Hope Mikaelson

190 8 3
                                    

"Benim adım Hope Mikaelson. 18 yaşındayım ve geçen seneye kadar her şey çok normal ve güzeldi. Kaderimle yüzleştim. Ailem dediklerimin aslında ne olduklarını öğrendim. Ben bir ucubeyim. Hem cadı hem melez...

Babam bana her zaman 'Hiçbir şeyden korkma çünkü biz her zaman arkandayız.'derdi. Ve haklıydı. Elijah ve Kol amcam, Freya halam, annem ve babam her zaman benim yanımda oldular. Ve ben hiç korkmadım. Korkmamıştım... Fakat geçen sene ilk kez korktum. Gözlerimin önünde bir adam öldü. Ben korkudan tir tir titrerken diğerleri normal bir şekilde karşıladılar. İşte o an ailemi tanıyamadım...

Güvendiğim bir kişiydi ölen adam. Her sabah New Orleans High School'a-okuduğum okul- giderken onunla selamlaşır; dönüşte ise küçük ama içinde dünyaları bulduğum kitapçı dükkanına girerdim. Her zamanki gibi beni yine güler yüzle karşılardı. Bazen ailem bana karşı çıktığında ve bana kurallar koymaya kalkıştığında onun yanına giderdim. Ağlardım ve o bana sarılıp öğütler verirdi. Dostumdu... Daha doğrusu ailemden biri gibiydi...

Fakat babam bu adamı bizim ne olduğumuzu ona anlattığım için öldürdü. Bu benim suçumdu. Bunu ona nasıl yapabilmiştim? Onun kellesinin bedeninden ayrılışı, etrafa yayılan kanlar, suratıma sıçrayan damlalar bir türlü aklımdan çıkmıyordu.

Geçen sene her şeyi öğrendiğimden beri kan torbaları ile besleniyorum. Kan boğazımdan akarkenki hazzı, açlığı anlatmam mümkün değil. Fakat sonra düşününce kendimden iğreniyorum. Ben nasıl böyle bir varlığa dönüşebildim. Bir de cadı güçlerim var. Bir yıldır kendimi kontrol edemiyorum. Özellikle sinirlendigim zamanlar... Freya Halam ve Davina yardımcı olmaya çalışıyorlar fakat ben öğrenmek istemiyorum. Kan içmek, büyü yapmak istemiyorum... Normal olmak istiyorum.

Benim adım Hope Mikaelson... Ben neyim? Biz neyiz?  Normal olmak imkansız mı? Benim suçum neydi? Peki bana bir aile sıcaklığıyla yaklaşan Paul Amca'nın suçu neydi? Bütün her şeyin suçu bizdik. Vampirler, kurtlar, melezler, cadılar, yaratıklar... Mikaelsonlar...

Not:Bölüm kısa oldu fakat bundan sonrakiler daha uzun olacaktır. Ve birinci kitaptan daha farklıdır. Daha fazla aksiyon ve macera vardır. Bu bölüm ilk kitaba benzesede bir dahaki bölümler farklıdır. Ve birinci kitabı okumadıysanız bazı şeyleri anlamayabilirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BLOODY FAMILY 2 - HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin