Olanların arasından tam 2 yıl geçmişti.Her gece rüyamda görmek beni yiyip bitirmişti kendi suçun diyordum kendi suçun ve senin yüzünden.
Deniz'in çığlıkları kulağımdan çıkmıyordu.O böyle bağırırken ben sadece kilitli kaldığım odadan çıkmak için olan çabaları mı kesip ağlıyordum.Yaklaşık yarım saat sonra çığlıkları bitti.Bir dakika sonra toz bir çığlık daha atıp abla diye bağırmıştı ve kapının altına atılan anahtarın o yüksek sesi ...Hemen kapıyı açıp kocaman evde
Deniz'i aramaya başlamıştım ve onu yerde kanlar içinde yatarken bulmuştum.Üstelik çırılçıplaktı kaşı ve dudağı patlamıştı.Hemen ambulansı aradım adresi sorduklarında cevap verememiştim çünkü bilmiyordum.Tabi küçük daha 11 yaşında olan kardeşimle gezerken
biranda bayıltılınca nerede olduğumu bilemezdim değilmi beni uyandıranın kardeşimin abla diyen feryatlarıyla ağlarken..Dışarı çıktım adresi verdim ve tekrar odaya gittim.Fakat Deniz'in baygın bedenin üzerinde bir not duruyordu.Hemen alıp okumaya başladım.
"Bunlar daha sana yaşatacaklarım arasında en kolayı olacak güzelim bana el salla"El sallamı? Hemen etrafıma bakındı ve bir kamera gördüm kağıda tekrar baktığımda sonunda büyük harflerle
K.M yazdığını görmüştüm ve sonra ambulans geldi. Polislere anlattığımda kamera kayıtlarının silinmiş olduğu söylendi.Bütün umudum sönmüştü. O an kardeşime bunu yapan şerefsizi bulacağıma yemin ettim...
Yatakta öylece oturup kabusun etkisinin geçmesini bekledim. dışarıya çıkıp kahve falan içmeliydim.Üzerime beyaz ,yüksek bel dar paça bir kot pantolon geçirip,yine beyaz salaş bir tişörtle tamamladım.Saçlarımı düzleştirip açık bıraktım,sadece göz kalemi ve eyeliner sürdükten sonra hazırdım.Şu yeşili konverslerimide giydim ve her zaman yaptığım gibi Deniz'e sulu bir öpücük kondurdum.Dışarıda bir kafeye gittim ve açık havanın huzuruna kendimi bıraktım.Ne istediğimi soran garsona sade Türk kahvesi dedim.Biraz bekledikten sonra farklı kadın bir garson getirdi yanına da bir kağıt bıraktı.Bu ne? diye soramadan hızlıca uzaklaştı .Açıp okumaya başladım.
Seni rahat bıraktığı mı sanıyorsan yanılıyorsun oyuncakları ve oyunları severim.
K.M
Ağlamak istiyordum,yastığıma kafayı gömüp ağlamak.Garson kadını aramaya başladım bulamayınca kasadaki adama gittim .
"Az önce 5 numaralı masaya kahve getiren kadın garsonu çağırabilirmisiniz?"
Kasiyer burada kadın çalışmadığını söyledi.Kamera kayıtlarına bakmak istedim ama kadını o tutmuşsa zaten kafeye gelmezdi,farklı bir yerde bulup verirdi ve zaten yiyecek-içecek alanı dışında diğer odalarda kamera olmazdı.Kadının yüzünü hafızamda not ettim.Kahverengi dalgalı kısa ve bakımsız saçları vardı, burnu fazla büyüktü ve gözleri sıradan açık kahverengiydi, yaklaşık 30 yaşlarında 80 kg falan olmalıydı.Ne yazıkki kendini belirticek bir özelliği yoktu.
Kendi yakınlarını düşündüm sıradan liseli kızlar gibi annem babam kardeşim akrabalarım ve arkadaş grubumdan başka biri yoktu.Kimseyle dalga geçmez kimseye laf sokmazdım.Kinci değildim affetmenin erdemlik olduğuna inanırdım.Grubunun en sessiz üyesiydim.Maddi açıdan zorluk çekmiyorduk ve derslerimde de başarılıydım.Tam bir örnek öğrenci profiliydim.Grubum yüzünden bana inek falan diyemezlerdi ama grubuda ben kurmuştum.Sevdiklerime çok bağlıydım.Yani bir pskopatın uğraşıp hayatını mahvetmesi için en uygun kişi falandım.
Tabiki kaygılıydım ve tabiki korkuyordum.Birkaç saat yürüyüş yaptıltan sonra eve gittim ışıklar yanmıyordu akşam sekizdi uyumazlardı ve bir yerlerden kan kokusu geliyordu.Aklımdan binbir türlü senaryo geçti o an yerde yatan birini gördüm sanırım babamı.Hemen lambaları açıp yanına gittim .Sorularıma karşı olayı anlattı.Annem ve kardeşim komşuya gitmişler oda erkenden uyumak istemiş şu içmek için kalkmış ama yanlışla bıçağa eli deymiş parmağı kanamış bende eve anhtarla girip hiç ses çıkarmayınca karanlikta koşmuş ve ayağı kaymış düşmüş.
Sadece bu kadarmış yani.Korkmuştum odama gittim ve pencereye bakınca çığlık attım camda kağıda büyük harflerle"ÖLÜM"yazılmıştı.Aşağıya koştum o sırada babam da yukarıya geliyordu hemen odama gittik ama kağıt kaybolmuştu.Dalga mı geçiyorsun dedi bağırdı ve gitti ben sadece korku dolu gözlerle pencereye bakıyordum.Eveeeetttt sonunda hikayeye yeni bir düzen verdim bu ilk bölümü eskisinden daha güzel bence umarım okunur sonraki bölümlerde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaldırım Taşı
Teen FictionHayat bazen en sevdiklerinizi karşınıza ilginç bir şekilde çıkarır onlarda ilginç bir şekilde tanıştılar