THE CONNECTION

97 10 2
                                    


Ucítila jsem slabost v kolenech. Projelo to mnou tak náhle, že jsem si nestihla uvědomit, co se děje a pod sebou jsem ucítila chladnou zem chvíli poté.

V hrudi se mu usídlila vlna bolesti, která se každým nádechem zvětšovala a s sebou smetla všechno ostatní. Věděla jsem, že se se mnou něco v poslední době děje, ale nedokázala jsem říct co. Ale ten pocit bych nepřála nikomu poznat - Když dál proplouváte svým životem, ale od jistého momentu, od jistého dne se něco změní. Nevíte co, prostě se snažíte žít svůj život co nejlépe to jde, ale cítíte tu změnu v té atmosféře. Něco se nade mnou vznášelo, ale já nevěděla co.

Prsty jsem se zlehka dotkla místa, kde mi bilo rychleji srdce - snažila jsem si vzpomenout, kdy jsem tenhle pocit zažila, protože někde v temných místech svojí mysli jsem tento pocit ukryla před sebou.

Ztráta. 

Ale proč to cítím? Proč si připadám, jako kdyby část mě umřela?


Ahoj! 

Tak tu pro vás mám... ne přímo kapitolu, ale spíše  něco k minulému přidanému "CHAOS", jen trochu něco jiného, ale to pochopíte časem. Teď to vysvětlit nemůžu. Jinak samozřejmě příště už bude normální kapitola, takže se doufám těšíte!:) A děkuju moc za votes a přečtení, dokopalo mě to k pokračování!

Budu ráda, když budete dávat vědět, jak se vám líbí nebo nelíbí.

Claire.


CHAOSKde žijí příběhy. Začni objevovat