Bugün okulun ilk günüydü.Yapıcağım şey bi sıra bulup oturmak olucaktı.Sınıfa girdim ve bi yer gözüme kestirdim.Tam oturucakken yerimin birden gereksiz bi insanla dolduğunu hissettim.Evet ben tam oturacakken yerime bi çocuk oturmuştu.O anda bağırıp cağırmak istedim, kafamı çevirip o çocuga bakıcakken nefesim kesildi.O da neydi olee dünyaya düşmüş meteor gibi insan mı olurdu yhaa..
********
O esnada nefes alamadığımdan hiç bi yorumda bulunamadım.Ama içten bi kafasına çantamı indirmek gelmedi deil.Her neyse tam bozuntuya vermeden arkamı dönüp gidiyodumki aniden bi elin kolumu tuttuğunu hissettim.Beni kendine çevirmisti. O anın şaşkınlığından gözümü kapamıştım ki açtığımda kendimi sıraya yaslanmış buldum. Meteorla aramızda öpüşecek kadar yer kalmıstı.Nefesim bi kez daha kesilmisti sanki!!Bi an afalladım ve kekeliyerek"Sen ne yaptığını zannediyosun böle?!"diye bağırdım.Bütün sınıfın gözlerini bizim üzerimize çevrilmesiyle sustum ve yerime oturdum.Tabi o yer meteorun bi anlık şaşkınlıkla yarı sıraya yarı kucağına oturmamı değiştirmez.Ve tabi meteorun dudaklarındaki sacma memnuniyetini belli eden kıvrım..
********
Ders basladı ve hocanın Doruk demesiyle yanımdaki meteorun ayağa kalkması bir oldu.Gözlerimi yanıma çevirdiğimde bi yandan hocayla konuşuyor bi yandanda bana bakıyordu.Istemeden gözümü çeviremedim.Sanki bi gûç beni onun gözlerine kilitlemişti.Bi süreliğine birbirimize baktık ve benim kendime gelip kafamı çevirmemle bu anlamsız bakışma son buldu.Demek yanımdaki meteorun ismi "DORUK"tu...
********
KISA BI TANITIMLA BASLAMAK ISTEDIM.UMARIM BEĞENIRSINIZ..
YORUM YAPARSANIZ AYRICA SEVINIRIM ARKADAŞLAR❤