
Sanam: sorry mama- keh ke fir use dekhna lgi or wo bhi usi tarike se?.
Abey yawrr ye to sach mei dono hi ek dusre ko ese dekh rehe hein jse lela majnu na ho to dfrsss, dal mei kuch kala hei balke puri dal hi kali hei bhaiii.
Itne me hi hmari bari a gyi or us girl se meine pucha.
Lina : salam
She: wasalam ji kahie kya chahie?
Sanam: g miss mehreen ki aj apntmnt hei or room number jan-na tha .
She: g mei abi btati hun- coumputer pr kuch kr ke boli- 204 :).
Lina: g sukriya - ham log us room ke bahr wait krne lge kyun ki abi tak doc nehi aya tha or meine dekha ki.
Areee ye firr se -sanam ki taraf dekha - lo g madam fir se start ho gyi or wo bhi!!!! Hmmm lagta hei kuch krna pare gha soch lina soch!!.Lina: sanam tuje us-se bat krni hei???
Sanam: hmm??- use dekhte hue boli.
Lina : oeee idiot krni hei ya nehi??.
Sanam: hannn krni to hei.
Aahil pove's:
Ham jab line mei lge the tab do girls hamare piche thi or zain ek ko deki ja rha tha or wo bhii strange hmm
Ham jab 205 door ke bahir waiy krne lge to wo bhi samne wale 204 le samne beth gyin
Ye picha to nehi ke rehin hamara???Mama: tauba tauba aj kl ki larkiyan bhi na- mama us larki ko dekhte hue boli jo usi larki ke sath thi jisko mra bhai gur rha tha pta nehi kb se.
Zain: hmm dusri to theek hei na???
Mama: hann dusri thk hei libas acha pehn rakha hei isne-
Aee hae tenu bra tarka lgea zainii.
Aahil: kyuu mom dusri ko kya hei??- hmm jo uske sath thi us e white pent or upr white shirt pehni thi.or dusri zain wali nei shalwar kamiz.
-is se pehle ke wo kuch boltin doc nei maa ko andar bulwalia
Doc: miss shazia please 205 mei aenn- mama chalin gyin.Fir dusre room se doc nikla or bola.
Doc: miss mehreen please room no.204- jo aunty unke sath thi wo ande gein.
Aahil: zain- koi jawab nehi- zain kuteee!!!
Zain: hmmmm
Aahil: yar ice cream la de na mood kr rha hei
ESTÁS LEYENDO
my perfect boy
Romance'MERE HATH MEI TERA HATH HO JAWANI SE BURHAPE TAK TERA SATH HO'-- bas ye hi ek tamana thi Aahil Ali Baig ki. Fakir baba: beta mohabat mat kario! Bohat bura ho gha! Aahil: ap fikar mat kijie baba muje ab mohabat ho hi nehi sakti...ye na mumkin hein. ...