veee acaba ne olacak

30 6 0
                                    

Diğer gün bütün sıkıcılığıyla devam ediyordu okula gittik geldik ve hiçbir aksiyon yaşamadık bu nasıl olabilir ki biz ve aksiyonsuz bir gün o gün canım çok sıkıldı çünkü uzay okula gelmedi ve bizimkilere sordum hasta olduğunu söylediler sonra onlardan ev adresini istedim aslında o an gidicektim ama gitmedim. En çok şaşırdığım şey de yaz gününde ne hastalığı. Okuldan eve döndük ve ben hemen üzerimi değiştirip çıktım evden ve uzayların evine doğru yürüdüm evleri bizim eve yakın hemen yetiştim kapıyı çaldım mert kapıyı çaldı ve evden çıktı sonra arkasından ayaz da hoşgeldin galyacığım görüşürüz dedi ve o da çıktı evden ben ortada kaldım nereye gideceğimi şaşırdım üç erkek odası var bu evde ama hangisi kimin hangi odalar onların anlamadım ve kapıları tek tek açıp bakamazdim tam ben bunları aklımdan geçirirken uzay mesaj attı "koridora gelince ilk oda benimki karşısında hiçbir oda yok".bende hemen gittim ve içeri girdim uzay öylece yatakta uzatmıştı. Bişey isteyipistemediğini sordum .
Galya:
-uzay iyimisin? Birşeye ihtiyacın varmı?
Uzay:
-iyiki geldin canım çok sıkıldı evde.Bişey istemiyorum yani bizimkilerle kahvaltı ettikten sonra öğlen birşeyler atştırdım .ama acıktığım zaman sende birşeyler hazırlarsan hiç fena olmaz.
Galya:
-seni yaramaz ama çok masum ve sessiz ama çılgın küçük erkek çocuklarına benzetiyorum. Yani tabikii hazırlarım tabii bu halde kalkar mısın bilmem ama kalkarsan bana yardım edersen birlikte hazırlar yeriz.
Uzay:
-pek beceremem ama .
Galya:
-yaparsın yaparsın ben öğretirim sana.
Uzay:
ben şu anda aç değilim ama film izleyebiliriz.
Galya:
Olur bende mısır patlatırım.
Uzay:
-ben hastayım ama mısır patlatamaycak kadar değil sen gel mutfakta otur ben patlatırım .
Galya:
-iyi peki haddiiii bakalım.
Sonra ikimiz mutfağa geçtik bu arada evleri çok güzel uzay çok düzenli odası da bayağı güzel zevkli çocuk.birikte mutfağa geçtik ben oturdum ve onu izlemeye başladım uzay bey tabi kendi işlerini kendi yaparmi galya şurada tencere var verir misin?galya tuzluk şurada yağ nerdeyd falan diye başımın etini yedi ama çok eğlendik herseyi bulduk ve mısırların patlamasını bekledik ve bu birden üstümüze mısır yağmaya başladı meğer biz tencerenin kapağını koymamışız .uzay bi yana ben bi yana mısırlarla cebbeleşiyoruz sonra tencerenin kapağını dolabtan çıkarıp koyma fikri çok mantıklı geldi bizde ikimiz aynı anda eğildik kapağı almak için ve birbirimizin başına çarptık sonra ayağa kalktık gerçekten başım çok ağırmıştı uzay hemen kalktı ve başımı tuttu iyimisin falan dedi hemen dolaptan buz çekti ve başıma koydu sanki onun başına bişey olmamış gibi benimle ilgilendi tabi benimle ilgilenmesi benim hoşuma gitti bu yüzden ona nasıl olduğunu sormayı unuttum .neyse sonra biz tencereye kapak bulduk.mısırlar oldu ve içeri girdik klimayı açtık koltuğa yayıldık ben kendi evimdeymişim gibi gayet rahat bir şekilde film izleyip mısır yedim.film bittikten sonra uzay beni balkona çıkarıp çiçekleri sulattı .
Galya:
-hastasın diye bişey demiyorum ama dikkat et ben hasta olmuyum yoksa çekeceğin var uzayyycımm.
Uzay:
-sen hasta olma ben zaten istediklerini yaparım canım yaa.dedi sonra sıra yemek yapmakta mutfağa geçtik ve uzaya ne yemek istediğini sordum ve makarna cevabını almak istedim ama uzay mantı istedi ben şok oldum ve şöyle girdim olaya
Galya:
-oğlum ne mantısı lan!
Uzay:
-sen ne korkar ne beceriksiz birşeysin merak etme ellerinle hamur aç demiycem hazır paketli mantı var
Galya:
-oh be bi an be oluyoruz dedim yani yaparım aslında ama zaman alır diye dedim benm
Uzay:
-homm peki öyle olsun boş bi zamanında gelir yaparsın artık diye sesli düşündü bi an sonra mantıyı çıkardı ve yapmaya başladık uzay salata ve yemekten sonra icmemiz için limonata hazırlıyordu ben ise mantiyı yapıyordum
Galya:
-dikkat et elini kesme beceriksiz falansındır şimdi sen.
Uzay:
-az önce mantı yap dediğimde ki halini hatırlamıyorsun galiba hı galyacım diyerek yanıma dibime kadar geldi ve....

Ve si diğer bölüme ;) :) ;)
Üzgünüm pazar gününe kadar vesini öğrenemeyeceksiniz! ;) :) :D :P

iyiydik biz üçümüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin