BÖLÜM 1

20 1 0
                                    

İsmim Clara .Ailemle birlikte Amerika'nın New York eyaletinde yaşıyordum .Daha sonra New Jersey'deki Princeton üniversitesine başvurumun yanıtı geldi .Hemen mektubu elime aldım .Ailecek toplandık .Herkes çok heyecanlıydı .Herkesin kalp atışını duyabiliyordum .Annem ve babam mektubu açmamı bekliyordu .O üniversiteyi kazanmayı çok istiyordum .Daha sonra babam heyecanlı bir şekilde açmamı söyledi .Kendimi her şeye hazırlamıştım .Çünkü kabul edilmemiş de olabilirdim .Mektubu açtım ve okudum .Evet, kabul edilmiştim .Herkes birbirine sarıldı .Ben çığlık çığlığa koşturuyordum .Annem herkese haber veriyor babam ise masaya oturmuş elinde hesap makinesi kağıt ve kalem harcanacak mali giderleri hesaplıyor .Hemen arkadaşlarımla ertesi gün buluşmak için mesajlaştık .O gece heyecandan uyuyamadım .Hayal kuruyordum .Sadece üniversitenin değil orada tutacağım evin de hayalini kuruyordum .Hayal kurarken uyuya kalmışım .Sabah yan komşuyu bile uyandıracak sesteki alarmım çaldı ve uyandım .Hemen kalkıp hazırlandım .Arkadaşlarımla anlaştığımız saatte anlaştığımız yerde buluşmak için çok heyecanlıydım .Çünkü arkadaşlarımın da kazandıkları üniversiteleri öğrenecektim .Ailemle güzel bir şekilde kahvaltımızı yaptık .Babam beni buluşacağımız yere bıraktı .İlk ben gitmiştim .Arkadaşlarımı bekledim .Kısa bir süre sonra onlar da geldi .Direk konuya girdim ve hangi üniversiteleri kazandıklarını sordum .Hepimiz aynı üniversiteyi kazanmıştık .Çok mutlu olduk ve planlar yapmaya başladık .Günün sonunda yan yana iki ev tutmaya karar verdik ve bu konuyu detaylı konuşmak için ailelere haber vererek bir buluşma hazırladık .Eve döndüğümde yine hayallerle uyudum .Ertesi günün akşamı aileler bizim evde toplandı . Özellikle Emily, Sarah ve ben çok heyecanlıydık . Biz çocukluktan beri aynı evde yaşama hayalleriyle büyümüştük .Sarah bize göre daha deli doluydu .Emily ve ben daha sakin ve düzenliydik .Ama çok iyi anlaşıyorduk.Annemin kahveleri getirmeye gittiği andan itibaren oluşan sessizlik annemin kahveleri getirmesiyle sonlandı .Kahvelerden bir yudum alındıktan sonra babam söze girdi ve ev tutma konusunda ailelerin neler düşündüğünü sordu .Herkes olumlu bakıyordu. Ailelerin uzun konuşmasından sonra ben erkenden gidip ev bakma konusundaki fikrimi ortaya sürdüm ve olumlu baktılar .Gecenin sonunda haftaya New Jersey' e gidilme kararı alındı .Misafirleri uğurladıktan ve ailemle biraz oturduktan sonra odama çıktım .Pijamalarımı giyip yatağıma uzandım .Biraz kitap okuduktan sonra her zamanki gibi hayal kurarak uyudum .Sabah uyandığımda zamanın hiç geçmediğini fark ettim .O bir haftayı zar zor geçirdim ve o gün geldi çattı .Yola çıktık .Oraya vardığımızda ilk önce okula baktık .Daha sonra kiralık ev arayışına başladık .Okulun çok değil ama biraz yakınlarında iki tane yan yana çok şirin dubleks ev bulduk .Anthony, Mark ve  aileleri seçtikleri evin ev sahibi ile görüşürken bizde ailelerimizle kendi ev sahibimizle görüşüyorduk .Açıkçası kadın biraz tuhaf ve ürkütücüydü ama sorun çıkmadan iki evi de tuttuk .Daha sonra geri döndüğümüzde yine hep birlikte bir kafede oturduk .Evlerin iç dekorasyonu ile ilgili konuşuldu .Yaklaşık iki hafta içinde her şey halloldu ve kiralanan kamyonlar ile eşyalar taşındı .O gece aileler de New Jersey'de kaldı .Çünkü temizlik ve yerleşme işleri geceyi buldu ve çok yorgunlardı .Ertesi gün öğleden sonra gideceklerdi .O gece herkes güzel bir uyku çekti .Sabah uyandık .Hazırlanıp mutfak alışverişin gittik .Bir iki saatlik alışverişin sonunda eve döndük artık her şey tamamdı .Biraz oturup sohbetin ardından aileler Ney York'a döndü .Bizde kızlarla küçüklük hayallerimizi ve bu hayallerin gerçek olduğunu konuştuk .Ertesi gün Anthony ve Mark'ı çağıracaktık .Bu yüzden sabah erken kalkmamız gerekiyordu hepimiz odalarımıza gidip güzelce uyuduk .Sabah her zamanki korkunç alarmım ile uyandım .Emily ve Sarah uyuyordu .Aşağı inip güzel bir kahvaltı hazırladım .Daha sonra yukarı çıkıp onları da uyandırdım .Hep beraber kahvaltı yaptık be odalarımıza çıkıp hazırlandık .Anthony ve Mark 'ı bekliyorduk .Mutfağa girip harika cup kekler hazırladık .Kapı çaldı gidip açtım ve ortalıkta kimse yoktu .Açıkçası biraz ürktük .Daha sonra tekrar kapı çaldı .Bu sefer Anthony ve Mark gelmişti .Onlara az önce kapıyı onların çalıp çalmadığını sorduk ve çalmadıklarını söylediler .İçeri geçip oturduk .Okul hakkında falan sohbet ettik .Anthony lavaboya çıktı .Bizde cup kek yemeye ve sohbet etmeye devam ettik .Uzun zaman olmuştu bu yüzden Mark Anthony 'ye bakmaya gitti . Uzun süre ikisi de gelmedi .Bu sefer biz bakmaya gittik .Işıklar yanmıyordu ve son basamağa bastığımızda Anthony önümüze atlayarak berbat bir şaka yaptı .O sırada da Mark videoya alıyordu .Biz o kadar korkmuşken onlar gülerek merdivenleri iniyordu .Daha sonra kamerayı televizyona bağlayıp videoyu açtılar .Bir süre sonra görüntü gitti ve geri geldiğinde Anthony'nin arkasında çok korkunç bir yüz belirdi hepimiz çok korktuk Mark videoyu çekerken onu görmediğin söyledi .Onun üstüne elektrikler gitti . Çığlık attık .Mark şalterlere bakmaya gitti .Meğer şalterler atmış elektrikler geri geldi .Bu zor günün ardından Anthony ve Mark evlerine gitti .Bizde odalarımıza gidip uyumaya çalıştık .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

O BURADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin