Harry's POV
Είναι στην αγκαλιά μου όλο το βράδυ. Είναι πολύ γλυκιά και χαίρομαι που είναι η κοπέλα μου. «Harry μπορούμε να φύγουμε. Δεν μπορώ άλλο.» «Ναι μωρό μου πάμε.» σηκώθηκε από το καναπέ στον όποιο καθόταν και έσιαξε το φόρεμα της. πλησίασε και στάθηκε δίπλα μου, εγώ απλά πέρασα το χέρι μου στην μέση της και στην συνέχεια έκανε και αυτή το ίδιο. Χαιρετήσαμε τα παιδιά και βγήκαμε έξω από το μπαρ. Προχωρήσαμε προς το αυτοκίνητο με γρήγορα βήματα γιατί έβρεχε, ξεκλείδωσα και μπήκαμε μέσα.
******
Emily's POV
Η διαδρομή ήταν ήσυχη, δεν μιλούσε κανείς. Ο Harry ήταν αφοσιωμένος στο δρόμο και εγώ απλά κοιτούσα τις σταγόνες της βροχής. Το ένα του χέρι ήταν στο τιμόνι και το άλλο στο μπούτι μου. Σκέφτηκα να τον ρωτήσω γιατί έχει τα κλειδιά του σπιτιού. «Harry μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;» «Ναι» «Γιατί έχεις τα κλειδιά του σπιτιού μου;» «Τα πήρα τότε μου ήσουν χάλια και δεν θα κατέβαινες να μου ανοίξεις αν χτυπούσα το κουδούνι γιατί δεν έβγαινες καθόλου από το δωμάτιο σου και σκέφτηκα να πάω να βγάλω αντικλείδι.» «Αχα» δεν ήξερα τι άλλο να πω. Ύστερα από λίγα λεπτά φτάσαμε στο σπίτι. Αλλά ο Harry δεν βγήκε από το αυτοκίνητο. Δεν πιστεύω να νομίζει ότι δεν θέλω να έρθει μέσα; 'ναι αυτό πιστεύει' σκάσε ηλίθια συνείδηση. «Harry θα έρθεις μέσα;» «Ναι απλά νόμιζα ότι δεν θέλεις να έρθω.» «Χαζό είσαι παιδάκι μου έλα μέσα.» Δεν είπε τίποτα απλά χαμογέλασε. Αχ αυτά τα λακκάκια. Κλείδωσε το αυτοκίνητο και προχωρήσαμε προς το σπίτι. Περάσαμε την 'μικρή' αυλή και άνοιξα την πόρτα. Με το που έκλεισα την πόρτα με κόλλησε πάνω σε αυτή και άρχισε να με φιλάει. Πέρασαν πολλές σκέψεις από το μυαλό μου π.χ. να το κάνω, να μην το κάνω, είμαι ή δεν είμαι έτοιμη για κάτι τέτοιο. 'Άφησα' της σκέψεις μου στην άκρη και τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του και τα χεριά μου στο σβέρκο του. Τα δάχτυλα μου ήταν μπλεγμένα στην υπέροχες μπούκλες του . Ο Harry είχε τα χέρι του στην μέση μου και σιγά σιγά κατέβαιναν προς τα κάτω. «Πάμε πάνω;» προσπάθησε να πει καθώς με φιλούσε ακόμα. Ανέβηκε σιγά σιγά της σκάλες με εμένα αγκαλιά 'μάλλον θέλει να σκοτωθούμε'. Ξεκούμπωσε το φερμουάρ του φορέματος μου και κατέβασε τις τιράντες με ξάπλωσε στο κρεβάτι και αυτός ανέβηκε από πάνω μου. Του έβγαλα την μπλούζα και έμεινα να κοιτάω το υπέροχο σώμα του και τα tattoo μου κάλυπταν μερικά από τα σημεία του σώματος του. «Ξέρεις νιώθω κάπως άβολα» «συγνώμη εγώ απλά.... Ξεχνά το. Δεν είπε τίποτα απλά μου έβγαλε το φόρεμα και εγώ του ξεκούμπωσα το παντελόνι. Άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου. Πλησίασε στο αυτή μου και μου είπε πως ανυπομονεί να με κάνει δική του. Συνέχισε να φιλάει τον λαιμό μου και ένας μικρός αναστεναγμός μου ξέφυγε. Ξεκούμπωσε το μαύρο σουτιέν μου και εγώ του κατέβαζα σιγά σιγά το μποξεράκι του. Χαμογέλασε βγάζοντας μου το εσώρουχα. Θα ήθελα πολύ να κοιταχτώ στον καθρέφτη να δω αν θα με περάσει κανείς για παντζάρι ή για ντομάτα. «Μην ντρέπεσαι αγάπη μου.» μα καλά όλα τα καταλαβαίνει αυτός ο άνθρωπος. Δεν μίλησα άλλωστε δεν ξέρω και τι να πω. Κατέβασα το μποξεράκι του Harry και ήμουν σαν ένα καρτούν. Είχα γουρλώσει τα μάτια και το κοιτούσα (τι γράφω θεέ μου). Είπα να πάρω μια πρωτοβουλία, τον τράβηξα από το χέρι και έπεσε στο κρεβάτι τότε βρήκα την ευκαιρία να ανεβώ πάνω του. «Δεν παίζεις δικαία.» μου λέει καθώς ορμάω στα χείλη του. «Έτσι είμαι εγώ» λέω καθώς σταματάω το φιλί και αυτός χαμογελάει. Με πιάνει από το καρπούς και εκεί που βρισκόμουν από πάνω του τώρα βρίσκομαι από κάτω του. «Είναι η πρώτη σου φορά;» «Ναι» του απαντάω χωρίς να το σκεφτώ δεν θέλω να του λέω ψέματα. «Θα προσπαθήσω να μην σε πονέσω» είπε καθώς έμπαινε μέσα μου σιγά σιγά. «Πονάς;» «Όχι» του λέω βασικά στην αρχή πονάει αρκετά αλλά στην συνέχεια ο πόνος γίνετε 'ευχαρίστηση'. (τι γράφω παναγίτσα μου)
******
Έπεσα δίπλα μου καθώς τελειώσαμε και οι 2. «Σ' αγαπώ» του λέω και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο. «Και εγώ σ' αγαπώ μικρή μου». «Μην με λες μικρή 2 χρόνια διάφορα έχουμε.» «Και πάλι είσαι η μικρή μου πριγκίπισσα.» λέει και γυρνάει για να με φιλήσει. «Θες να σε πάρω αγκαλίτσα;» «Ναι θέλω.» απλώνει τα χέρια του και εγώ χώνομαι μέσα στην ζεστή αγκαλιά του, το κεφάλι μου βλέπει το στήθος του και το χέρι μου ακουμπάει την πεταλούδα tattoo που είναι σχεδιασμένη στο στομάχι του.
*****
Harry's POV
Ξυπνάω και την νιώθω στην αγκαλιά μου, τα μαλλιά της είναι πεσμένα στα μάτια της και περνώ τις τούφες προσεκτικά για να μην την ξυπνήσω και τις τοποθετώ πίσω από τα αφτί της. Της δίνω ένα απαλό, γλυκό φιλί στα χείλη και σηκώναμε προσεκτικά από το κρεβάτι. Βάζω το μποξεράκι μου και κατεβαίνω κάτω για να ετοιμάσω πρωινό.
*******
Όταν τελειώνω ανεβαίνω πάνω με τον δίσκο και ανοίγω σιγά την πόρτα για να μην κάνω φασαρία. Βλέπω ότι ακόμα κοιμάται έτσι αφήνω τον δίσκο στο κομοδίνο και την πλησιάζω. Την φιλάω για να ξυπνήσει. Το μόνο μου κάνει είναι να μουρμουράει. «Ξύπνα υπναρού.» ανοίγει τα μάτια της και με κοιτάζει «Καλημέρα» λέει χαμογελώντας «Καλημέρα και σε εσένα μικρή μου πριγκίπισσα..... σου έφτιαξα πρωινό.» «Harry αυτό δεν ήταν ανάγκη.» «Σσσσς. Σταμάτα θέλω και το κάνω αυτό. Ορίστε.» λέω και αφήνω το δίσκο πάνω στα πόδια της. τρώμε το πρωινό μαζί κάνοντας βλακείες. Θα έκανα τα πάντα για την Emily. Το πρωινό δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτά που σκέφτομαι να κάνω από εδώ και πέρα για την μικρή μου πριγκίπισσα.
Emily's POV
Είναι ο ποιο γλυκός άνθρωπος στο κόσμο και είναι το αγόρι μου, είναι δικός μου . Χαίρομαι που είμαστε μαζί.
Γεια σας. Δεν ξέρω πως βγήκε γιατί είναι πρώτη φορά που γράφω 'dirty' ελπίζω να βγήκε καλό. Σε 6 μέρες ξεκινάνε τα σχολεία. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ θέλω να ξεκινήσουν . Τέλος πάντων ας αφήσουμε αυτό το θέμα και να πάμε σε ένα άλλο τι πρέπει να κάνετε εσείς. Σας παρακαλώ Vote & comment σας παρακαλώ πολύ θα με κάνετε πολύ χαρούμενη. Love you all <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
And then you came (Harry Styles-Greek)
FanficΗ ζωή μου ήταν χάλια μέχρι που ήρθες εσύ ...με έκανες να νιώθω υπέροχα μέχρι που με κατέστρεψες και στην συνεχεία προσπάθησες να με ξανακερδίσεις