- Nick! - szólt oda a kollégája.
- Igen? - felelte Nick Burkhardt a jóképű, fiatal nyomozó szórakozottan, fel sem nézve a monitorából.
- Hé, figyelj csak, a Százados odaadta ezt az esetet, hogy nézzünk már utána!
- Hm, miről van szó?
A fekete bőrű nyomozó odagurult a székével Nick széke mellé és odarakott elé egy pár iratot és képet. Nick nagy nehezen elszakította a szemét a képernyőről és lenézett a képekre.
- Mi ez?
- Valami repülőbaleset... San Francisco-ból szálltak fel és csak a roncsot találták csak meg egy fába fúródva itt Portland határában.
Nick felhúzva a szemöldökét kérdőn ránézett. Hank Griffin értette a néma kérdést és folytatta:
- És Stan Quinnt a pilótát 17 mérfölddel odébb találták meg szénné flambírozva, az utasa a nyilvántartás szerint egy fiatal hölgy pedig eltűnt. Se test, se semmi.
- Ejha - füttyentett Nick. - Ez érdekesnek ígérkezik. És Renard százados adta...?
- Szerinted ebben is benne vannak...? - kérdezte kicsit bizonytalanul Hank. Nick lehalkította a hangját és közelebb hajolt
- A keveréklényekre gondolsz?
- Aham - bólogatott buzgón Hank.
- Fogalmam sincs - rázta a fejét Nick. Aztán felpattant és felkapta a dzsekijét a széke hátáról és vállára kanyarította. - Na, kimegyünk megnézni?
- Naná! - ugrott fel Hank is és a barátja után indult.
***
Hank körbe-körbejárt a helyszínen nyomokat vizslatva, míg Nick csípőre tett kézzel, összehúzott szemmel meredt a fába szorult kis kétfedeles repülőgépre, amelynek szemmel láthatóan kitört a szélvédője, de se vér, se ruhafoszlány,se semmit nem látott. Aztán a Hank odament mellé ő is felnézett a roncsra majd megjegyezte:
- Hát nekem ebből semmi sem derült ki és a helyszíni jelentésekben sem volt semmi... mit gondolsz? Esetleg ugorjunk el Monroe-hoz?
Nick rápillantott:
- Hát lehet, el sem tudom képzelni, mi történhetett... megnézzük még, ahova a pasi esett aztán lehet, hogy elnézünk hozzá is.
- Ok - mormolta a Hank és már fordultak volna el a csúful járt repülőtől, mikor egyszer csak motorzúgásra lettek figyelmesek és nagy port kavarva egy oldtimer fekete autócsoda úszott be a szemük elé.
- Ah! - lehelte a Hank, ez egy 67-es Chevy Impala - és kikerekedett a szeme.
Főleg mikor két fiatalember kászálódott ki a kocsiból kicsit anakronisztikusan kifogástalan öltönybe öltözve. Az egyik magas volt, irtó magas, nyakigláb a hivatalosnál kissé hosszabb frizurával a másik csak kicsit alacsonyabb, széles vállú, katonásra vágott hajjal. Mikor közelebb értek még fiatalabbnak tűntek és hasonlóan zöld szemük volt mindkettőjüknek. Egyszerre kapták elő az igazolványukat és meglengették Nickék orra előtt.
- FBI, Plant és Smith ügynökök - közölte az idősebbik határozott mély hangon.
Nickék egymásra néztek meglepetten majd Nick szólalt meg:
- Jó napot! Mit keres itt az FBI?
- Ez szövetségi ügy lenne? - értetlenkedett Nick kollégája is.
YOU ARE READING
Tűz, vér, karmok / Fire, Blood, Claws *SPN Grimm crossover
FanfictionSupernatural / Grimm crossover fanfiction. Vajon valóban léteznek sárkányok? És ha igen, miért pont Portlandban?