Adım kayla borwn hayatım hep gizem korku üzerindedir herzaman peşimdeki adamlardan kaçmak için kimlik değiştirdim.bu yüzden hiç bir arkadaşım olmadı.herzaman mücadele ettim önce kendimle sonra peşimde olan karanlık mafya'yla ama asla onlara istediği şeyi vermiyeceğim istedikleri şey babam ve annemin eskiden yaptığı bir icad babam ve annem bilim adamlarıydı eskiden.karanlık mafya lakaplı adam bu icad yüzünden annem ve babamım peşine düştü,çok geç geçmeden onları buldu,karanlık mafya o nerde dedi.annem ve babam söylemeyiz dediğinde onları gözümün önünde işkence çektirdi birdaha sordu O nerde?,asla yerini öğrenemiyeceksin pislik,tamam öyleyse dedi ve arkasına döndü arkada silahını hazırlıyordu ,tekrar önüne döndüğünde kafalarına mermiler sıktı. annem ölmeden önce bana söylediği son sözler bunlar oldu.
- kayla al bu icadı herkes bunun peşinde şimdi git
-anne neolur beni bırakma
-gitmelisin kayla, Emma teyzen sana olanları teker teker anlatcak git kayla koş geliyorlar, saklan.
-al kızım bu kolyeyi tamam bu seni güvende tutacak.
-baba bu kolye beni koruyamaz birtek sen koruyabilirsin
-saklan kayla geldiler.
Ogün yatağın altına girdim saklandım ama kara mafya lakaplı adam annemle babamı gözümün önünde öldürdü.kanları asla yerde kalmayacak bende intikamımı hazır olduğum zaman çok kötü bir şekilde alcam.intikam için hazırlanırken okul içinde hazırlanıyorum.Emma teyzem hep derki Başarının yolu okumaktan geçer bende intikamımda başaralı olmak için okula kaldığım yerden devam etcem.Emma teyze yarın okul için alışverişe çıkalım mı??.olur kayla sen nezaman istersen çıkarız ama önce güzelce bir uyu bugün çok yoruldun.tamam Emma teyze.iyive bir dinlendikten sonra Emma teyzem odama gelip perdeyi açtı dışardaki ışık beni uyandırmaya yetti bilene.
-kayla hadi kalk kahvaltı aşağıda seni bekliyor.
-Tamam Emma teyze duş alıp geliyorum aşağıya sonra okula gideriz.
-tamam prenses
Önce soğuk bir duş aldım sonra üstümü giyinip aşağıya indim.Teyzem bugün en sevdiğim patates kızartması yapmış. Teyzeee,efendim ne bağrıyorsum fıstık,kızartma yapmışsın, evet senin en sevdiğinden gelde otur kahvaltını yap.tamam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık mafya
De Todoeğer hayatınızda gerçekten hiç bir kimseniz olmadığını düşünmeyin hiç bir arkadışınız yoksa üzülmeyin çünkü sizin en yakın ve en iyi arkadaşınız kendinizdir.bir şeyle mücadele ederken asla korkmayın en yakın arkadaşınız sizi koruyacaktır sadece yap...