Perspectiva *Melanie*
Timpul a trecut foarte repede, Stephan a ajuns un baiat de 21 ani, bine facut si foarte frumos incat fetele saliveaza dupa el, e ajutator, bun la suflet si curajos.
Este un bun vanator, se lupta excelent de bine si este agil asemenea unei pisici. Rose a devenit o fata de aceeasi varsta cu Steph, frumoasa foc si puternica la fel ca tatal ei. Stapanea focul si manuia cutitele ca o adevarata experta, era hiperactiva, putin perversa, buna la suflet si vesela.
Gata cu descrisul! Am coborat in sufragerie unde Laughy vorbea cu Jeff despre minunatii nostri copilasi, Made si Zalgo gateau , Rose se juca cu o flacara iar Steph se uita la televizor.
-Neața lumeeee ! Strig catre toti.
-Neața mama ! Mi-a spus Steph venind spre mine si luandu-ma in brate.
Laughy a venit in viteza spre mine si m-a luat pe sus, sarutandu-ma dulce.
-Neața iubire.
-Neața matusa Meli !!! A tipat Rose cu un zambet larg pe buze.
-Eu ma duc la vanatoare. A spus Steph jucandu-se cu ghearele lui ascutite.
-Vin si euuu ! Tipa Rose.
-Bine dar sa aveti grija ! Spun Jeff si Laughy.
Am suras usor si i-am luat in brate. Ei au plecat iar noi am mers la bucatarie.
Perspectiva *Rose*
Sunt singura la vanatoare cu Steph, iuhuuu ! Il plac foarte mult, bine il plac de cand aveam amandoi 14 ani. Nu stiu daca si el ma place dar nu o sa-i spun nimic, mai intai sa aflu daca si el ma place si atunci i voi marturisi la fel!
Perspectiva *Stephan*
Ma plimb cu Rose de 10 minute in cautarea unor victime. Suntem singuri, off cat de entuziasmat sunt ! Am ajuns sa o iubesc atat de mult, dar am reusit sa ascund asta.
Ok, deja trecuse o ora si nu am gasit chiar nimic.
-Rose? Ce facem? Se pare ca nu gasim nimic. I-am spus incrucisandu-mi mainile.
Ea s-a strambat si s-a apropiat de mine.
-Putem face asta. A spus ranjind.
-Ce?
Intr-o fractiune de secunda m-a atins pe piept si a inceput sa fuga.
-Leapsa ! Tu esti !!!
Am inceput sa rad si am fugit dupa ea.
Perspectiva *???*
-Esti pregatit baiete? I-am spus mandru.
-Da, tata. Sunt pregatit.
-Bun, acum du-te !
Am inceput sa rad si l-am privit pe fiul meu cum paseste afara. Razbunarea incepe, Melanie si LJ.
Stephan al vostru va suferi.Perspectiva *Stephan*
Am ajuns cu Rose intr-un luminis si ne-am asezat la trunchiul unui copac. Cred ca a venit momentul sa-i impartasesc sentimentele mele. Am tras aer in piept si am actionat.
-Rose?
Ea si-a intors privirea angelica spre mine facandu-ma sa ma inmoi la propriu.
-Da Steph ? Mi-a spus pe un ton cald, zambindu-mi.
-Pai...eu....
Nu am reusit sa termin propozitia ca un zgomot s-a auzit dintre tufisuri. Ne-am ridicat repede iar Rose si-a scos cutitele. Dintre tufisuri a iesit un baiat cu parul alb, ochii rosii , imbracat cu o bluza neagra, fluturandu-si tentaculele.
Cine mai e si asta ?!
Hai salut! Capitolul este cam scurt dar am o vorba: Nu conteaza daca capitolul e scurt sau lung, conteaza sa-i placa omului !:)). Trebuie sa ma impart la 3 carti si este cam greut sa ma impart :(.
Va pup si daca va place, stiti ce sa faceti.De acum va voi ruga pe langa comentariul despre cum vi s-a parut capitolul , va rog sa scrieti si la ce carte sa pun capitolul.
1) Jeff The Killer : Ultima nascuta
2) Ben Drowned : Impossible love
E greu sa ma impart la 3 carti asa ca va rog sa imi faceti si mie viata mai usoara:))), ca de acum nu o sa ma mai pot decide la ce carte sa pun next. Multumesc si va pup!
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanficMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.