Ik sta klaar het team van Luke mag aftrappen, maar ik kan al snel de bal uit Dave zijn voeten plukken en pas naar Justin. Die maakt een mooie loopactie en scoort. Ons team juicht ik zie Luke's gezicht op woede staan. Hij wilt naar me toe lopen maar we beginnen terug. Oohh wat wil ik graag van hem winnen, waarschijnlijk denkt hij nu net hetzelfde. Justin is nu aan de bal ik zie Luke er op af stormen. Ohhh nee die loopt nooit goed af. Luke tackelt hem langs achter met gestrekte benen. Ik hoor een knak. Ongerust loop ik naar Justin toe. "Gaat het?" Vraag ik zachtjes. Hij wijst naar zijn knie. Die ziet er niet goed uit. Ik zie Luke grijnzen. Ik denk geen seconde na en geef hem zo'n goeie bitchslap in zijn gezicht. Hij stopt met grijnzen en kijkt me met grote ogen aan. "Ga je het zo spelen." Zegt hij dan met een heel irritant stemmetje. "Dat kan ik ook van jou zeggen!" Zeg, nee roep ik eerder bot terug. Hij kijkt me quasi verbaasd aan. Ik wil terug naar Justin stappen, maar Luke houdt me tegen en trekt me tegen hem aan. "Laat me los!" Schreeuw ik boos. "Poepie niemand steelt jou van mij" fluistert hij in mijn oor. "Ik ben helemaal niet van jou en laat me los!" Schreeuw ik weer waarbij ik hem een knietje geef en zijn greep verzwakt. Ik loop terug naar Justin.
De ambulance staat aan de zijkant van het veld. Twee mannen helpen hem naar binnen. Zijn moeder was ook aangekomen. "Mag ik mee?" Vraag ik lief aan een van de mannen. Hij kijkt me aan en vraagt dan:"Ben je familie?" Ik denk even na en wil dan iets zeggen maar Justin is me voor. "Laat haar alstublieft meegaan" zegt hij smekend. De man kijkt nog rap naar Justin's moeder die instemt. Ik stap mee in de ambulance en pak Justin's hand vast. Ik zie de tranen zo in zijn ogen staan. "We pakken hem nog wel terug" zeg ik vastberaden. Een lachje verschijnt om zijn lippen. "Zeker weten!" Zegt hij daarop.
#####################################Okkai mensjes, ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstukje vonden! Luke is zo uhgg. Hehe veel love voor mij lezers xx Silke
JE LEEST
het voetbalmeisje
RandomLotte is 15 jaar en gek op voetbal. Wanneer ze naar een match van de rode duivels mag gaan kijken flipt ze helemaal. Tijdens die match veranderd haar leven...