Novissima hora est!

1.5K 116 17
                                    

Novissima hora est!=sfarsitul este aproape!
---------------------------------------------
Alte runde insangerate au trecut iar noi ramanem din ce in ce mai putini. Pe langa mine,au mai ramas vreo zece persoane,printre care si Loky,prietena Lilianei si Leontino. Nimeni nu indrazneste sa zica nimic iar linistea ce ne inconjoara e rece si apasatoare. Toti privim pe geam cum o alta fata este batatuta si cum mana ii este intoarsa violent. Biata de ea,e plina de sange iar un picior ii este rupt. Oponenta ei,o negresa plina de muschi ,sare pe ea iar coloana fetei ii cedeaza,astfel urland de durere.Fata doar sta pe ea si rade dar este inlaturata de medicii ce au venit sa o ia pe ranita. Luptele devin din ce in ce mai violente iar seniorii nu evita nici o clipa sa foloseasca armele. Mare parte din ei se vede ca au fost antrenati si instruiti pentru a omari,dar noi?! Noi nu am tinut o arma in viata noastra in mana. In coltul din camera jn care ne aflam, sta un baiat care abia mai respira si incearca sa se opreasca din tremurat. Alta fata sta intinsa pe jos si pare ca se roaga.Ei cu ce subt de vina?Cum vor reusi sa se apere?Singurii care ar avea o sansa sunt Loky,plin de muschi cum e, Leontino,care chiar se pricepe la lupte, si inca o fata care sta relaxata si bea suc. Nu mai stiu exact cum o cheama dar am vazut-o de multe ori pe afara cum tragea cu arcul si e chiar buna. Parul ei scurt si negru ii acopera ochii si o parte din trasaturi dar si asa iti puteai da seama ca e frumoasa. Trupul zvelt e lucrat dar nu exces,atat cat trebuie ca sa arate bine dar sa si puna la punct un derbedeu libidinos. La ore,mereu statea in ultima banca si nu vorbea cu nimeni iar de fiecare data cand ii era adresata o intrebare,raspundea scurt si la obiect,fara detalii sau chestii personale. Intr-un fel o admiram,nu era genul ala de fata bogata cu nasul la doi metri de pamant si parea chiar de treaba,daca iti placeau genul asta de persoane.
Ma ridic in picioare si ma apropii de ea,intreband-o daca scaunul de langa ea e liber.
-Da,cea care a stat aici si-a cam dat ochii peste cap asa ca e ok,cred,spune si continua sa soarba din doza de suc.
Ok,poate e un pic ciudata dar nu pare o persoana rea,asa ca mai incerc odata.
-Eu sunt Emma! Cum te cheama?
-Linda,spune ea detasata fara ca macar sa ma priveasca in ochi.
Siiii,Bum,moartea conversatiei. Nu pare ca reprezint vreun interes pentru fata,cu toate ca o inteleg. In afara de parul meu mov,totul e absolut banal la mine. Nici urata,nici frumoasa,nici grasa,nici slaba,totul e mediocru la mine si urasc chestia asta. Mereu am vrut sa fac o schimbare,cat de mica,dar nu am avut tupeul si inca nu am.
Linda isi pune brusc sucul pe masa si se intoarce spre mine,ranjind. O privesc intrebatoare dar nu zice nimic,doar isi continua ranjitul. Isi intinde mana si ma apuca de barbie,aducandu-mi fata langa a ei,atat de aproape incat ii simt respiratie lovindu-mi obrazul. Ma studiaza cateva secunde iar eu am in sfarsit ocazia sa ii vad ochii. O nuanta de gri superba,conturati cu fard si rimel negru care ii puneu in evidenta.
-Aha,inteleg,spune ingandurata si imi da drumul,inca zambind. Sa ma astepti,ne intalnim dupa meciul tau,spune si se ridica in piciore.
Se indreapta spre usa iar in clipa aia,pe plasma apare numele ei, Linda White, si al unei fete, Galen nu mai stiu cum. Linda imi face cu ochiul si paraseste incaperea. Cum de a stiut ca e randul ei?! Poate chiar e o ciudata si ar trebui sa stau departe de ea. Cum reusesc sa nimeresc numai ciudati? In fine,chiar daca e dubioasa tipa,nu vreau sa ajunga ca Liliana. Sper sa se descurce,stiu ca e imposibil sa castige,dar macar sa nu isi rupa gatul.
Ma ridic de pe scaun si ma duc la fereastra pentru a urmari lupta. Langa mine au venit si ceilalti,gata pentru actiune.Adversarea Lindei era cam ca ea,blonda,poate un pic mai inalta,dar nu parea prea periculoasa,cel putin in comparatie cu negresa din inaintea ei.
-Hei,nu e ea sora lui L?!intreaba fata care se ruga acum cateva minute.
-Ba da,raspunde Loky. E la fel ca fratele ei,crancena si o luptatore de temut. Am auzit ca au fost antrenati amandoi de mici sa lupte si sa ucida iar cu toate ca ea e puternica,chiar foarte,nu a reusit sa il invinga pe L. Si cand te gandesti ca el nu a luptat inca,sansele ca sa picam cu el cresc. Oricum,sper ca Lin sa se
descurce,nici ea nu e o oponenta mai prejos.
Asta nu a sunat prea incurajator pentru nimeni. Acum nu stiu daca ar trebui sa imi fac griji pentru ea sau pentru mine ca as putea pica cu acest L.
-Alegeti-va armele, domnisoarelor, striga Lucian iar cele doua se indreapta spre masa cu arme .
Galile studiaza pentru cateva minute sabile,cu o privire cunoscatoare, si alege una medie. Si-o trece de cateva ori de pe o mana pe alta,dupa care da din cap pentru ea.
-Nu e rea deloc,spune Loky. Se pricepe tipa.
Pe de alta parte,Linda ia primul arc le cale il vede si,cred ca nu vad bine, doar doua sageti. Fata asta nu e normala?!
-Doua imi ajung sa te pun la pamant,tarfulita vopsita ce esti,spune fata si se aseaza pe pozitie.
-Nu ma subestima,satanista naibii. Nu sti cu cine te pui?contraataca blonda si isi ia si ea pozitia de lupta.
Cele doua isi arunca venin din priviri si mai au un pic si sar una la alta, fara ca macar sa fie dat startul. Cel mai probabil se cunosc din inainte.
-Luptati-va!da startul Lucian.
Atat a mai asteptat blonda ca a si sarit la gatul Lindei.
Se vede ca are experienta,fata se misca chiar bine si se descurca sa manuiasca sabia. Cu toate ca miscarile ei sunt rapide si precise,bruneta reuseste sa se fereasca de toate fara prea mult efort si ii scoate limba celeilalte fete. Aceasta turba de nervi cand vede gestul si cu un strigat ascutit,se repede spre fata ei. Linda se fereste dar alune iar Galen apuca sa o zgarie pe obraz,crestandu-il. Bruneta isi atinge rana sangeranda cu degetul dupa care il linge lent,privind-o provocator pe blonda. Ce naiba face?!
Fata isi pierde concentrarea pentru o secunda iar acesta a fost momentul decisiv. Linda o impinge la pamant si o imobilizeaza,punandusi un picior pe gatul ei. Fata se zvarcoleste si incerca sa o impinga dar fara succes.
-Ti-am zis...prima sageata...
Vocea rece a Lindei imi trimite fiori in tot corpul si imi face pielea de gaina. Acum,in pozitia in care este,pare total o alta fata,o printesa razboinica insetata de victorie si sange. Ridica arcul incet si isi pregateste sageata.
- Adio,Galen,sopteste ea si arunca sageata fix in pieptul fetei.
Aceasta o nimereste in plin,inplantandu-se mai bine de jumate in corpul fetei. Ochii acesteia se maresc de groaza si de durere iar panica o cuprinde dar e in zadar. Cu cat se zbate mai mult,cu atat mai repede ii curge sangele.Linda se apleaca langa ea si o priveste in ochi cateva secunde,dupa care o saruta pe frunte si cu o ultima sageata,ii curma suferinta fetei. Acesta mai tresare odata dupa care nu mai misca.
Sala cade in tacere cateva secunde dupa care izbucneste in urale si ovatii pentru primul boboc invingator. Fluieraturile si aclamatile lor ma fac sa vomit de scarba. Cum poti sa incurajezi aceasta baie de sange? Cat de bolnav poti sa fi sa iti placa acest lucru? E absolut revoltator.
Medici care au venit sa o ia pe Galilei nu au putut face nimic,in afara de ai constata decesul iar urletele multimii devin mai infocate,mai salbatice dar tot ce face Linda e sa se uite in pamant.
-Liniste va rog! Iar acum,urmatoare runda.
Nici nu imi mai pasa de cine urmeaza, cine urmeaza sa moara sub aclamatile unui public bolnav si sub ochii unui tiran de director . Nu mai imi pasa nici daca e Loky sau Leontino sau chiar eu. Tot ce vreau e sa se termine mai repede,sa imi dau ultima suflare mai repede. Macar sunt resemnata,stiu ca nu sunt demna sa supravietuiesc cand altii au avut parge de morti atat de injositoare. Nu merit mai mult dar tot sper la un sfarsit rapid,fara durere.
Cineva imi pune mana pe umar iar eu ma intor si dau cu ochii de privirile socate,oripilate sau ingrijorate ale celorlalti. Leontino ma strange puternic in brate si imi sopteste la ureche,incet,sa nu auda ceilalti.
-Este L,Emma! Este L... Novissiam hora est,Emma! Fie soarta cu tine.

°•○●Şcoala Fiat Lux●○•°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum