30

171 18 0
                                    

30 dalis
- Visi skraidys! – tariau.
- Kažkas nuskęs, - nusijuokė Karina.
- Tas paveikslas nukris.
- O Slenderis su kojne ant galvos visus gasdins! – nusijuokėm abi ir išjungėm filmą
- Labanakt, - nusižiovavau ir išjungiau šviesą.
- Sandra? – sušnabždėjo Karina.
- Ką?
- Nustojus žvengti, tik dabar supratau, kad tas filmas baisus. Gali palikti lemputę?
- Tu rimtai, - prunkštelėjau. – Aj beja, jei išgirsi, kad kažkas knisasi virtuvėje, tai ten Niall, - pridūriau ir įjungiau lemputę.
Mano telefonas pradėjo skambėti. Pašokau ir pažiūrėjau į skambintojo ID.
- Louis! – sucypiau ir nelaukdama pakėliau ragelį.
- Labas, - pasigirdo jo linksmas balsas.
- Pasiilgau tavęs, - tariau.
- Aš ir tavęs. Mes atvažiuosime rytoj, - tare.
- Mes? – kilstelėjau antakį.
- Kartu važiuos Josh ir Nanetė.
- Nanetė? Kas čia per vardas? – prunkštelėjau.
- Nenormalus. Lauk rytoj. Myliu tave.
- Be galo be krašto? – paklausiau.
- Aš tuoj apsivemsiu nuo tos jūsų priesaikos ar kokio š, - suvaitojo Karina.
- Be galo be krašto, - tare jis ir nusijuokė.
- Labanakt, - šyptelėjau.
- Labanakt.
- Jei nesapnuosi manęs, užmušiu, - tariau.
- Gerai, iki, - jis prunkštelėjo ir padėjo ragelį. Atsisukau į Kariną. – Kodėl tu gadini gražius pokalbius?
- Nes aš jau tuoj apsivemsiu. Rimtai, - nusijuokė ji.
Pavarčiau akis.
- Mane pykint pradeda kai pagalvoju apie tai, ką jūs su Hazza miške veikėt.
- Patylėk, - sumurmėjo ji ir užsitempė ant galvos antklode. Sukikenau ir atsiguliau šalia.
Kažkas kuteno man nosį. Bandžiau nuvyti ranka, bet nelabai pavyko, išgirdau tik kikenimą. Galiausei pramerkiau vieną akį. Nusišypsojau. Virš manęs kabojo angeliškas Louis veidelis.
- Labas rytas brangioji, - tare ir pakštelėjo man į lūpas.
- Labas, - nusižiovavau ir apsiverčiau ant kito šono.
- Kelikis, noriu tave supažindinti su...
- Mergina debilišku vardu? Sudominai, keliuos, - tariau ir išsiridenau iš lovos. Nutipenau į vonią ir nusimetusi pižamą palindau po dušu. Kai pajutau šaltus vandens lašiukus slenkančius mano kūnų, visi miegai išsilakstė. Užsukau vandenį ir įsisukau į rankšluostį. Išėjau iš vonios. Atsidariau spintą. Pažvelgiau į Louis žudančiu žvilgsniu.
- Nusisuk, - tariau.
Jis tik pavartė akis Ir nusisuko.
Greitai užsimečiau suknelę ir įsispyriau į basutes.
- Galim eit, - šyptelėjau.
Lousi sunėrė mūsų pirštus ir išsivedė iš namelio. Kieme pamačiau blondinę, kuri labai nešė į prostitute, o šalia vaikinas.
- Man ji jau nepatinka, - pavarčiau akis.
- Nieko, ji tikrai nemalonios išvaizdos, bet gal rasit bendrą kalbą.
Ir vėl pavarčiau akis. Blondė susiraukė pamačiusi mūsų sunertus pirštus.
- Aš Nanetė, tikuosi rasim bendrą kalbą, - nusišypsojo ji. Vos susilaikiau neprunkštelėjusi.
- Sandra, - išlemenau. Ji mane apsikabino. Dabar jau vos neapsivėmiau. Louis vos laikėsi nesijuokęs, o aš tik eilinį kartą pavarčiau akis.
- Tai mes eisim, - tare Josh ar koks ten jo vardas ir nusivedė Louis. Na, mano gelbėtojas išėjo, maldauju, kad ateitu Kari ir išgelbėtu nuo šitos karvės kompanijos...
- Tai ar Louis geras lovoje? – kilstelėjo ji antakį.
- Kodėl tau tai rūpi? – išpūčiau akis.
- Jūs jau darėte tai? – ji toliau klausinėjo nešvankių dalykų.
- O Dieve, aš per tave tuoj apsivemsiu, - tariau.
- Jūs dar to nedarėte? – išpūtė akis ji.
- Tai ne tavo reikalas, - suirzus tariau.
Apsidžiaugiau, pamačiusi išeinančią Kariną. Ji priėjo visa išsišiepus.
- Nesupažindinsi? – nusijuokė Nanetė.
- Ne, - tariau.
- Labas, aš Karina, - tarė ji.
- Mergina draugaujanti su Harry? – paklausė.
- Na... Taip, - Kari atrodė sutrikusi.
- Gal mes einam, - pavarčiau akis ir nusitempiau Kari tolyn.
- Ji nenormali, - tarė ji.
- Ir ištvirkus, - nusižvengė Karina.
- Būtent. Pirmas klausimas susipažinus buvo ar Louis geras lovoje, o ne pavyzdžiui kiek tau metų, - tariau.
- Na ji atrodo lyg... Nesvarbu, - nusivaipė Karina.
- Ooo ateina mano braliūūūūkas, - nusišypsojau pamačiusi atbėganti Niall, o Nanetė žiūrėjo į jį nesuprantančiu žvilgsniu. Jis pasislėpė man už nugaros.
- Žinai, ne Harry pedofilas us kojne ant galvos, o ta merga, - tarė jis.
Su Kari pradėjom juoktis.
- Kodėl? –paklausiau.
- Ji tokia: Labas gražuoliuk... Duok numeriuką... – tarė jis nusivaipydamas grynai kaip Nanetė.
- O Dieve... – nusižvengė Karina ir parkrito ant žemės.
- JI ateina!!! – sucypė Niall ir atsitūpė už akmens. Prunkštelėjau ir atsisukau. Na, Nane neatrodė labai draugiškai nusiteikusi... jos šypsena nieko gero nereiškė.

IŠTRAUKA IŠ SEKANČIOS DALIES

- Louis, nori pašokt? – paklausė Nanetė.
- Neprieštarausi? – paklausė manęs jis.
- Ne, žinoma, - šyptelėjau. Jis nuėjo su ja, o aš atsistojau ir nuėjau prie gėrimų stalo. Staiga pradėjo groti muzika, čia čia čia ritmo. Mano klubai pradėjo savaime judėti , o kojos dėliojo nežįmius žingsnelius, kol pyliausi sultis. Staiga laikydama gėrimą rankose, nuvariau į „aikštelė" ir pradėjua šokti su nematomu partneriu. Akies krašteliu pamačiau, kaip Louis paleidžia Nane ir ateina prie manęs. Jis sunėrė mūsų rankas ir pastatė šokio pozoje.
- Kodėl man nesakei, kad lankei? Iš to, kad moki šokti sambą, nemaniau, - nusijuokė jis apsukdamas mane ratu.

Larry ir aš (FanFiction)Where stories live. Discover now