"Ne-neyse benim artık işe gitmem gerek geç kalıyorum."
"İstersen ben bırakıyım seni"
Yaren bir an duraksadı. Karlos'la gitmek istiyordu, fakat gitmeli mi bunu bilemiyordu..
"Tamam olur. Ama hızlı gidersen :)
Geç kalmak istemem.""Hiç şüphen olmasın :)"
Arabaya binmişlerdi. Karlos, Yaren'in lafı doğrultusunda hız yapıyordu.
Fakat sessizliği Yaren bozdu."Bu ne ya cenaze arabası gibi
Bi müzik aç bari :) ""Sen aç. Hem istediğin bişey varsa seçmiş olursun :) "
"Peki" diyerek cevap verdi Yaren.
Rastgele bir şarkı açtı.. Ve çıkan şarkı
Selami Şahin-Seni Sevmediğim Yalan'dı."Vaay Selami Baba..
Karlos sen Selami Şahin mi dinliyosun ?""Evet :) koyu hayranıyımdır kendisinin."
"Bende öyle. Hatta biliyor musun küçükken herkes Tarkan konserine gitmek isterken ben Selami Şahin diye ağlamıştım :) "
"Çok farklısın Yaren.. diğerlerinden çok çok farklı."
Yaren susmuştu. Bir cevap veremedi.
Yanakları kızarmıştı ve kafasını çevirip camdan dışarıyı izlemeye başladı.."Şey burda durabilir misin ?"
"Durururum da daha yol var sanıyodum."
"Evet var ama biraz yürümek istiyorum."
"Peki nasıl istersen :)"
"Herşey için teşekkür ederim Karlos
Çok sağol :)"Ve Yaren arabadan indi.
Yavaş adımlarla yürürken iki de bir dönüp Karlos'a bakıyordu.
Karlos ise aynadan Yaren'i izliyordu.Yaren telefonunu çıkararak Kerem'in numarasını tuşladı.
"Kerem iş çıkışı beni al.
Seninle çok önemli bişey konuşmam gerek."Kerem'in cevap vermesine fırsat bırakmadan telefonu kapattı Yaren.
Karlos ise arabayla ilerlerken
Sağa çekip rehberden Hande'yi buldu ve ona mesaj attı."Hande, akşam bana gel
Seninle bişey konuşucam."Arkadaşlar bölüm kısa oldu farkındayım.
Bundan sonra kısa kısa fakat günlük bölümler yazacağım. Ayrıca voteler düşük gelmeye devam ederse 10. Bölümden sonra sınır koymayı planlıyorum.
Hepinize iyi okumalar.
(Birde Aşka Açık Kapılar KarYar değil ŞahAs kurgusudur. Arkadaşım Dilan yazmakta, lütfen okuyun, okutturun, voteleyin.. Sizi Seviyorum (: )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Haramsın
RomanceSeni istiyorum, benim olmalısın.. Hayatımda senden başka kimseye yer vermemeliyim. En'lerimi yaşayacağım kadınsın.. Fakat Sen Bana Haramsın...