İYİ GEÇİN SONU KÖTÜ OLABİLİR

67 6 1
                                    

Sene 1736 ...
Wesley küçük bir köyün yaşayanlarından biriydi. Babası çiftçilikle uğraşır, annesi ise terzilik yapardı.Bir de küçük kardeşi vardı adı Jon. Yetişkin olan gençler her zaman aileden kurtulmak ister bir süreliğine. O şartlarda gençlerin ailesini bırakıp gitmeleri mümkün değildi ama eğlence olarak "Samina Ormanı" na gidip eğlence yaparlardı. Ve 2 gün sonra Wesley'in yetişkin olmaya ilk adım atacağı gündü. Planlar yapılmış, ormana gidilecek yol seçilmiş ve yemekler hazırlanmaya başlamıştı. Samina Ormanı geleneği orada 5 gün kalmaktır. Derler ki "Samina Ormanı, dehşet verici bir yer. Değişik hayvanlar , değişik ağaçlar , değişik sesler ve çığlıklar vardır"Bu söylentileri takmayan Wesley ve arkadaşı Samuel gitmeye kararlılardı fakat Wesley'in kardeşi Jon'da gelmek istiyordu. Jon ise 14 yaşında delikanlı bir gençti. Ergenliğe yeni girme eylemi olduğu için Macera severdi. Samuel ise Wesley ile yaşıt bir gençti. Küçüklüğünde babasını kaybetmiş ve annesi ile yaşıyordu. Bu durumdan dolayı gitmek istememe durumu olsa da gitmeye kararlıydı. Akşam olduğunda Samuel ve Wesley dışarda nehir kenarında oturup konuşuyorlardı. Çok eğleneceklerini ve hayatlarının en güzel günleri olacağına inançları tamdı. Bir anda Wesley bağırarak şarkı söylemeye başladı. Samuel kahkahalar içinde kalmıştı.Şarkının sözleri biraz ürpertici olsa da onlar çok eğleniyorlardı. Samuel'in sevgilisi Maria çok güzel ve alımlıydı. Herkes Samuel'i kıskanırdı buna Wesley dahil. Wesley aynı zamanda Maria'yı severdi, aşkından yanıp tutuşurdu. Nehir kenarındayken yanlarına Maria ve kardeşi Angelina geldi. Samuel hemen Maria ile sarıldı tabi Wesley bu arada gülüyor fakat içi kan ağlıyordu. Angelina ise Wesley'e aşıktı. Angelina ablası kadar güzel olmasa da yine de bir alımı vardı. Gece boyunca nehir kenarında oturup eğlendiler ve uyuya kaldılar. Sabah ilk gözlerini açan Maria oldu. Bir an etrafına baktı ve hareketli olduklarını farketti. Bir telaşla Angelina'yı uyandırdı ve ne olup bittiğini anlamaya çalıştılar. Bir sandalın içindelerdi. Ve Nehirde ilerliyorlardı. Samuel ve Wesley'i uyandırdılar ve Nehirde ilerlemeye devam ettiler. İlerlerken ormanın içinden sesler, canlı türleri ve değişik şeyler görüyorlardı. Efsane gerçek miydi yoksa ?

Sene 1614...

Balıkçı Smith her sabah olduğu gibi erkenden uyanmıştı. Malzemelerini hazırlayıp evinden dışarı çıktı. Her zaman balık tuttuğu yere gitmek istemedi. Samina Ormanı'nın içinden geçen Vasili Nehri'ne gitmeye karar verdi. Kızıyla beraber sandala bindikten sonra yola koyuldular. Nehirde büyük bir akıntı vardı. Kızına dikkatli olmasını söyledi. Küçük kız babasının söylediklerini aldırmaksızın berrak suda ki oynaşan balıkları izlemeye daldı ve zaman geçirmeye başladı. Bir süre sonra kız dengesini kaybedip suya düştü ve akıntıya kapıldı. Balıkçı Smith çığlıklar atmaya başladı. Kızını aramaya koyuldu, hava kararmaya yakındı. Nehrin kenarında bir kumaş parçası gördü , bu kızının elbisesiydi. Evet evet bunu çok sevdiği eşi kızına dikerken eşini seyrediyordu ve oradan tanıdı.Hemen sandaldan suya atladı ve kumaş parçasının yanına doğru yüzmeye başladı. Kumaş parçasının yanına geldiği zaman gördükleri kanını dondurmuştu. Bir an kanının vücudundan usul usul çekildiğini hissetti ve aklına daha önceleri şerif ve kızının esrarengiz kayboluşları aklına geldi. Ormana doğru bir bakındı ve siyah bir gölgenin geçtiğini gördü fakat bu efsaneye hiç inanmamıştı.

ZAMANSIZ AYRILIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin