new apartment flat

11 0 0
                                    

son koliyide getirdikten sonra kendimi beyaz gri karışımı koltuklarımızın üstüne attım.tam 2 satte bütün kolileri taşımıştım ve benim gerzek arkadaşım beatrice bana yardım etmeyi geç,yanıma bile uğramayıp iki saat önce dediği 'Market'e gitmişti ve bende onun sevgilisiyle buluştuğunu 'bilmiyodum'.1-2 dakika boş boş baktıktan sonra çalan kapıyla yerimden sızlanarak kalktım ve kapı deliğinden bakıp kim olduğunu görmeye çalıştım.siyah tişörtlü birisiydi ve cidden uzun olmalıydı ki şuanda sadece göğüs altını görüyordum."kim o?"gölge hareket etti ve el hareketi çekti.işte,bunu beklemiyordum?!Kapıyı açtıktan sonra onun 'çok sevdiğim' abim ve gerzek arkadaşım bea olduğunu gördüm."wow!sky bir tepki vermedi o kadar mı yoruldun ufaklık?" "kapa çeneni ve yanındaki iki saat önce 'markete' giden gerzeğe sor!"dedim tıslarcasına en azından öyle yapmaya çalıştım. ama büyük ihtimalle sadece baygınca konuşmuştum."hadi ama sky beni anlamıyorsun ki tamam hiç sevgilin olmadı ama empati kursan biraz.bugünden sonra sevgilimi sadece tatilerde görücem"bütün konuşması boyunca baygınca dinleyip en sonunda gözlerimi devirdim."ahh!iyiki benim gibi bir arkadaşın var yoksa bu akşam ki film maratonunda yiyeceğimiz olmazdı!"bea birden üstüme atlayınca popo üstü düşmüştüm.bu kız benim yorgun olduğumu görmüyor mu?!"seni seviyorum dondurmayla aşk yaşayan kız!"diyince abim kıkırdadı,ona kötü kötü bakarken elllerini iki yana açarak"ne? bi kere seni buzdolabındaki dondurmaya iltifat yağdırıp öptüğünü gördüm ve hiç güzel bir görüntü değildi"bea kahkaha atarken ben iyice bozulmuştum."ben Victoria secret izleyip cipsi resmen ağzınla bütünleştirirken ben bişey söylemiyordum!"diye mırıldandım,sadece abim duymuşutu ve suratı garip bir hal almıştı.bea abime adım atarak konuştu."seni seviyorum"diyip yanağından öpünce,abimde ona içten gülümseyip "bende seni"dedi.ben napıyor muydum?tabikide kusma hareketleri.cidden vıcık vıcık ilişkileri sevmiyorum her ne kadar sevgilim olmamışsa bile."tamam hadi git bana 19 yılımı zehir eden çocuk""bende seni seviyorum sky"diyip sırtınınca ona ilerleyip sarıldım.sonuçta her ne olursa olsun o benim abimdi.birbirimizden ayrılınca"ben kaçtım kızlar""bay bay aşkım"zaten çok kalmıştın"kapıyı arkasından kapatınca bea bana dönüp"ee kolej için hazır mısın?"dediğinde sadece şunu söylemek istemiştim ama söyleyemedim;ben zaten küçük şeylerle yaşadım eminim o büyük kolejde yine küçük 'şey' olucam ve küçük şeylerle yaşıyıcam.

ARKADAŞLAR BU SADECE GEÇİŞ BÖLÜMÜYDÜ.VE MEDİADAKİ İLERKİ BÖLÜMLERDEKİ ERKEĞİMİZ CALUM BLACK (Calum Hood <3)VE VİDEODAKİDE (fetüs calum)ONUN ŞARKI SÖYLEYİŞİ KALP BEN!! :D

Lost Memories//C.H.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin