Helloo :))
Tässä olisi jälleen uusi luku :) Toivottavasti tykkäätte, hehe :) Ja tota eipä tässä oikein muuta, hyvää viikonlopun jatkoa kaikille ja nähdään taas ens luvun parissa viimestään keskiviikkona :)
__
Harry
"Voisinpa minäkin tulla." Louis sanoi murheellisen näköisenä katsoessaan kun täytin vettä pieneen uima-altaaseen Emilyä varten. Hän ei voinut itse jalkansa takia uida vielä pitkään, pitkään aikaan. Mikä oli tietysti surullista, kun näitä hyviä ilmoja näytti vielä olevan näin elokuun lopusta.
"No ei meidän ole pakko tätä nyt laittaa." Sanoin.
"Totta kai laitetaan. Nämä ovat viimeisiä hyviä ilmoja kun ulkona voi edes uida ja muutenkin Emily ilahtuu tuosta takuulla." Louis sanoi sitten ja hymyili pienesti.
"No tuo on kyllä totta." Sanoin ja jatkoin sitten altaan täyttämistä.
"Käyn herättelemässä Emilyä ja vaihdan hänelle uimapuvun." Louis sanoi sitten ja lähti rullaamaan itseään sisälle päin. Emily oli jostain syystä nukahtanut ruoan jälkeen sohvalle ja nukkunut siinä jo parisen tuntia.
Aurinko paistoi aivan täydeltä taivaalta, että kuumahan tässä tuli. Vedin paidan pois päältäni ja heitin sen nurmikolle.
"Uimaan!" Kuulin Emilyn huudahtavan. Käänsin katseeni terassille ja sieltä hän tuli juoksien kohti allasta.
"Sinähän olit nopea." Sanoin ja virnistin.
"Niin, koska minulla on supervoimia." Emily sanoi ja oli näyttävinään lihaksia käsistään. Louis rullasi itsenä terassilta luoksemme ja nauroimme yhdessä Emilyn suloisuudelle.
"Kokeilepa tuota vettä." Sanoin ja työnsin oman käteni altaaseen. Emily teki samoin ja irvisti sitten.
"Tuntuuko viileältä?" Louis kysyi.
"Ehkä vähän." Emily sanoi, mutta kuitenkin astui kokonaan altaaseen.
"Kohta se tuntuu lämpimältä." Sanoin ja liikuttelin omaa kättäni veden alla. Sitten tein jotakin, mitä Louis ei osannut odottaa. Roiskaisin kunnolla vettä hänen päälleen ja nauroin hänen reaktiolleen.
"Heei! Tuo oli ilkeää." Louis huudahti ja katsoi minua murhaavasti, mutta alkoi kuitenkin nauramaan.
"Kostaisin jos voisin." Hän sanoi sitten. Virnistin ja nousin sitten seisomaan.
"Harry? Etkö sinä tule?" Emily kysyi.
"Tulen kohta." Sanoin ja hymyilin. Emily nyökkäsi ja jatkoi polskintaa altaassa tyytyväisen näköisenä. Menin Louisin viereen ja kumarruin alemmas. Painoin lyhyen suudelman hänen huulilleen ja virnistin.
"Mitä nyt?" Louis kysyi.
"Ei mitään." Sanoin ja naurahdin.
"Taidan käydä syömässä jotakin, oletko tässä Emilyn kanssa?" Hän kysyi.
"Joo, totta kai." Sanoin ja istahdin alas altaan viereen. Sitten muistin, että jätin hetki sitten muutaman vesilelun terassille ja nousin hakemaan ne. Pidin Emilyä kuitenkin koko ajan silmällä. Pienet lapset keksivät pienessäkin hetkessä mitä vain.
"Hei katsos mitä minulla on." Sanoin Emilylle ja heitin pienen pallon sekä veneen hänelle altaaseen.
"Jee!" Hän huudahdi iloisena ja alkoi heti touhuamaan pallon kanssa. Istahdin takaisin alas ja katselin hänen touhujaan.
Hetken päästä ihmettelin, mitä hän tonkin altaan pohjasta.
"Mitä siellä on?" Kysyin.
"Pallo jäi jumiin tuohon kuoppaan." Emily sanoi suupielet alaspäin.
DU LIEST GERADE
We Found Love || Larry Stylinson in finnish
FanfictionLouis Tomlinson on 23-vuotias kuuluisa jalkapallotähti. Kun taas Harry Styles on normaali 19-vuotias kaupunkilais poika, joka lähtee seuraamaan parhaan ystävänsä Niallin jalkapallo-peliä, vaikka ei jalkapallosta ymmärrä yhtään mitään. Voiton kunniak...