Artık her şey değişmişti ne arkadaşlarım ne de sevdiklerim aynıydı herşey herşey değişmişti odama çekildim düşündüm... Bu yaşananlar gerçek miydi gerçekten bu yaşananların içinde bendemi vardım? Şaka gibiydi herşey. Aaaaa... Vücudumun içinde bir acı vardı. Aaa bugün dolunay felan değildi. Dolunay olsa bile ben bir kurtkadın değildim Aman tanrım! Dişlerim sivrileşiyor! Aaaaa ! "Tık tık" Olamaz! "Kızım içeriye girebilirmiyim? Aaaa şey.. Birdakika olamaz dişlerimi nasıl saklıyıcam? "Aaa Kızım giriyorum"
-Hayır! Tanrım ohh sadece bir rüyaymış zaten gerçekte okadar ekşın olmaz
Tık Tık
Kızım nasılsın
İyiyim anne .
Peki kahvaltı hazır hadi gel
Tamam geliyorum
Hafif ıslak olan musluğu yarım açtım ve yüzüme su çaldım ohhh o rüya beni fazlasıyla yordu hey allahım asabım bozuldu
Kızım hadi
Geliyorum anne
Merdivenlerden usulca indim
Hey alzey günaydın sanada. Masaya oturduk ama pek iştahım yok
-kızlar ve beyler düşündümki bugün hep beraber piknik yapmalıyız
Ne dersiniz?
- ahh bugün olmaz anne işim var
- benimde anne siz babamla gidin uzun zamandır zaten yalnız değildiniz size iyi eğlenceler
- hey azel senin ne işin var?
-yooo evde işte orurucam size iyii eğlenceler babiş ben kalkıyorum
Azelin ardından bende kalktım merdibenlerden çıkarkenki ahşabın gıcırtıları ahh alıştım artık odama girdimüzerimi açtım elbisem bedenimden yavaşça süzüldü küveti doldurdum yavaşça ayaklarımı suya soktum ahh bu his herşeye değer ve vucudumu suya gömdüm suyun içine girdim nefesimi kestim ve gözlerim hafif hafif yanmaya başladı önceki geceyi düşündüm yoksa sadece bir düşmü gördüm ah sudan çıkma vakti geldi kalkmayA çalıştım ancak kalkamıtordum sanki sanki tanrım belimde bir çift el gördüm beni suyun içinde tututordu nefes alamıyorum çıkmam gerekiyor tanrım hııııhhhhıııh öhhö öh öh derdin ne senin!!! Az kalsın ölüyordum!! Bir dakika tanrım çıplağım!!!! Çık odamdan çık !!!
-jey pardon seni çıkarmaya çalışıyordum sudan çıkman gerekirdi değil mi?
- ne?
- sudan diyorum kendini boğmayamı çalışıyordum?
-ne?
Ne yani nefes almayımı unuttum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mavi ay
Vampirebu hikayede vampir kurtadam ve bir ay perisi. var eğer okursanız ve 100 beğeni üstü olursa 2. bölümüde çıkacak