Tam film bittikden sonra bir mesaj daha geldi. Ama bu sefer mesajı ben değil Burak açtı.
Mesajda tam olarak şöyle yazıyordu.
Kimden :Gizli numara
"Filmden çok mu korktun bebeğim :* "Bu mesajı Burak seslice okumuştu şuan Burağın vereceği tepkiden çok korkuyordum.Ve korktuğum başima geldi.
-Nedemek oluyor bu Gizem açıklar mıın ?
-Ya bak aşkım yemin ederim ben bir şey bilmiyorum
-Bu ilk mesaj olmadığına eminim Gizem!
Şuan ikimizde bağırarak konuşuyorduk.
-Ne biliyim ben ya manyağın biri bana takmış mesajlar atıp duruyor ben nerden bilicem he söylesene Burak!
-Neden bu mesajlardan benim yeni haberim oluyor Gizem! Neden benim bunları bilmeye hakkim yokmuydu!
-Vardı Burak vardı ama ben senin başına bir şey gelmemesi için hicbir şey söylemedim oldumu tamam Burak ben anladım anlayacağımı!!
Aģlayarak evden çıktım.Arkadan Burakların adımı seslenişlerini duyuyordum ama umursamıyorum.Sonuçta en değerlim bana inanmamışti.Sevgilim bana güvenmiyorsa kimsenin güvenmesini bekleyemem.
Hala ağlıyordum telefonuma bir mesaj daha geldi.
Kimden:Gizli numara
"Ben böyle olmasıni istememistim yani senin üzüleceğini eğer Burak'tan ayrılırsan her zaman :)"Mesajda aynen böyle yazıyordu.Sesli bir şekilde" SEN HER KIMSEN ARTIK YETER YA NE KORKAK BIR INSANSIN YA SIMDI KARSIMA CIKSANA!!!!! Bağırmaktan artık boğazım acıyordu.Telefonum çalmaya başladi.Ama umursamıyordum.Tekrar tekrar çalmaya devam edince ekrana baktım.Rehberde olmayan bir numaraydı.Ben de açtım duyduklarım karşısında donup kaldım.Cevap bile vermedim.Artık beynimde sadece şu cümleler yankılanıyordu.
ANNENIZ ÖLDÜ!ANNENIZ ÖLDÜ!
Bu kelimelerden başka bir şey düşünemiyordum.Telefon ellerimden kaýıp düştü.Artık yalnız kalmıştım.Kimsem yoktu.Kocam yoktu arkadaşlarım yoktu benim biricik annem yoktu.Ben annemi herşeye rağmen çok seviyordum.Babam vardı ama o benim için beni evlendirdiği gün ölmüştü.
BURAĞİN AĞZINDAN
Siktiğimin telefonu çalmıyordu.Nerde bu kız şuan çok pişmanım ona öyle bağırmamalıydım.Beni korumak için söylememiş oysaki şuan hayatımın anlamı benim yüzümden kim bilir ne durumda.Hemen batu'yla beraber Gizem'in gidebileceģi yerlere bakmaya başladik.Ama lanet olsun ki hiçbir yerde değil delireceğim.
3 GUN SONRA
MELIS' IN AGZINDANTam 3 gündür kankam yok kardeşim dediğim insan saçma bi gizli numara olayı yüzünden yok.Ona bu kısacık zamanda o kadar alıştım ki artık onsuz olamıyorum o benim kardeşim, sırdaşım, canım ya ben onsuz ne yaparım.3 gündür hep birlikte Gizem'i arıyoruz.Telefonunu kapattırmış.Polisede haber verdik ama hiçbir yerden ulaşamıyoruz.Aklıma getirmek istemiyorum ama ya kendine zarar verdiyse, henüz ailesine bir şey demedik gerçi desek bile pek umursicaklarını düşünmüyorum.
GIZEM'IN AGZINDAN
Tam 3 gündür kardeşimden, aşkımdan,annemden uzağım kimseyle konuşmadım.Şuan nerdemiyim annemin mezarında onunla konuşuyorum.
-Anne neden beni bırakıp gittin.Seni son bir kez bile göremedım.Evlendikten sonra yanıma bile gelmedin.Anne naptım ben sana ha naptım da bana bu cezayı verdin.Ben evlenmek istemedim ama sen buna karşı bile çıkmadın tamam anne seni suçlamaya gelmedim zaten her şey babamın suçu ondan nefret ediyorum. Şimdi gidiyorum anne belki bir daha gelemem belkide bu konuşma sana bir vedadır belki mezarına gelemem ama yanına gelebilirim hoşçakal anneciğim.....
Burakla bu derece kötü olacağımızi hic düşünmemistim.Sırf tanımadığim bir biri bana mesaj atıyor diye bana bu kadar bağırdı.Allah'im ben bu hayati hakedecek kadar ne yaptım.hayatımi düşünürsek hicte iyi günlerim olmadı.Zorla evlendirilmem okul hayaťım derken hayatım karanlıga giremeye başladı.Tam her şey güzel güzel giderken düşmanlarım tarafından yenilgiye uğradım ben bu hayatı hakedecek kadar ne yapmış olabilirim.Ama artık yaşamam sebebimde kalmadı.Artık bu hayat beni çok yordu.Annemin yanına gidip huzur bulacağım.Yürüye yürüye boş, ıssız bir sokaģa gelmiştim.Tam aradığım yer hem burda cansız bedenimide kimse bulamaz.Derken yanımdan bir yaşlı kadın geçiyordu.
-Kızım iyi misin ?
Diye sordu.Kafamı sallamakla yetindedim ama teyze bana inanmayarak evine gelmem için ısrarlarda bulundu.
Ama ben nazik bir şekilde reddetim.Allah'ım istediğim gibi ölemiyorumda.
Aslında kendimi öldürmek yerine babamdan intikam alabilirim çünkü o bunu fazlasìla hakediyor.Annem ölüyor ve ben bunu daha yeni duyuyorum neden çünkü bana haber verilmiyor.Babam bir haber vermeye bile tenezzül etmedi.İşte o kadar değersizim babamın gözünde annemin ölüm sebebini bile bilmiyorum haberi verenin kim olduğunu bilmiyorum. Sanki şuan yaşayan bir ölüyüm.Annem en değerlim onu son kez bile görmeden gitti.Benimde yaşamak için bir sebebim olmadığı için yanına gelicem anne.Cebimden az önce aldığım jileti çıkarıp yavaşta bileğime değdirdim.Ölürken veda edicek kimsem bile yok varda yok.Kanlar bileğimden süzülürken benimde gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.
İşte ölüm bu kadar basit bir şey her bitti.Artık huzura kavuşucam.Annemle birlikte huzurlu bir şekilde olucam.Elveda Burak elveda melis elveda batu belki mezarıma buluo gelirsiniz tabii benim cesedimi biri bulursa ELVEDA HAYAT!!!!!
UMARIM BEGENIRSINIZ LUTFEN VOTE VE YORUM VERMEYI UNUTMAYIN YENI BOLUM EN KISA ZAMANDA GELICEK SIZLERI SEVIYORUM
SIZCE GIZEM OLUCEK MI?
BURAK ONU BULABILECEK MI?
YORUMLARINIZI BEKLIYORUM SIZIN YORUMLARINIZA GORE HIKAYEYI DEGISTIRECEGIM :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
Ficção AdolescenteZorla evlilikten çok güzel bir aşka dönüşen hikaye...