C: Ok, e timpul sa mergem in curte.
E: Mâine evadăm. Mai am de dat găuri si de spart peretele. Atât.
C: Abia astept sa imi revăd prietena.
E: Abia astept sa imi revăd prietenii.. Hai inapoi in celula. Nu e neaparat sa stam in curte. Vreau sa dau gaurile acum, si maine spargem peretele si in 10 minute suntem departe de aici.Ne indreptam spre celula. Odata ajunsi acolo, Charlie pune cearsaful iar eu ma duc inspre perete. ajuns acolo, incep sa il găuresc cu surubelnita pe care o am. Trebuie sa dau doar 4 gauri. Atât.Deja am dat 2. Inca 2. Dar dintr-odata se aude iar usa. Ma cațăr iar pe conducta si astept ingrijitorul sa plece. Sper sa nu vada găurile. Ar fi culmea. Sta ce sta si dupa pleaca. Ma dau jos si continui. După 5 minute termin de gaurit si ma indrept spre celula rapid. Odata ajuns la toaleta , o inlătur si intru, apoi o pun la loc.
C: Ai facut ceva?
E: Am terminat. Maine dupa numaratoarea de seara toti sa vina aici, si incepem evadarea. Daca nu ne iese, ne intoarcem inapoi.
C: Ok. Am inteles. Hai sa ii anuntam si pe ceilalti.Megafon: Denis, ai o vizita!!
E: Du-te tu, vin si eu imediat.Ma indrept spre locul unde se tin vizitele si acolo il vad pe Cosmin. Cat ma bucur ca e aici..Un gardian imi deschide si ma asez la masa cu Cosmin.
C: Cum o duci pe aici?
E: Foarte bine. Maine seara, ne asteapta o masina pe soseaua Pepper. Evadam.
C: Si eu am dat banii pe avocat degeaba?
E: Avocat?! Ai innebunit?
C: Vroiam sa iesi mai repede de aici..
E: Ei bine spune-i ca nu mai ai nevoie de avocat. Maine seara, masina pe soseaua Pepper. Inteles?
C: Da.
E: Ok, hai , pa.
C: Pa.Ma indrept inapoi spre curte. Acolo ii vad pe Charlie, Bill si Reggie discutând.
E: Hei baieti, ati auzit vestea nu?
R: Chiar esti nebun..
E: Nu sunt nebun, sunt informat.
R: Speram sa mearga chestiuța ta..
E: O sa mearga. Fii sigur.Eu cu Charlie ne indreptam spre celula si ne punem in pat, adormind.
Dimineata:
Ma trezesc cu o sila foarte mare. Imi aduc aminte ca trebuie sa spargem peretele.. Va trebui sa facem rost de un ciocan.
Ma indrept spre celula lui Bill.
E: Hei, Bill. Ne trebuie un ciocan sa spargem peretele.
B: Se face amigo. Diseara la tine in celula da?
E: Da.Orele trec , cu aceeasi rutina zilnica. Cantină, dușuri, curte , numaratoare. Este ora 19:00. am trecut de numaratoare iar Charlie pune cearsaful. Peste 2 minute apar si Bill si Reggie..
E: Dupa mine.
Mergem prin tunel toti, spe peretele libertății. Ajunsi acolo, Bill da cu ciocanul in perete. Se sparge , iar mare ne e uimirea cand vedem ca acolo nu e camera gardienilor, ci carcera de langa ea..
E: Inapoi, repede! Cautam alta cale de scapare.
Incepem sa fugim inapoi spre celula. Acolo suntem foarte dezamagiti..
B: Ai zis ca merge!
E: Am gresit! Trebuie sa cautam alta cale de iesire. O sa ma ocup eu de asta. Dar voi trebuie sa nu scoateti o vorba. Acum plecati la celulele voastre.
R: Mhm..
C: O sa fim prinsi..
E: Crezi ca nu m-am gandit? Tunelul asta nu duce doar din celula noastra acolo. Ci din toate.
C: Perfect.. O sa iesi. De aici nu prietene?
E: Da charlie.. Da..Cosmin pov:
C: Unde-s astia?
Stefy: Esti sigur ca o sa evadeze (Il mai stiti pe ștef? Nu prea a fost el implicat in poveste. Ca am zis ca ii si el prin capitolu 1)
C: Asa a zis.. Dar poate ca nu a terminat inca. Si na.. Hai sa plecam. Revenim maine.
S: Vreau eu sa conduc.
C: Ok, dar ai grija ca a
Masina asta nu-i pt cei slabi de inima * râde *Cred ca il implic si pe stefy. Ca nu prea a aparut in carte. Da nu uitati de vot daca vreti sa apara mai des:d * față de cățeluș *
CITEȘTI
Cei 2 frati
ActionIn aceasta carte este vorba despre 2 frati carora mama le-a murit iar tatal i-a abandonat. Ei sunt despartiti printr-un accident de masina iar intr-un final, dupa multi ani, Denis, fratele mai mic s-a intalnit cu Marius, care era traficant de drogur...