"Izgledaš zamišljeno." David je sjeo do mene, na balkon dok sam gledala prema dugačkom redu vinove loze koja se prostire od ulaza na imanje do ulaznih vrata. Pogledala sam u njega i njegovu plavu kosu, pa se nasmijala.
"Ti izgledaš kao Theo."
Oblizao je usne, pa se nasmijao lagano. "Bar onda kad sam ga posljednji put vidjela."
"Dobro su", zvučao je obećavajuće. "Okej, nemoj da se šokiraš kad ti kažem ovo, ali.. Matt ima djecu."
Refleksno sam raširila oči i pogledala u njega, da se uvjerim da se ne šali. Osmijehivao se, ali ne zato što me zajebava. "Šališ se?"
"Ne", nasmijao se naglas ponovo. "Uopšte. Blizanci su, dječak i djevojčica. Prišao sam im u parku dok je Corrine pričala s nekom prijateljicom, bili su u kolicima, znaš, jedva da su imali godinu dana tad.."
"Ti se ozbiljno ne šališ." Nisam sigurna da li da ostanem u stanju šoka ili da budem srećna zbog Matta. "Čekaj, ko je Corrine?"
"Mattova žena. Mogla si to i sama da zaključiš, Anna."
"Da, samo.. O, moj Bože", odmahnula sam glavom i nasmijala se. Matt ima djecu. Blizance. "I?"
"I.. pa.. Pogodi kako se zovu", otpuhnuo je. Uozbiljila sam se, jer nije svejedno kad tvoja braća misle da si mrtva i onda nazovu djecu po tebi. Ustvari, možda su po Davidu i Kyleu. Kao David i Kylie. Ili Kyle i.. Davida? Davidee?
"Ozbiljno je nazvao blizance po nama?"
"Da", mučno se nasmijao. "Nisam mogao da, znaš, odem na groblje i vidim da li... Kako to izgleda ili..."
"Razumijem", rekla sam prije nego što se u potpunosti zbuni. "Mnogo je čudno. Možda ću i ja da vidim Davida i Annu Juniore jednom."
"Hoćeš", osmijehnuo se široko. "Ko zna, možda i njima gen bukne." Nasmijao se, a ja sam ga zagrlila. Stvarno mi je nedostajao. Nisam trebala da odem, nisam trebala da ih napuštam uopšte. Možda onda ne bi David sad imao plavu kosu. Hmm. "Onda, o čemu si ti razmišljala?"
"Samo.. Nešto od prije, znaš. Bila sam sa Hectorom najviše svog vremena, valjda je htio da me drži blizu sebe da se uvjeri da sam na njihovoj strani ili tako nešto." Pogledala sam u svoje prste, pa ponovo u nebo. Drugačije je. Nije isto u Londonu, New Yorku, nekom dvorcu u Škotskoj i Melbourneu. Južna hemisfera je definitivno zanimljivija. Hmm, je l' se ono škorpija vidi sa južne hemisfere? Ustvari, nisam sigurna kako da nađem bilo koje kolo, a kamoli neki horoskopski znak. Astronomija zaista nije moja stvar.
"Stvarno si loš glumac. Ne znam kako si to izvela."
"Ni ja", iskreno sam rekla. Mada je uvijek u meni postojao onaj djelić sumnje da Hector zna da nisam tu toliko dobrovoljno. A oboje znamo da Serena nije bila izdajica, a? To mi nikada nije bilo jasno. I bila sam previše uplašena da će reći da zna sve, ako ga pitam, tako da i nisam. Bože, ja sam takva kukavica. Trebala sam da uradim toliko stvari. Ali kada sam tek došla, nisam bila dovoljno jaka da se suprostavim bilo kome, a kamoli Hectoru. Ili ne-daj-Bože Ashu.
***
"Shazza bi trebalo da kroz nekoliko minuta dođe sa svojom prijateljicom, sad sam joj poslao adresu i koordinate. Znaš Shazzu", Frances je slegnuo ramenima vraćajući telefon u džep. Tek sam ulazila u prostoriju i klimnula sam glavom. Shazza zaista ima dobre instinkte za preživljavanje, valjda joj je to jedan od talenata, tako da bez obzira koliko je vrtiš u krug i koliko joj se manta, uvijek će nepogrješivo da kaže koordinate na kojima se nalazi ili u kojem tačno pravcu je 33° od sjevera."Recite nam nešto o njoj", Nina je rekla. "Kako ja nju ne znam?"
"Znaš", Kristian joj je rekao. "Visoka, tamna kosa, 1923?"
YOU ARE READING
The Hidden World 2
Teen FictionU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...